Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ha leuk, nog een 'Alkmaarder'. Misschien komen we elkaar nog eens tegen in deze hobby. In Alkmaar e.o. is helaas niet zoveel te beleven -nou ja de Achterdam, voor de ramen- maar daar kan hier niets meer over geschreven worden . En los daarvan zijn de baredames daar vrijwel allemaal gevlogen.
Over dogging lees je hier voor deze streek nooit wat. Al vermoed ik dat Geestmerambacht welhaast niet vrij kàn zijn van zonden...
Wees welkom!
Dank je wel. Helemaal mee eens dat er minder te beleven valt. Een aantal jaar geleden waren er nog regelmatig Gb en ik bij geestmer gebeurde er nog wel eens wat.
Er was een bare dame actief in Alkmaar . Nu nog steeds volgens mij maar niet meer adverterend. Voorheen op redlights. Ze is een junk zonder vaste woon of verblijfplaats dus had cardates. Ik ben haar nummer helaas kwijt . Heb wel foto's van haar Facebook waar ze niet op actief is