Alyssa (Brussel)

wallace1831

Snuffelaar
21 aug 2016
3
5
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/100-reel-alyssa.html

Ik ben al een tijdje van plan om nzc eens te proberen. Maar ik heb de stap nog niet gewaagd om er actief naar te vragen.

Daarom had ik nooit gedacht dat mijn eerste nzc-ervaring zo zou verlopen: af en toe (niet heel vaak) gun ik mezelf een transdate, waarbij ik altijd de actieve rol op me neem. Zo heb ik een date afgesproken met Alyssa, die ik nog niet kende.

Op haar foto's vond ik haar erg vrouwelijk. Vroeger zette ze ook foto's van haar mooie borsten online. Een foto van haar 'verrassing' is er echter niet.

De afspraak werd via WhatsApp gemaakt: 150 voor 30 minuten, zonder haar melk. Een beetje duurder dan normaal, maar ik vond haar echt heel knap, dus oké.
Toen ik aankwam, was ik verbaasd dat ze best goed Frans sprak. Ze incasseerde het geld en ging zich nog even opfrissen. Daarna kwam ze terug met ontblote borsten, die ik eerst mocht likken. Vervolgens haalde ze haar nog slappe pik tevoorschijn, die ik mocht pijpen. Het werd heel snel groter en harder; ik schat dat het zo'n 16-18 cm was. Daarna pijpte ze mij ook behoorlijk hard. Ik wilde echter eerst nog haar gaatje en haar ballen likken, wat ze erg lekker leek te vinden.

Toen zei ze dat ik me op mijn rug moest draaien. Ze pijpte me nog een keer hard en toen schoof ze mijn pik gewoon in haar gaatje. Ik was een beetje verrast, maar vond het zo geil dat ik haar flink heb doorneuken. Toen ik merkte dat het sap eruit kwam, zei ik het tegen haar en ze zei alleen maar: it's OK, baby. Nou, dan… Alles in het gaatje! Wow! Zo'n date had ik niet gepland, maar het was echt geweldig.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ik denk dat de meeste shemales die bare worden geneukt,geen enkel probleem hebben met sap in hun kont.(y)

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Beetje bizar dat je wel trans ervaring hebt en nog geen bare. ik heb van alle transen die ik gepakt heb nog maar bij 1 een condoom moeten gebruiken. ze gaan allemaal bare

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ik denk dat de meeste shemales die bare worden geneukt,geen enkel probleem hebben met sap in hun kont.(y)
Bwoa, toch enkele keren gebeurd hoor, wanneer ze zelf klaar gekomen zijn net worden ze soms helder van geest en mag je niet meer erin spuiten. zelden maar het komt voor, daarom altijd proberen samen te spuiten xD

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ben ze ooit eens tegen gekomen op technofeest in brussel, ze keek me toen al zaadvragend aan, maar helaas had ik toen een dame bij mij. blijft toch nog altijd de ultieme fantasie, een lekkere tgirl in het uitgaansleven mee naar huis pakken, liefst 2 tegelijk zelfs.

Terug
Naar boven