Alexandra - Rotterdam (vh Tilburg)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/552170-new-in-town/default.aspxGisternacht om 01.30u afgesproken met deze dame afkomstig uit Roemenië, eigenlijk Moldavië.
Dame ziet er leuker uit dan op foto`s. Ze heeft een lief gezicht dat vrolijkheid uitstraalt. (hoe lang nog?)
Kleine mini tietjes, cup A hooguit. Net als Cristina/Criss/Maya uit Amsterdam enz. had voor haar vergroting.
Een slank strak lichaam dat verraad dat ze sportief is of is geweest.
Voor 100 euro alles zc geen probleem met interne donatie en tongzoenen.
Dame begint als een Nilfisk te pijpen, op mijn verzoek doet ze het wat rustiger. Je kunt haar dus sturen.
Dan lekker kroelen en ze blijft lekker tongzoenen, mits je fris bent en tanden hebt gepoetst.
Vervolgens werd het tijd voor betere werk en je kan zonder glijmiddel bij haar naar binnen, ze wordt lekker nat.
Kutje is behoorlijk strak en je kan en mag haar in alle standjes nemen. Ze is lenig genoeg.
Uiteindelijk diep in haar klaar gekomen en ze springt niet meteen weg, blijft gewoon lekker met je vrijen.
Eindelijk weer een oostblok dame die een goede dienstverlening kan opbrengen, ze is die 100 euro waard.
Ze gaat binnenkort voor twee weken terug naar haar thuisland maar komt zeker terug.
Ben benieuwd hoe lang dit pareltje zo blijft, vaak zie je dat dienstverlening en instelling afnemen na langere tijd.
Maar vooralsnog een leuke aanwinst in het Rotterdamse circuit.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
CWP zei:
Dank voor het delen !

Ach, daar is een forum uiteindelijk toch voor bedoeld?
Genoeg die alleen vragen helaas maar zelf niks schrijven.
Zo moeilijk is het toch niet om een recensie te plaatsen.
Lezen, vragen, recensie schrijven en discusiëren, daar is het forum voor bedoeld.

KaiserParma

Toogplakker
7 jun 2015
121
39
lol Cerato heeft notabene accounts op die sites en heeft hier en op het vorige forum meerdere recensies gegeven + is een van de meest actieve leden van het forum, denk dat je er wel van uit kunt gaan dat hij er daadwerkelijk is geweest

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
EmenA zei:
Cerato zei:
Zo moeilijk is het toch niet om een recensie te plaatsen.
Komt wel erg 1 op 1 overeen met het eerder geplaatste http://www.hookers.nl/showthread.php?t=314763
Als je kan vertellen welke vraag ze voorafgaand stelt bij het nzc en welke markante handeling ze verricht, wil ik geloven dat je haar ook echt hebt bezocht...

Ze stelde helemaal geen vraag vooraf.
Ik vroeg bij binnenkomst meteen of voor 100 euro alles zc kon met interne donatie.
Ze gaf een lieve lach en zei dat dat geen probleem was.
Dus ik heb geen idee welke vraag ze gesteld zou moeten hebben.
Ze heeft ook geen markante handeling verricht waar jij het over hebt.
Ze ging accoord met mijn voorstel en daarna lekker aan de gang. Voor mij groot herhalingsgevaar.
Of jij mijn recensie(s) geloofd of niet maakt mij verder niet uit.
Gelukkig zijn er genoeg leden die mijn berichten wel serieus nemen omdat ze mij al lange tijd kennen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
KaiserParma zei:
lol Cerato heeft notabene accounts op die sites en heeft hier en op het vorige forum meerdere recensies gegeven + is een van de meest actieve leden van het forum, denk dat je er wel van uit kunt gaan dat hij er daadwerkelijk is geweest

Dank voor je bericht, altijd prettig als je van iemand steun krijgt.
Inderdaad heb ik ook een account op Hookers en ook op Kinky forum.
Ik recenseer dames die ik bezoek en inderdaad: leden die al langer lid zijn weten wel of mijn berichten kloppen of niet.
En wie het niet geloofd die moet dat dan vooral niet doen. Ha ha, mist hij wel een leuke dame in dit geval.

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
Cerato zei:
KaiserParma zei:

Dank voor je bericht, altijd prettig als je van iemand steun krijgt.
Inderdaad heb ik ook een account op Hookers en ook op Kinky forum.
Ik recenseer dames die ik bezoek en inderdaad: leden die al langer lid zijn weten wel of mijn berichten kloppen of niet.
En wie het niet geloofd die moet dat dan vooral niet doen. Ha ha, mist hij wel een leuke dame in dit geval.

heb met Cerato weleens buiten sites om mailcontact, met name over Chineesjes, en neem maar van mij aan dat zijn verhalen kloppen.
Philippe

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Ik zeg niet dat de recensie van Cerato ongeloofwaardig is, want alles klopt wat erin staat en is geheel in overeenstemming met de eerder verschenen (uitgebreidere) recensie op Hookers.

Ik uit slechts mijn twijfels of hij er DIT geval ook daadwerkelijk is geweest, gezien de inspiratie die rechtstreeks geput lijkt te zijn uit de Hookers-recensie, tot zelfs bepaalde woordkeuze aan toe.
Daarnaast wordt er volstrekt niets nieuws aan toegevoegd, terwijl er nog volop andere specifieke zaken zijn te vermelden over haar.
Dan had Cerato net zo goed een linkje kunnen plaatsen met eronder de opmerking "helemaal eens" in plaats van te herkauwen wat al staat op het Hookers-forum waar hij goed thuis is. Zo heb ik dat cwp weleens zien doen, met daarbij wat aanvullingen van zijn zijde eraan toegevoegd.

Ik zeg verder ook niet dat hierdoor meteen aan alle andere berichten van Cerato getwijfeld moet worden. Dat is een redeneerfout die hier vaak wordt gemaakt. Cerato is een ervaren wandelaar en zeker geen fantast zoals Glijmiddel die nota bene een jubel-recensie schreef over een nepadvertentie. Voor zover ik veel zelf heb kunnen verifiëren, is er hooguit soms sprake van wat vrijelijk 'hineininterpretieren' zoals Duitsers dat zo fraai uitdrukken.

En tot slot: ik zeg absoluut niet dat je deze dame niet zou moeten bezoeken.
Integendeel: ze is zonder meer een aanrader.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vind het toch fijn dat ik genoemd wordt als no nonsens
Ik neuk links en rechts wel is wat, en wind er geen doekjes om hoe het was
Dat is ook de reden dat ik van kinky geweerd wordt -;))))

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Om een einde aan alle discussie te maken (als die er al was) kan ik melden dat ik er gisteren ook ben geweest. En Cerato heeft helemaal gelijk. Ze is vriendelijk, meegaand en ziet er best leuk uit. Ontvangst was in Charlois in een straat met een vogelnaam die best prijzig is als die in een restaurant op je bord ligt.

Ik kwam daar eigenlijk per ongeluk terecht. Gya en Jessy namen hun telefoon namelijk niet op, Amely bleek fake foto's te gebruiken en herinnerde me toen deze discussie en wilde haar zelf maar eens proberen.

Daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Haar werkwijze staat hierboven ook beschreven dus daar hoef ik weinig aan toe te voegen, maar een aanrader is ze absoluut.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
terwijl er nog volop andere specifieke zaken zijn te vermelden over haar.

bovenstaande is een citaat uit tekst van EmenA, op eerste pagina van dit topic.
Wel vreemd als je beweerd dat er nog volop andere specifieke zaken zijn te melden maar dat jij dat zelf dus niet doet.
Want van jou kan ik over haar geen recensie terug vinden.
Dus klim in de pen en vertel zou ik zeggen....

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Afgelopen zaterdag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb Alexandra bezocht. Dit is echt een lieve meid met hoog gfe gehalte. Pijpt lekker zacht als je dat aangeeft. Toen ze boven op mij zat begon ze echt te "rijden" als een conwgirl. Ze gaf idd aan dat ze hier nog 2 weken is en dan vertrekt naar haar thuisland. Maar ze komt inderdaad weer terug. Zij gaat me vaker terugzien.

4fun

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
cornholio24 zei:
Wou vandaag langsgaan maar begreep dat ze al op reis is. Even afwachten tot ze terugkomt.

Apart, want advertentie is nog gewoon online, op datum van vandaag.
Misschien heeft ze toch al genoeg bij elkaar om nu al wat eerder terug te gaan.
Ze komt hoe dan ook terug, dat zei ze zelf. We gaan het zien.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Cerato zei:
cornholio24 zei:
Wou vandaag langsgaan maar begreep dat ze al op reis is. Even afwachten tot ze terugkomt.

Apart, want advertentie is nog gewoon online, op datum van vandaag.
Misschien heeft ze toch al genoeg bij elkaar om nu al wat eerder terug te gaan.
Ze komt hoe dan ook terug, dat zei ze zelf. We gaan het zien.

Ja precies ik zag haar advertentie ook, vandaar dat ik haar belde vanmorgen.... we zullen zien.

Terug
Naar boven