afstand dat je wil verplaatsen om een dvp bare te kunnen nemen

Wat is de maximale afstand (heenreis) voor een bare date?

• 0-100 km.

Stemmen: 52 65,8%
  • 101-200 km.

Stemmen: 18 22,8%
  • 201-300 km.

Stemmen: 7 8,9%
  • 300- of meer km.

Stemmen: 2 2,5%

• Totaal stemmers
    79
A

Anonymous

Guest
hallo

wat is voor jullie de maximale afstand om een bare date te gaan ontdekken ?
ik hou het zelf op ongeveer 60 km (
maar voor bekende dvp die verder weg werkt wil ik eens uitzondering maken !

A

Anonymous

Guest
ik hou een maximale reistijd van 1,5 uur aan. Dan moet de dame wel de moeite waard zijn natuurlijk :)
Liefst in de buurt, maar ben best bereid stukje te rijden. Verste wat ik ooit gedaan heb was 2,5 uur.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik zit zelf in Rotterdam, maar ik heb dates gehad in Weert (mooiste vrouw die ik ooit heb mogen volspuiten), Almere, Arnhem, Den Bosch. Ligt toch een redelijk eind uit m'n buurt.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Tussen de 100-150km maar belangrijker is voor herhaald bezoek de handigheid/bereikbaarheid.
Eindeloos kleine wegen liever niet.
Noorman

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Met enige regelmaat ga ik naar de Doubletstraat in Den haag om daar een dame bare te nemen. Dat is voor mij (enkele reis) zo'n 110 kilometer.
Als ik naar Duitsland zou rijden is dat dichterbij, maar ik heb het "probleem" dat ik slechts een gele milieusticker op de diesel heb. Oftewel, ik mag daar lang niet overal meer komen... Anders zou ik vaker naar Duitsland gaan.

A

Anonymous

Guest
Ik heb massel wat dit betreft want ik heb klanten beetje hier en daar zo dan kan ik een bezoek inplannen als ik in de buurt ben.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Als ik naar Duitsland ga wil ik er best 200 km of meer rijden , maar dan ga ik niet voor een dame maar om 2 of 3.
Dat maakt de reis rendabel :D

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Kom in heel Nederland voor mijn business en plan er altijd een bezoekje omheen.

Kom ook in de provincie Antwerpen en Belgisch Limburg, maar de laatste tijd neuk ik weinig in België.

Glijmiddel

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Normaal gezien ga ik alleen naar plaatsen die minder dan een uur reistijd (openbaar vervoer + te voet) vergen. Een bezoek aan een dvp die verderaf is doe ik oook wel, maar dan altijd in combinatie met een andere activiteit (toeristisch bezoek of professionele activiteit).

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Normaal gezien ga ik alleen naar plaatsen die minder dan een uur reistijd (openbaar vervoer + te voet) vergen. Een bezoek aan een dvp die verderaf is doe ik ook wel, maar dan altijd in combinatie met een andere activiteit (toeristisch bezoek of professionele activiteit).

13 mei 2015
1.163
462
Door en met mijn werk kom ik door gans het land dus kan ik soms daarvan profiteren om lange afstanden te overbruggen.
Met privė vervoer ga ik tot maximum 200 km, tenzij het een uitzonderlijk aanbod betreft.

kapitein66

Toogplakker
2 apr 2015
54
21
Ligt aan de geboden service van de dame in kwestie, voor een echte gfe wil ik wel 1,5 tot 2 uur in de auto zitten. Enkel om druk van de ketel te laten vind ik een half uur lang genoeg :mrgreen: :mrgreen:
Gr Kapitein

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Absoluut niet meer dan 25 km, ga echt niet speciaal een takke eind rijden, dan maar een CD er om heen.
Alleen naar Yin Yang en de duitse FKK's rij ik een eindje, maar dan maken we er meestal een dagje uit van met wat vrienden.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Doorgaans in de buurt.. dus umm.. den haag is iets van 30km ofzo.. Moet echt wel zeker zijn van een leuke en speciale dame wil ik er verder voor rijden.

A

Anonymous

Guest
Weet niet waar jij in rijdt LD, maar 30km of 3 kwartier?? Ga je op de fiets ofzo :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
PeeweeHerman zei:
Weet niet waar jij in rijdt LD, maar 30km of 3 kwartier?? Ga je op de fiets ofzo :lol:

Soms wel op de fiets dat wel...lol

Ik bedoel max 30 km of zo max 45 minuten rijden als het het waard is....

Boskruid

Toogplakker
13 jul 2015
29
1
Ik vind 3 kwartier een mooie afstand, zo tussen de 40 en 60 km. Vroeger ging ik naar Luna in Den Bosch een lekker kort ritje van een 20 min. Voor haar kwamen mensen uit Zweden achteruitlopend om haar squirt te mogen proeven. Maar ja Luna'tje is gestopt. Ook al deed ze het mc ze was de geilste van Nederland. Absolute recordhoudster bij Hookers met meer dan een kwart miljoen views! (zie archief Hookers) Maar mijn vuistregel is niet langer rijden dan het bezoek duurt. Wat wel weer leuk is dat je tijdens de rit ernaar toe jezelf heerlijk kan opgeilen met gedachtes wat en hoe je het ga/wil doen. Ik ga dus echt niet naar Drenthe of Groningen, want dan zit ik met een onderbroek vol voorvocht én een lege tank.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
woon in delft( jaja met die whatsapp dames,.. :roll: )
reis met ov, dus liefst denhaag of rotterdam

Terug
Naar boven