Albania

bert Jef

Toogplakker
3 aug 2020
53
9
Ik moet binnenkort maar Durres.
Iemand ervaringen met Albanië, Durres ?
Welke hotels aan te bevelen met dames in de bar ?

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Geen tips al hoop ik zelf ooit Albanië te bezoeken.

Kleine tip: voor de vindbaarheid via de zoekfunctie kan het een goed idee zijn plaatsnamen correct in het Nederlands te spellen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
In Albanië wekt het een beetje als in Noord Macedonië. (zie mijn verhaal aldaar)
Je moet op onderzoek uit en contact leggen met hotel personeel of taxi chauffeurs.
Vanuit Noord Macedonië ben ik met de auto Albanië ingereden en daar ter plekke
gevraagd aan een taxi chauffeur.
Er zijn in het grensgebied een aantal dorpen en aan de rand daarvan een paar op het oog
wat obscure clubs: pand wat verloederd en te fel neon verlichting die hapert, dat soort dingen.
Binnen zitten wat dames, meestal uit Moldavië en voor schappelijk prijsje gaan die mee naar
een kamer boven. De taxi chauffeur betaal je een kleine tip (omgerekend 10 euro)
De dame kost je ongeveer 35 euro. Men noemt meteen dit bedrag en daar ding je niet op af.
Ze vragen geen idiote bedragen, dat had ik wel verwacht eigenlijk.Voor wat extra doen ze ook zc,
reken ook hier 10 euro meer.
Geef nooit teveel want dan verziek je de markt.
In de hoofdstad Tirana zijn ook wat clubs, zien er netter uit maar hier betaal je Hollandse prijzen en
dat is het niet waard, kan je net zo goed thuis blijven.
Hier en daar in de hoofdstraat ook tippelende zigeuner dames/meisjes. Niet doen!
Je kent de taal niet en zakkenrollen is ook hun toevertrouwd aldus de connecties hier.
Kans op te jonge dame ook aanwezig en dan ben je helemaal de sjaak hier.
Albanië is en blijft een corrupt land met maffia in alle takken en alom aanwezig.
Dus ben je alleen en niet bang om contact te leggen en er wat tijd in te investeren, dan lukt het wel.
Ben je met de vrouw of gezin, kansloze missie, kost je teveel tijd.
Echte Albanese dames vindt je er soms ook maar in de minderheid en ook niet zo aantrekkelijk.
De dames uit Moldavië zien er beslist prima uit.

Laatst bewerkt:

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Voor de thuisblijvers: op redlights en quartier-rouge zijn wel mooie Moldavische meiden te zien...
Smaken verschillen, natuurlijk.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Die Moldavische dames zijn vaak slachtoffer van mensenhandel ja.
Dat is bij veel dames in ons land ook niet anders hoor.
Dat willen we alleen ook niet zien vaak.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Cerato In Albania is dat vast heel normaal. Je schrijft in Ned ook. Ik dacht dat de politie dit tegenwoordig hier in Ned allemaal redelijk onder controle heeft.. zo nu en dan lees je er wel eens iets over maar naar mijn idee veel minder dan vroeger. De politie leest natuurlijk hier ook mee en kijkt vast op alle sites op zoek naar verdachte omstandigheden.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
De meeste Moldavische meiden die ik ken in het Brusselse (en dat zijn er wel wat) zijn zeker geen slachtoffers van mensenhandel hoor, die tonen mij graag hun vakantiefoto's in Turkije of Bulgarije met familie afgelopen zomer, zitten rustig te FaceTimen met hun kids en praten vrij over wat ze gaan kopen met het verdiende geld terwijl ik een thee drink tijdens de neukpauze in hun salon of keukentje.

Eens je ze wat beter kent, delen ze echt veel over hun situatie thuis (tot de namen toe van hun kids) en het is gewoon een gemakkelijke verdienste voor hen terwijl ze geen diploma nodig hebben voor de job. Hun eventuele diploma is ook niets waard hier.

De armoede, corruptie en zware alcoholverslaving van de mannen in Moldavië leidt tot een compleet ontwrichte samenleving, dan nog eens de vluchtelingenstroom uit Oekraïne erbovenop… hier drie maand prostitutie en ze kunnen hun gezin voeden voor de rest van het jaar, dan terug de Flix bus op.

Mensenhandel zal zeker voorkomen en hoer zijn is nu ook niet het Walhalla van alle beroepen, maar veel Moldavische dames zijn in BE uit vrije wil en weten goed dat ze een mooie cent kunnen verdienen door met ons te neuken.

Sorry, mijn relaas ging niet over Albanië maar ik wou dit toch even rechtzetten, tenminste wat mijn ervaring betreft.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Johan321 dankjewel voor je uitleg over Moldavische dames in Belgie. Hier in Nederland zijn dat er volgend mij erg weinig, net als Albanese dames.

Door wat aandacht op TV gaan veel Nederlanders nu naar Albanie op vakantie. Persoonlijk trekt het land mij niet. Mocht het toch eens het Pattaya van Europa worden dan ga ik daar zeker eens kijken.

Terug
Naar boven