Alina, Lommel

bibiroot

Toogplakker
6 dec 2017
70
37
You can confirm it's her with a vanishing video. I've been there today and it's indeed her, she's even better in real, model shaped body and she's cool even if she only speak romanian (translator app needed). She asks to not come inside and she doesn't do anal but everything else is good.

bibiroot

Toogplakker
6 dec 2017
70
37
Indeed it is from the outside... but the room where she receives is in better condition.

ninty

Snuffelaar
21 apr 2025
3
1
morgen een afspraak met haar.
via de app wel CIP afgesproken. shit was wel de bedoeling dat dat gaat gebeuren.
fotos maken was dat een mogelijkheid ook>

al goed ik rapporteer terug!

Laatst bewerkt:

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Via whatsapp idd ook te horen gekregen dat CIP mogelijk is, maar €120 voor een vluggertje vind ik teveel. En al zeker als je hier dan leest dat ter plaatse CIP niet mogelijk is.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Niet te vertrouwen.

Per whatsapp afgesproken half uur zonder condoom in mond, kutje en anaal met in haar poesje klaarkomen voor 150,-. Ook restant van vorige klant nog aanwezig was mogelijk.

Rond 0.00 afgesproken en ik heb moeten wachten tot 1.10 !

Uiteindelijk deed de dame van de foto open en kon geen lach vanaf.
Heel de communicatie was met vertaler en ging allemaal van mijn tijd af. Alles nog een keer moeten communiceren wat eraf gesproken was. In haar klaarkomen was ineens niet mogelijk. Na veel gecommuniceer eventueel in haar mond.
Dame zat continu op haar telefoon en tijdens de sex , "je hebt nog 10 minuten" en anaal was ineens ook niet meer mogelijk. Want ze had opeens probleempjes met ontlasting bedacht ze de laatste 10 minuten. Vlug maar in haar mond klaargekomen door mezelf maar wat te behelpen. Waardeloze service.

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ik ben er net geweest. Zij ontvangt in een aftands gebouw zonder werkende douche. Zoals eerder besproken spreekt ze geen woord engels , enkel via haar translator. Dit stoorde me evenweel niet, omdat ik niet kwam om te praten maar om een interne donering. 150 euro betaald voor 30 minuten zonder. Op bed ( een vieze uitrekbare zetel met met lakens erover) gaan liggen, ze was ondertussen uitgekleed en kwam naast me liggen op bed. Zonder iets te zeggen begon ze aan mijn doneerpaal te trekken. Heb haar na een 30tal seconden met haar hoofd naar mijn paal geduwd opdat ze hem kon pijpen. Dit deed ze gewoon maar niet slecht. Omdat ik al een paar dagen niet meer geschoten had was ik bang dat ik mijn zaad zou verliezen in haar mond ipv haar kutje. Heb haar dan ook maar weggetrokken en op haar rug gelegd. Ziet er zeer jong uit en gewillig liet ze mijn doneerstok in haar kutje verdwijnen waar ze zichtbaar van genoot en waarbij ze allerhande gemeende geluidjes maakte. Een ander meisje kwam zelfs aan de deur iets vragen in het Roemeens…denkelijk of alles wel ok was ….lol. Ik kon het niet lang volhouden, denk 2 minuten, of mijn doneerpaal wou alles lossen wat hij opgespaard had. Ze kreunde en spartelde van genot. In haar gekomen was er geen sprake van vlug opstaan en de gedoneerde sappen op te vangen of af te kuizen. Ipv daarvan deed ze na een tijdje gewoon haar joggingbroek terug aan. Bij deze meid is het dus geen probleem om te neuken in het zaad van je voorganger…dit voor de liefhebbers. Zeer voldaan vertrokken , alleen als je de plaats van ontvangst bekijkt, kun je wel serieuze bedenkingen hebben. Doch de drang om te doneren overtreft mij verstand zo dikwijls. Al bij al een mooi jonge meid om vol te pompen, doch ook niet meer verwachten dan dat.

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Ben er ook geweest inmiddels
Mooie dame met top body
Borsten zijn de max
Haar lekker klaar gelikt was geen probleem binnen paar minuten was het zover en intens kwam ze en geen….. fake ze geniet echt
Lekker haar poesje volgespoten nadien
Intern doneren was geen probleem
Was wel met haar timer dat we neuken
Herhaling is groot
Hoop dat ze een betere locatie vind
Voor verder moet ik me bij Spermacelleke aansluiten

Laatst bewerkt:

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Ik ben er net geweest. Zij ontvangt in een aftands gebouw zonder werkende douche. Zoals eerder besproken spreekt ze geen woord engels , enkel via haar translator. Dit stoorde me evenweel niet, omdat ik niet kwam om te praten maar om een interne donering. 150 euro betaald voor 30 minuten zonder. Op bed ( een vieze uitrekbare zetel met met lakens erover) gaan liggen, ze was ondertussen uitgekleed en kwam naast me liggen op bed. Zonder iets te zeggen begon ze aan mijn doneerpaal te trekken. Heb haar na een 30tal seconden met haar hoofd naar mijn paal geduwd opdat ze hem kon pijpen. Dit deed ze gewoon maar niet slecht. Omdat ik al een paar dagen niet meer geschoten had was ik bang dat ik mijn zaad zou verliezen in haar mond ipv haar kutje. Heb haar dan ook maar weggetrokken en op haar rug gelegd. Ziet er zeer jong uit en gewillig liet ze mijn doneerstok in haar kutje verdwijnen waar ze zichtbaar van genoot en waarbij ze allerhande gemeende geluidjes maakte. Een ander meisje kwam zelfs aan de deur iets vragen in het Roemeens…denkelijk of alles wel ok was ….lol. Ik kon het niet lang volhouden, denk 2 minuten, of mijn doneerpaal wou alles lossen wat hij opgespaard had. Ze kreunde en spartelde van genot. In haar gekomen was er geen sprake van vlug opstaan en de gedoneerde sappen op te vangen of af te kuizen. Ipv daarvan deed ze na een tijdje gewoon haar joggingbroek terug aan. Bij deze meid is het dus geen probleem om te neuken in het zaad van je voorganger…dit voor de liefhebbers. Zeer voldaan vertrokken , alleen als je de plaats van ontvangst bekijkt, kun je wel serieuze bedenkingen hebben. Doch de drang om te doneren overtreft mij verstand zo dikwijls. Al bij al een mooi jonge meid om vol te pompen, doch ook niet meer verwachten dan dat.
Hebben we het wel over dezelfde? Via vertaler, intern in poesje antwoord No Way. En al het vertalen ging van de tijd af. Heb je het haar wel gevraagd om in haar te komen of gewoon onverwacht volgespoten? En bij mij was alles op een net verzorgd bed en ze had een geruit rokje aan. Beffen vond ze fijn, maar er kon geen lach vanaf. Ze was bij mij heel duidelijk. Op whatsapp kon alles en tp kon er bijna niets meer.

Laatst bewerkt:

ninty

Snuffelaar
21 apr 2025
3
1
Net geweest. Stond nog een andere wandelaar buiten te wachten.

Echt een kut locatie.
Dikke andere prostitue in andere kamer die zichzelf aan het volduwen was.

Voordat ik het geld overhandigde even met mijn vertaal app duidelijk gemaakt waar ik voor kwam.

Wel een bed gehad. Schone handdoek er onder.
Meisje zelf is echt prachtig. 20 ongeveer.
Paar tatoeages. Rookt wel.
Geen sloppy seconds van een andere
Alina was vers gedouched Haren nog vochtig.
Dik half uur er geweest. Comdoompje werd op bed gelegd die weer terug op het nachtkastje gegooid.
Ze was een beetje tegen het zoenen in het begin.
Heb haar flink gevingerd eerst en langzaam gegaan dat apprecieerde ze en begon mij te zoenen .
Haar gebeft en klaar laten komen. Dat duurde wel eventjes maar ze genoot er echt van.
Zij mij gepijpt. Was prima. Beetje tandjes maar lekker.
Daarna heerlijk in haar gekomen in cowboy.
Nog wat gezoend en was het duidelijk wel klaar.

Suuuuuper knappe meid poeh!
Ik snap de recensies van de bovenstaande niet helemaal als het op haar aankomt. Maar de locatie wel.

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Hebben we het wel over dezelfde? Via vertaler, intern in poesje antwoord No Way. En al het vertalen ging van de tijd af. Heb je het haar wel gevraagd om in haar te komen of gewoon onverwacht volgespoten? En bij mij was alles op een net verzorgd bed en ze had een geruit rokje aan. Beffen vond ze fijn, maar er kon geen lach vanaf. Ze was bij mij heel duidelijk. Op whatsapp kon alles en tp kon er bijna niets meer.
Ze was in ieder gevel het meisje van de foto's op redlights

Terug
Naar boven