Alexia - Turnhout

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Gisteren voor de 2de keer deze trans bezocht. Ze reist rond zoals ze allemaal doen, maar ik bezocht ze telkens in Turnhout.

De eerste keer hadden we afgesproken 70 EUR voor een kwartiertje, alles zonder. Ik vraag ook telkens om naakt open te doen, vind dat super geil. Alexia is een trans die behoorlijk vrouwelijk oogt, al zie je wel dat het een trans is. Ze is wel heel erg sympathiek. Eens binnen kreeg ik direct een flinke zoen en voelde ze wat ik in m'n broek had. Ik deed hetzelfde (al had ze niets meer aan). Ik kleedde me uit en mocht ze direct lekker pijpen. Ze heeft het graag stevig. Na wat wederzijds pijp- en trekwerk vroeg ze of ik haar kont wou volspuiten. Ja, daarvoor zijn we toch gekomen, dus: uiteraard, graag! Ze legt zich op haar rig met een kussen onder haar kont, zodat je er goed in kan. Even later wisselde ze naar doggy. Zo heb ik haar dan uiteindelijk ook volgespoten. Ze begon direct terug met mijn snikkel te spelen, want ze wou direct een 2de ronde, maar dat lukt me niet meer.

Mijn 2de keer bij haar was dus gisteren, en verliep bijna identiek. Ik had echter nog een drukke planning die avond, dus wist niet goed of ik me nog een kwartier kon vrijmaken. Dat merkte ze tijdens onze conversatie in WhatsApp, en ze probeerde me toch te overhalen om te komen. Uiteindelijk zei ze 'come for 50 EUR'. Toen heb ik niet meer getwijfeld en ben ik langsgegaan. Zoals ik al zei, de date zelf verliep vrijwel hetzelfde, maar dus nog wat goedkoper. :)

Wie into een trans is, heeft aan deze dame een goed adresje! Goeie sex, goeie service en goeie prijs!

https://www.redlights.be/profiel/alexia-2723/

Bijlagen

• Screenshot_1.jpg
    Screenshot_1.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 563
  • Screenshot_2.jpg
    Screenshot_2.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 561
  • Screenshot_3.jpg
    Screenshot_3.jpg
    90,6 KB · Weergaven: 563
  • Like
Waarderingen: Babs

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
Had haar gecontacteer voor dit hier te lezen
Ze zit ik leuven z'n ziet er goed uit
Volgens add met condoom.
Ik kreeg oa volgend bericht terug
"Cum in my ass hole ? Wiouth condón"
Stond ze geil of zo.....
Half hour. 100€
1 hour 170€ !

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Waarom zo verbaasd van haar bericht? Dit had je kunnen weten. In mijn recensie staat toch duidelijk dat ik ze - tot 2x toe - zonder condoom heb geneukt?

Soit, ben je ook effectief geweest? Indien ja, hoe was het? Hoop dat ze snel nog eens mijn kant uit komt...

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
ja maar indien onderlinge afspraak ok maar in profiel zetten mc en dan als derde lijn spontaal bare sturen

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
De afgelopen weken was ze in Vosselaar, en vorige week in Mol. Nu ging ze volgens mij naar Kortrijk, maar kan me vergissen.

In ieder geval, vorige week (toen ze in Mol was) nog eens bij haar geweest. Was weer lekker... Geil tongzoenen, wat wederzijds pijpen en aftrekken, om ze uiteindelijk bare te nemen en haar kontje vol te spuiten.

Haar prijzen zijn wel opgeslagen (heb 70 betaald), 'k kreeg het niet meer gefikst voor 50. ;)

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
1. Je klikt op de link hier ergens in het bericht.
2. Eventueel moet je gokken of de foto van een meerderjarige is of niet.
3. Je scrolt naar beneden.
4. Je kiest een van de 3 advertenties die ze heeft staan.
5. Neem contact op.

Ik kan eventueel de rest ook nog uitleggen.

Gebruiker1234

Snuffelaar
29 apr 2024
23
17
De link in deze pagina levert "Pagina niet gevonden" op. Kwenie wat ik eerder vanavond verkeerd deed, maar ik krijg de advertenties alleen te zien via old.redlights.be

Excuus.

bestofboth80

Snuffelaar
26 nov 2020
22
9
ze pendelt heen en weer tussen Alicante regio en Belgie. Ken haar al lang en vrij goed en op beide lokaties. Elke keer weer prima en als je gewoon standaard tarief betaalt, (100-150 per uur) is de ervaring uitstekend en doet ze alles wat je wilt. Nog nooit iets van een rubber gezien.

bestofboth80

Snuffelaar
26 nov 2020
22
9
Niet elke trans kan spuiten. Wel klaarkomen (grappig om te zien als dat gebeurt en er komt vrijwel niks uit).
Als ze met hormonen bezig zijn, is spuiten vaak een probleem.
Deze heeft het echter operatief laten doen (borsten en zo) dus die doet het nog prima.
Zou toch denken dat mensen op dit forum daar wel wat ervaring en kennis van hebben.

Terug
Naar boven