afstand dat je wil verplaatsen om een dvp bare te kunnen nemen

Wat is de maximale afstand (heenreis) voor een bare date?

• 0-100 km.

Stemmen: 52 65,8%
  • 101-200 km.

Stemmen: 18 22,8%
  • 201-300 km.

Stemmen: 7 8,9%
  • 300- of meer km.

Stemmen: 2 2,5%

• Totaal stemmers
    79

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
nestorix zei:
woon in delft( jaja met die whatsapp dames,.. :roll: )
reis met ov, dus liefst denhaag of rotterdam

Kunnen we jou pm sturen ? En als ze echt zijn pm terug ? Zij altijd lekkere foto's -:)

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
In Nederland met de auto? Max. 1 uur rijden vanuit Rotterdam.

Ik ga per trein naar Duitsland als een Paushalclub of -party betreft dat per OV te bereiken is. Dan is het de moeite waard omdat je minimaal twee keer -hopelijk- lekker kunt neuken. Helaas dalen de AO-clubs (en de kwaliteit van de overgebleven bedrijven) in een zeer hoog tempo.

Ik ging voorheen naar Fun-Park te Viersen. Een tussenstop op weg naar Krefeld. Is na diverse politie-razzia's geen AO-club meer.

En ik zou de halve wereld over reizen per vliegtuig om een geile tilac/schatje te vinden in Thailand/Vietnam of Cuba...Dus laat ik zeggen, tussen de 0 en 15.000 kilometer....hahahaha!

;)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Leaseauto waar ik fors bijtelling voor betaal dus zal ik kilometers vreten ook. Ik rij gerust op een dag 300 km heen en 300 km terug. Muziekje erbij af en toe aan mijn ballen jeuken en we zijn zo weer thuis. De Duitse autobahn rijdt zo wie zo een stuk soepeler dan die Nederlandse provincie wegen. En bijna bij elke afslag een oa clubje waar je hem er voor bijna nop inhangt :)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ik kijk niet op een kilometer , de trein brengt je op genoeg plekken waar je dames bare kan neuken , zowel in binnen als buitenland .....
hangt allemaal van de prijs af en natuurlijk hoe de dame eruit ziet .

A

Anonymous

Guest
Kom in heel Nederland , ook in Belgisch Limburg en Antwerpen.

Mijn klanten zitten overal en combineer vaak.

Glijmiddel

Terug
Naar boven