Alessandra - (Trans) Mechelen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ik heb op
Haar 2 jaar zitten wachten dit is een hele fijne trans die waar voor je geld geeft echt een topper

Recensie volgt snel

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484

Deze afbeelding had ze vandaag op haar profiel staan, 2 weken geleden heel snel een afspraak gemaakt, en op naar Mechelen, ze zag eruit zoals ik me voorgesteld had, mooi bruin, streepjes waar normaal haar lingerie zit, bij binnenkomst opende ik in het Spaans en dat was een pre!

Echt ze ziet er beter uit dan de meeste vrouwen! Alles schoon, glad, kontje ingeolied kortom ik moest even slikken daar stond een bombshell, mooie glanzende pik en wat een body, €250 betaald en het was een uur vuurwerk alles wat je van een Bare date met een trans verwacht komt aan bod en meer geweldige tong heeft ze, pijpen als de brandweer, als ze kost mooie witte stralen sperma, haar kont 3x gevuld, 3x ik kon niet meer was kapot maar wat hebben we beide genoten, ze woont in Italië en juni weer aanwezig in België

Op trans gebied voor mij althans het beste ooit, totaal niet dat nukkige gedrag, gewoon ja ik kom vandaag niet goed uit mijn woorden maar wat een date!

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
geweldige recensie

is ons schatje ook actief of enkel passief
had je extra moeten betalen voor zc

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
€250 all inn volgens mij is ze versa, ik laat me niet neuken haar wel gepijpt zeer zeer schone pik en lekker

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484

De Italiaanse zon heeft haar goed gedaan precies waar haar bikini heeft gezeten zitten die witte lijntjes Brazilian style met dit weer als ik afgewerkt ben heb ik een T-shirt short sneakers aan dat was meteen uit en Alessandra was ook in een mum naakt ze hield haar heels aan, tongzoenen over en weer pijpen Alessandra hield het niet meer en ze spoot veel haar sperma op mijn vingers kontgaatje ingesmeerd klabats boem zo die kont in en hield het niet meer spoot zoveel die reet in niet normaal toen samen de douche in konden natuurlijk niet van Elkaar afblijven beide stonden weer keihard, Alessandra op haar rug kussen onder haar kont die benen met die heels aan zwengelend in de lucht pompte ik haar zeker 30 min, ondertussen trekkend aan die knotsharde pik van haar nam ze het over en het vloog over haar buik dat was teveel voor mij haalde mijn pik eruit zo alles over haar lichaam toen heerlijk tongzoenen weer douchen samen en 75 min terug naar huis

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
Dit is blijkbaar een trans die veel zaad spuit als ze komt.
Zou ze ervoor te vinden te zijn om helemaal passief te blijven en enkel maar gepijpt te worden totdat ze klaarkomt?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Dat zou ik echt niet weten ik kom voor het hele pakket kun je beter doen €250 de hemel op aarde althans een stukje toch.

barelover

Toogplakker
14 apr 2015
143
11
En kan iemand nog met haar afspreken, want ze zegt toe voor een afspraak en dan weer zegt ze die af en dan moet je een bod doen wat ze dan veel te laag vindt. Blijkbaar heeft ze te veel klanten, en wilt ze niemand nieuw meer... Zitten er veel op het forum hier, en doe je mee aan haar opbod?

barelover

Toogplakker
14 apr 2015
143
11
ja, zo begint, het en dan een hele litanie dat ze beter is dan alle andere transen, en dus niet voor peanuts werkt enzovoort enzovoort

barelover

Toogplakker
14 apr 2015
143
11
ja is een onmogelijk mens om mee af te spreken, als het al lukt begint ze op het laatste moment weer met vanalles en nog wat ... Spijtig want ziet er wel goed uit

Terug
Naar boven