Aidda - Breda (vh Arnhem, Vlissingen, Rotterdam, Tilburg)

A

Anonymous

Guest
Normaalgesproken lees ik op het forum enkel wat mee. Maar vond het toch tijd worden om anderen ook te informeren.

Onlangs ben ik langgeweest bij Aidda in Breda, voorheen ontving zij onder andere in Rotterdam. In totaal ben ik al meerdere keren bij haar geweest, echter pas vanaf dr derde keer werd zij makkelijker. Ik denk dat dit komt door een vertrouwensbasis.

Persoonlijk vind ik Aidda bloedmooi, de meeste foto's doen haar dan ook geen goed recht. Ze heeft een flinke cup D en een strakke poes. Ik ben slecht in het schatten van leeftijden maar denk dat zij in werkelijkheid rond de 25 is.

Bij binnenkomst doet ze erg voorzichtig, ik denk om de buren niet te allarmeren. Hier ontvangt zij in een kamer dat een beetje doet denken aan een studentenkamer met klein aanrecht.

Zij zet een muziekje aan en vroeg me op bed te gaan liggen waarna ze me zachtjes ging pijpen. Het enige nadeel hierbij is dat zij niet erg diep gaat en het allemaal vaak schoonmaakt ivm voorvocht. ( wel een aardig nadeel).

Daarna is het de kunst om haar te gaan beffen en om hier de tijd bij te nemen, ze was niet heel erg gevoelig dus je krijgt bijna een lamme tong maar uiteindelijk werkt het wel. Als ze bijna komt gewoon je geval ervoor zetten en in haar oor fluisteren of het voor 50 extra zonder kan. Bij mij lukte dit vanaf de derde keer.

De seks is verder heerlijk, ze ontdooit dan ook een beetje en laat zich heerlijk volspuiten. Anaal doet ze echter niet.

Prive ontvangst en sex afspraakjes met de geilste vrouwen

Groetjes,

Panzerwulf

A

Anonymous

Guest
Zo te zien is ze flink aangekomen de afgelopen tijd.

A

Anonymous

Guest
Hahahaha.

Ze heeft idd een klein buikje gekregen. Ze zei zelf dat ze een tijd op vakantie geweest is en dat het daardoor kwam. In hoeverre dit waar is weet ik niet, maar het klinkt logisch. Het is nu nog niet storend (in mijn ogen). Maar meer moet het niet worden.

En ja ik ben zelf ook geen sexbom Hahahah

A

Anonymous

Guest
Is ook helemaal niet erg, maar zou wel zo leuk zijn als ze haar fotos dan ook aanpast want nu verwacht de bezoeker een slanke dame. Iig slanker dan ze nu is ;)

Voormalig lid 331

Toogplakker
13 apr 2015
101
15
Bij haar geweest in Eindhoven. Echt een mooie meid met een klein buikje. Erg enthousiast. Maar helemaal niks nzc.
Mocht dan wel foto's maken toen ik haar aan het neuken was :)

A

Anonymous

Guest
Dat is idd het probleem met haar, je weet nooit waar je aan toe bent. Ben zelf nooit geweest, maar als je de verschillende recensies leest dan is het elke keer wat anders. De ene mag haar volspuiten, de ander mag helemaal niks. Fotos zijn wel lekker, maar mij te wispelturig.

Voormalig lid 331

Toogplakker
13 apr 2015
101
15
Pas geleden haar weer bezocht toen ze in Tilburg zat. Echt het tegenovergestelde van afgelopen keren.
Moe, chagrijnig, onopgemaakt en totaal ongeïnteresseerd. Mocht dit keer geen foto's en filmpjes maken en had zelfs voor een half uur betaald.
Het was komen en oprotten. Zal nog eens een poging wagen maar heb haar nog nooit zonder mogen neuken

A

Anonymous

Guest
Ze ontvangt nu aan de rochussenstraat in een club. Beetje erg onhandig ivm de tunnel afsluiting in Rotterdam. ik heb verder geen idee onder welke naam. Nog geen reactie gehad

A

Anonymous

Guest
Ik moet vandaag wel een kleine waarschuwing geven. Het is niet heel handig als een dame belt op je telefoon in het weekend met de melding. Ik heb je lang niet gezien, kom je weer een keer langs? Vooral niet als een van je vrienden je telefoon tijdens het borrelen opneemt. Uiteindelijk hebben ze dan geen flauw idee in dit geval maar je denkt toch even hmmmm.

Goed bedoeld maar niet handig.

A

Anonymous

Guest
Nu is het natuurlijk wel zo, de dame wordt er niet minder interessant van. Ze gaat de 20e op vakantie voor ca. een maand voor zover ik begreep. In de weekenden is ze in Rotterdam. Doordeweeks afwisselen rochussenstraat en allerlij andere plekken in het land. Weekend is bij haar thuis.

A

Anonymous

Guest
Goedemorgen,

Ik heb de dame gisteren gesproken. De eerder door mij al genoemde vakantie wordt voor 99 procent zeker permanent. Ze zal dus hoogstwaarschijnlijk niet terugkeren naar Nederland. Ze is vanaf vandaag met de horizon vertrokken.

Ik zou zeggen, slotje erop

Terug
Naar boven