Alina, Lommel

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
Ja zal ook maar eens wat schrijven. Ben er zaterdag ook naartoe gereden. 3uur heen (file op Antwerpse ring) en twee uur terug.

Eenmaal aangekomen, idd en wat verloederd huis. Stond in de zijstraat geparkeerd, waar de buur aan de overkant mij door zijn keukenraam mooi kon zien. Aan de overkant idd een café/resto waar ze je zitten te bekijken en daarnaast een huis met de camera bijna letterlijk op jou gericht.

Tot daar, ik ben single en hoef geen verantwoording af te leggen.
Nu de afspraak, ik had meermaals mijn locatie gestuurd en gezegd dat ik stipt om 16u daan ging zijn. Yes baby, ok baby❤️. Ik kom aan om 16u, stuur een bericht naar haar/planner, zegt ze "can you wait 10 min".
Kzeg lap! Er is iemand voor mij. Daar paar keer te voet gepasseerd en stond fiets voor de deur.. lang verhaal kort ik heb de deur de hele tijd in het oog gehad. Niemand binnen of buiten, maar madam heeft mij wel 50 minuten laten wachten, tot ik schreef dat ik ging vertrekken. "Wait baby, come to door in 2 min."
Uiteindelijk geweest, deur open en daar stond ze. 120 betaald voor vluggertje, gelukkig want na 7 min. was ik al klaargekomen.

Gezicht: niet slecht, maar ook niet super
Borsten: die zijn groot, zacht en prachtig
Lichaam: mooi slank maar niet petit
Kutje: was zeer strak, zelfs met mijn kleine lul.
Pijpen: was ok, maar geen natuurwonder
Communicatie: kan mij niet schelen, ik kom om te neuken
Afscheid: een vriendelijk kus op de wang kon er niet vanaf

Wel alles intiem gedoneerd, van condoom was er nooit sprake.
Zoals ander lid reeds aangaf zat ze met een spons in haar kut die wel wat schuurde. Ze trok ook de volle 7 min. gekke bekken dat het pijn deed.

Ga ik terug? Nee, daarvoor ken ik er wel wat beter en dichter.

Plus ze liet me 50 min. wachten gewoon omdat ze effe te leeg was om te neuken!

testify

Snuffelaar
6 jun 2025
2
1
Diegene die over de whatsap communiceert is dees wijf, zie afbeelding. Zoals eerder al benoemd, zegt ze overal ja tegen over whatsap. eenmaal de geld in haar hand mag je opeens niks meer, anaal mocht niet omdat ze last had van buikpiin, doggy mocht ook niet omdat ze rugpijn had. in haar klaarkomen mocht ook niet. dus ik dacht dan maar eindigen in haar mondje, oraal wou ze na de penetratie ook niemeer doen. na 14 minute ben ik maar weggelope. voor de rest had ze veel schaamhaar en die clit is veels te groot bah. ze had wrs ook niet gedoucht. wanneer ik haar diep penetreerde voelde ik idd iets raars schuren iig geen lekker gevoel is dat (sponsje?)

Laat je niet oplichten, er zijn veel betere dames.

Bijlagen

• IMG_7943.jpeg
    IMG_7943.jpeg
    336,6 KB · Weergaven: 344

gast91

Toogplakker
15 nov 2023
61
27
Dat is niet alina maar een andere dame die je gehad hebt @testify, had ook afspraak bij alina maar die van jou foto deed open en deed zich voor als alina, heb vriendelijk bedankt, dan kreeg ik sms alina is bezet voor 15 min, waarop ik antwoorde dat ik dan wel terug kom, na 15 min deed wel alina open

de rest was zo als hier boven zelfde verhaal kwa taal en service enzo, heb betere opties dus voor mij blijft het bij deze keer.

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Diegene die over de whatsap communiceert is dees wijf, zie afbeelding. Zoals eerder al benoemd, zegt ze overal ja tegen over whatsap. eenmaal de geld in haar hand mag je opeens niks meer, anaal mocht niet omdat ze last had van buikpiin, doggy mocht ook niet omdat ze rugpijn had. in haar klaarkomen mocht ook niet. dus ik dacht dan maar eindigen in haar mondje, oraal wou ze na de penetratie ook niemeer doen. na 14 minute ben ik maar weggelope. voor de rest had ze veel schaamhaar en die clit is veels te groot bah. ze had wrs ook niet gedoucht. wanneer ik haar diep penetreerde voelde ik idd iets raars schuren iig geen lekker gevoel is dat (sponsje?)

Laat je niet oplichten, er zijn veel betere dames.
Yep Sponsje
Bij vingeren voelde ik het zitten
Heb ik ook last van gehad
Eikel schraal en pijn bij neuken
Daarom niet kunnen klaarkomen
Ik ga ni meer daar heen

testify

Snuffelaar
6 jun 2025
2
1
Dat is niet alina maar een andere dame die je gehad hebt @testify, had ook afspraak bij alina maar die van jou foto deed open en deed zich voor als alina, heb vriendelijk bedankt, dan kreeg ik sms alina is bezet voor 15 min, waarop ik antwoorde dat ik dan wel terug kom, na 15 min deed wel alina open

de rest was zo als hier boven zelfde verhaal kwa taal en service enzo, heb betere opties dus voor mij blijft het bij deze keer.
de dame die ik heb gehad is al gedeeld door de topic eigenaar. Foto wat ik heb gedeeld regelt de communicatie voor haar bedoelde ik.

Want die Alina spreekt geen woordje engels. Het enige wat Alina deed was bulgaarse bruiloft liedjes draaien en heel vaak de translator gebruiken om haar nieuwe aangepaste service en grenzen te communiceren

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
de dame die ik heb gehad is al gedeeld door de topic eigenaar. Foto wat ik heb gedeeld regelt de communicatie voor haar bedoelde ik.

Want die Alina spreekt geen woordje engels. Het enige wat Alina deed was bulgaarse bruiloft liedjes draaien en heel vaak de translator gebruiken om haar nieuwe aangepaste service en grenzen te communiceren
Dat verklaart veel, die dame van de foto is een vieze oplichtster. Geld vangen en niets meer mogen. En zo zal ze het met Alina ook blijkbaar doen. Of Alina het allemaal echt niet weet wat er afgesproken is is natuurlijk de vraag. Maar je krijgt niet wat je afspreekt.

Agreeagree

Snuffelaar
13 jun 2020
20
20
Ik ben vandaag bij Alina geweest. Ze deed glimlachend de deur open wat goed begin was. Na financieel gedeelte via vertaal app, want ze spreekt inderdaad geen woord Engels, begon ze met wat pijpen. Deed ze okay, maar ze wilde snel dat ik haar kutje ging beffen. Daar hou ik opzich wel van dus heb haar flink gelikt waar ze zichtbaar van genoot. Na 5 minuten haar kutje te verwennen, heb ik haar goed geneukt en intern gedoneerd. Ik vond haar kutje wel lekker.

Uiteindelijk is ze voor mij een jong cum dump dametje met redelijk hoog tarief. Nadeel is dat ze geen woord Engels spreekt en probeert je snel te laten vertrekken

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Zou toch misschien nog eens langs willen gaan
Maar had laatst veel pijn door haar sponsje ….
Iemand pas nog geweest en of die miss weet of ze het nog gebruikt

ninty

Snuffelaar
21 apr 2025
3
1
ze is echt lekker hoor!
2x geweest maar heel gemixte gevoelens erbij. eerste keer was top . bijne GFE de tweede keer was het maar snel afhandelen en wegwezen.

badjas

Toogplakker
8 feb 2024
43
39
Bij gebrek aan een beter aanbod en het vooruitzicht op haar mooie lichaam heb ik haar recent voor een 2e keer bezocht. Ik had €200 voor een uur betaald. De date was zeer slecht. Pijpen lijkt nergens op en enkel missionaris was mogelijk want pijn in haar rug. Toch makkelijk klaarkomen in haar voor de 1e keer wat geen enkel probleem is. Ze rookt een sigaret en begon meteen via de vertaal app te commanderen dat ik weer aan de gang moest. Haar verteld dat ik een pauze nodig had maar dat vond ze maar niks. Ze was er om geld te verdienen zei ze letterlijk. Haar nog vriendelijk uitgelegd dat ik voor een uur betaald had en dat ze daarmee geld aan het verdienen was maar dat zag ze toch anders. Ik heb €50 terug gevraagd. Ze gaf het geld met tegenzin terug en ben daarna meteen vertrokken naar 25 min. Geen woord meer gewisseld. Ze ziet me nooit meer terug. Prachtig lichaam maar service nog slechter dan de 1e keer.

Terug
Naar boven