AMÉLIE'S PAGINA : Jonge vrouw-geneesarts beschrijft waarom ze van sodomie, anale seks, houdt

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
VOORWOORD door John-John:

Amélie's pagina waarin ze beschrijft waarom ze van anale seks houdt, was erg nuttig om verschillende vrouwen die nooit anale seks hadden gewild, ervan te overtuigen om het tenminste één keer te proberen, gewoon om te zien.

Langs de aanbevelingen van Amélie, had ik ze goed voorbereid, en bedankten ze me allemaal voor het helpen hun grenzen te verleggen. Daarna gingen ze door met anale seks. Later ontdekten sommigen van hen zelfs dubbele penetratie, vaginaal en anaal, in parenclubs.

Dus, hoop ik dat deze vertaling in het Nederlands de deelnemers aan dit forum zal helpen om andere vrouwen te overtuigen om anale seks te proberen.

Er zijn acht hoofdstukken. Voor de leesbaarheid, kopieer/plak ik een hoofdstuk per bericht.

-------------------

AMÉLIE'S PAGINA

Jonge vrouw-geneesarts beschrijft waarom ze van sodomie houdt

Origineel in het Frans: http://lapagedamelie.chez.com/1.html
Vertaald in het Nederlands, met de hulp van Deepl, door John-John​

1/8 - MIJN VISIE OP ANALE SEKS, door Amélie

* Sodomie en een persoonlijke benadering...

Sommigen van jullie hebben mij tijdens het lezen van mijn pagina bekritiseerd omdat ik anale seks te medisch benader, te onpersoonlijk, zonder uit te leggen waarom ik er zo van geniet...

Ik sta altijd open voor kritiek en advies, en ik ga proberen op deze verwachting te reageren via deze pagina...

Zoals bij elke seksuele praktijk het geval is, is het primaire doel van anale seks het zoeken naar plezier en het vervullen van het eigen libido. De wegen die naar genot leiden zijn gevarieerd en variëren per individu, maar in alle gevallen is het een kwestie van alchemie tussen de waargenomen lichamelijke sensaties en de betekenis die aan de handeling zelf kan worden gegeven.

Een seksuele handeling zal dus als bijzonder plezierig worden beschouwd als het lukt om lichamelijk genot te combineren met cerebratie.

Voor mij vertegenwoordigt sodomie de ultieme seksuele handeling, omdat het de seksuele praktijk is waarbij deze alchemie van 'lichamelijk genot/cerebraliteit' het beste werkt.

* Cerebraliteit...

Sodomie brengt een heleboel symbolen over die bijdragen aan de opbouw van mijn opwinding en vervolgens mijn genot.

* Het taboe...

Sociaal, cultureel en religieus is sodomie nog steeds taboe: het uitoefenen ervan is het overtreden van een verbod, met alle opwinding van dien.

* Het geschenk van jezelf...

Mijn partner vragen om mij te sodomiseren betekent voor mij dat ik mezelf op de meest intieme, persoonlijke manier aan hem geef. Mezelf anaal aanbieden betekent dat ik mezelf volledig geef, zonder enige terughoudendheid.

* Afleiding...

Het idee om een opening die in eerste instantie niet bedoeld is voor seks te gebruiken om genot te beleven, is een bijzonder opwindend concept. Ik hou van het idee om dit deel van mijn lichaam af te leiden van zijn oorspronkelijke doel. Ik hou ervan mijn grenzen te verleggen, mijn lichaam te verkennen.

* Lichamelijk genot...

Voor mij zijn de lichamelijke sensaties die ik kan ervaren tijdens geslachtsgemeenschap bijzonder rijk, veel rijker, veel gevarieerder dan tijdens vaginale gemeenschap.

* Penetratie...

Penetratie is een bijzonder krachtig moment. Ik hou van het gevoel gedwongen te worden als het geslacht van mijn partner mij binnendringt. Ik hou van penetratie die een beetje gedurfd is, waarbij pijn snel plaatsmaakt voor genot. Ik hou ervan om te voelen hoe mijn anus tegenstribbelt en zich dan geleidelijk verwijdt, totdat hij helemaal loslaat.

* Diversiteit...

Op persoonlijk vlak geeft sodomie me een veel gevarieerder scala aan sensaties dan vaginale penetratie. De sensaties veranderen tijdens het vrijen, afhankelijk van de positie, het ritme van mijn partner en de mate van verwijding van mijn sluitspier.

Voor sommige mensen bevat een goede maaltijd onvermijdelijk een kaasgerecht, maar voor mij is een goede tijd in bed niet denkbaar zonder geslachtsgemeenschap.

Ik hoop dat ik door deze kleine presentatie aan de verwachtingen van sommigen van jullie heb voldaan... Ik blijf volledig tot jullie beschikking voor eventuele vragen of suggesties...

😻

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
2/8 - ALLES OVER ANALE SEKS, door Amélie

* Vragen en antwoorden over anale seks...

Mijn naam is Amélie, ik woon in "Lille" (Rijsel), en (begin jaren 2000) studeer geneeskunde. Sommigen van jullie vragen zich misschien af waarom deze pagina? Heel eenvoudig, omdat ik verslaafd ben aan anale seks en ik mijn ervaring en mijn - magere - kennis over dit onderwerp wil delen.

Er wordt veel gepraat over deze seksuele praktijk en er doen veel te veel vooroordelen en verkeerde informatie over de ronde. Daarom leek het me interessant om er vrijuit over te kunnen praten zoals ik het zie, door mijn visie als vrouw, sodomiet en medisch student te combineren.

Voor een goede benadering van deze praktijk is het belangrijk om te begrijpen hoe het gebied werkt en wat de anatomische bijzonderheden ervan zijn.

* Anatomie en fysiologie van de anus en het rectum:

De anus bestaat uit twee sluitspieren:

De eerste, de uitwendige sluitspier, bestaat uit gestreepte spieren die door onze wil worden aangestuurd. Het is deze sluitspier die we gebruiken en loslaten wanneer we besluiten naar het toilet te gaan.

De tweede, de interne sluitspier, bestaat uit gladde spieren die volledig buiten onze controle liggen. Het stelt ons in staat om de hele dag door te blijven plassen. Het is de sluitspier die verzacht moet worden voor sodomie, zodat hij geleidelijk verwijdt en pijnloze geslachtsgemeenschap mogelijk maakt.

Het rectum is een verlenging van het eindgedeelte van de dikke darm. Het heeft de vorm van een bol en is bekleed met een slijmvlies dat veel kwetsbaarder is dan het vaginale slijmvlies en uniek is omdat het geen glijmiddel produceert. Daarom is het zo belangrijk om dit kwetsbare slijmvlies te beschermen en een glijmiddel te gebruiken voor elke anale gemeenschap.

De rectale wand is zeer rijk aan zenuwuiteinden, maar deze zijn anders dan die in de vagina en ze bereiken niet dezelfde gebieden van het ruggenmerg. Daarom kunnen de reacties op geslachtsgemeenschap heel verschillend zijn van persoon tot persoon: voor sommige mensen brengt stimulatie van deze zenuwuiteinden plezier over, terwijl het voor anderen verantwoordelijk is voor pijn of ongemak.

Anatomisch gezien ligt het belangrijkste verschil tussen het rectum van mannen en vrouwen in het voorste oppervlak van de rectale ampulla, die bij mannen verbonden is met de prostaat. Bij vrouwen is de voorste wand van het rectum ook de achterste wand van de vagina, en stimulatie van deze voorste rectumwand leidt tot stimulatie van de zenuwuiteinden in de achterste vaginawand. Het is daarom essentieel om, vooral wanneer je voor het eerst anale gemeenschap hebt, standjes te kiezen die stimulatie van deze voorste rectale wand aanmoedigen, zodat je partner alle kans krijgt om anaal genot te ontdekken.

* Kan een vrouw een orgasme krijgen terwijl ze sodomie pleegt?

Zoals in elke seksuele relatie is het begrip plezier en orgasme zeer subjectief en afhankelijk van het individu... sodomie is geen uitzondering op deze regel. De sensaties die je ervaart tijdens anale seks verschillen van persoon tot persoon. Sommige vrouwen vinden anale penetratie plezierig en erotisch, terwijl anderen pijn of ongemak ervaren, afhankelijk van de omstandigheden en de gebruikte techniek.

Het is echter veel moeilijker om plezier of een orgasme te krijgen van anale seks dan van vaginale geslachtsgemeenschap. Afgezien van de puur fysieke sensaties en de technische omstandigheden waaronder sodomie plaatsvindt, is anaal genot voor vrouwen vooral een zeer cerebraal genot. Sodomie is een seksuele variant waarbij de vrouw een taboe doorbreekt, verder gaat dan wat verboden is en zichzelf op een andere manier aan haar partner geeft, op de meest intieme manier die mogelijk is.

* Wat zijn de belangrijkste risico's van afluisterpraktijken?

Zoals alle seksuele praktijken brengt ook buggery een aantal risico's met zich mee die, als je je ervan bewust bent, gemakkelijk kunnen worden voorkomen.

Een allergie voor een glijmiddel of voor de latex van het condoom is altijd mogelijk, of het nu anaal of vaginaal is...

Bij anale seks moet je vooral oppassen voor kleine anale scheurtjes of rectale microspleten, veroorzaakt door te lange nagels, slecht passende accessoires of te vrijpostige penetratie.

Tijdelijke irritatie of zelfs rectitis (ontsteking van het rectum) is altijd mogelijk na een ruwe behandeling.

Last but not least, zijn er de risico's op infecties: mycose, SOA's (inclusief AIDS), etc., die bij alle seksuele praktijken voorkomen, maar misschien vaker bij anale seks. Het is belangrijk om vaginaal contact na anale seks te vermijden zonder het condoom te verwisselen of de penis grondig te wassen, anders bestaat het risico op het doorgeven van ontlasting en het veroorzaken van vaginale infecties.

Wat mij betreft heb ik nog nooit gemerkt dat er grote nadelen kleven aan regelmatig afluisteren.

* Kan anale geslachtsgemeenschap schade aan de anale sluitspier of zelfs incontinentie veroorzaken?

Je hebt gemerkt dat de anale sluitspier open blijft na anale penetratie. Zoals ik al eerder heb uitgelegd, is de anus een sluitspier, een cirkelvormige spier die puur reflexmatig permanent wordt samengetrokken. Daarom komt het vaak voor dat de sluitspier na anale geslachtsgemeenschap enige tijd open blijft, om zich daarna weer te sluiten.

Volgens de medische literatuur zijn er geen negatieve effecten op lange termijn van anale seks als de basisvoorzorgen in acht worden genomen. Veel mensen denken dat de anale sluitspier onomkeerbaar verwijd kan blijven en dat dit tot incontinentie kan leiden. Hoewel het waar is dat een anus die te veel is samengetrokken en geforceerd door een gewillige sekspartner kan leiden tot anale scheuring (of ook tot scheuring van de rem van de partner), brengt sodomie geen risico op anale incontinentie met zich mee als het op een consensuele manier wordt uitgevoerd door beide partners, die de voorzorgsmaatregelen nemen die bij dit soort geslachtsgemeenschap horen.

* Hoe moet je je eerste anale geslachtsgemeenschap aanpakken?

Sodomie moet een vrijwillige daad zijn, tussen twee toestemmende partners! Toch, heren? Het heeft geen zin om je partner te dwingen om het te doen als ze niet wil: de ervaring zal pijnlijk en onaangenaam voor haar zijn...

De eerste regel is dus wederzijdse instemming: je partner moet deze nieuwe benadering van haar seksualiteit willen uitproberen... Ze moet anale seks zien als een nieuwe ervaring, een manier om haar seksualiteit te kruiden en te diversifiëren, en tegelijkertijd een taboe, een taboe, te doorbreken.

* Welke voorbereidingen moeten er getroffen worden voor anale seks?

Sodomie betekent niet dat je jezelf blootstelt aan kleine versprekingen die ik 'poep' zou noemen en die sommigen van jullie kunnen 'blokkeren'... Deze kunnen gemakkelijk worden vermeden door van tevoren een klein klysma te gebruiken. Ik gebruik een kleine bol gevuld met warm water, waaraan ik de inhoud van een ampul paraffineolie toevoeg.

* Vervolgens moet er een glijmiddel worden gebruikt om de penetratie te vergemakkelijken.

Het is essentieel om een glijmiddel op waterbasis te gebruiken dat het rectale slijmvlies of de latex van het condoom niet aantast. Vaseline moet worden vermeden!

* Wat zijn de voorbereidingen?

De voorbereiding op penetratie is dan een essentiële fase, om de anale sluitspier geleidelijk te verwijden en voor te bereiden op penetratie. Voorspel speelt hier een belangrijke rol: het moet lang en geleidelijk zijn, beginnend met de tong of een vinger, dan meerdere vingers of een paar geschikte seksuele gadgets. Als je partner er klaar voor is, en alleen dan, kun je anale penetratie proberen. Terwijl het voorspel er is om je partner lichamelijk voor te bereiden, door geleidelijk haar anale sluitspier te verwijden, is het ook een tijd voor jou om haar reacties en ontvankelijkheid voor anaal genot te beoordelen. Concentreer je dus niet op je eigen genot, laat je niet meeslepen door je eigen opwinding en blijf luisteren naar je partner...

* Welk standje is het beste voor een eerste keer?

Voor een 1e keer is het essentieel om je partner de penetratie te laten leiden. Het beste standje heet de 'COWBOY of Overlapping Position': de man ligt op zijn rug terwijl zijn partner bovenop hem knielt, met haar gezicht naar hem toe, en haar dijen om de zijne slaat, waardoor ze de penetratie volledig controleert... in haar eigen tempo.

(Neem een kijkje op de standjespagina) (Hoofdstuk 4/8)

Heb je vragen?

Ik doe mijn best om ze te beantwoorden, dus stuur me een berichtje!

😻

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
3/8 - GESCHIEDENIS VAN SODOMIE, ANALE SEKS, door Amélie

* Hier is een zeer interessant artikel over de huidige en vroegere gedachten rond kinderlokkerij... Veel plezier!

Sodomie is niet de nieuwste seksuele rage. In de Bijbel vernietigde de toorn van God twee steden met een nogal vreemde moraal. Eén daarvan heette Sodom...

In het oude Griekenland geloofden leraren dat er geen betere manier was om kracht, wijsheid en viriliteit aan hun leerlingen door te geven. En in een tijd waarin de pil de apotheken nog niet was binnengedrongen, moet gezegd worden dat deze opening van pas kon komen... zodra je je sporen wilde uitwissen! Nadat ze had gehoord dat een van haar collega's zwanger was, zou de beroemde 17e-eeuwse Franse zangeres Sophie Arnould zelfs luid en duidelijk hebben gezegd dat "een muis met maar één gaatje snel wordt gevangen".

In tegenstelling tot de religieuze leiders van het Perzische Rijk, die zo ver gingen om codes op te stellen die sodomie aanmoedigden om het groeiende aantal geboorten te beperken, vonden de kerkvaders en theologen het juist daarom al snel een beetje onkatholiek! Ze veroordeelden alle vleselijke relaties die niet tot voortplanting leidden en maakten het uiteindelijk een ernstiger zonde tegen de natuur dan incest of het ontvoeren van een non! En om er zeker van te zijn dat mannen en vrouwen zich niet zouden overgeven aan deze 'ongeordende' relaties, deinsden ze er niet voor terug om de inquisitie in hun reet te steken! Er kan tenslotte alleen Satan bij betrokken zijn! Hoe kun je anders verklaren dat goede gelovigen zich kunnen overgeven aan zulke streng verboden genoegens? De rest is niet leuk. Als ze niet op de brandstapel eindigden, zoals een zekere Antide Colas de Bétoncourt die in 1599 bekende dat de duivel haar door deze "deur" bezocht, werden degenen die zich aan deze praktijken overgaven praktisch veroordeeld tot de hongerdood, omdat ze tussen de 3 en 15 jaar vasten voorgeschreven kregen om "boete te doen".

In de 19e eeuw stelden de eerste psychiaters een lijst op van seksuele perversiteiten, waaronder natuurlijk sodomie. In 1948, toen het ultraconservatieve en preutse Amerika net aan het bijkomen was van de oorlog, gooide onderzoeker Alfred Kinsey roet in het eten: in zijn beroemde rapport over de seksuele gewoonten van Amerikanen onthulde hij dat 69% van de mannen prostituees had bezocht, 92% masturbeerde en 60% aan cunnilingus deed. De onthulling veroorzaakte een schandaal. Erger nog, hij erkent zelfs dat de anale regio erotisch potentieel heeft voor ongeveer de helft van de bevolking, zonder in detail te treden. Als je bedenkt dat zelfs vandaag de dag 15 Amerikaanse staten anti-sodomiewetten hebben, gericht tegen zowel hetero's als homo's, met straffen die (in theorie) variëren van een boete van 300 dollar tot levenslang! - In Canada werd de anti-sodomiewet in 1969 ingetrokken door Pierre Elliott Trudeau - je moet toegeven dat het Kinsey niet aan lef ontbrak. Maar verrassing! Net toen je dacht dat zo'n pionier op het gebied van seks geen morele scrupules kon hebben, werd vele jaren later ontdekt dat hij ook nauwkeurige gegevens over sodomie had verzameld. Volgens zijn onderzoek gaf 11% van de getrouwde stellen toe sodomie te hebben geprobeerd. Maar dit was 1948... Het onderwerp was ongetwijfeld nog te taboe voor hem om het onder de loep te durven nemen door deze cijfers te onthullen.

1972. - Een controversiële film kwam in de bioscoop. In "The Last Tango in Paris", geregisseerd door Bernardo Bertolucci, gebruiken Marlon Brando, een legendarisch figuur in de wereldcinema, en Maria Schneider, een jonge onbekende actrice, een klontje boter op een "originele" manier die niets met koken te maken heeft... Toeval of niet, in de peilingen maakte sodomie een sprong voorwaarts: 14% van de vrouwen en 19% van de mannen gaven dat jaar toe dat ze zich hadden laten verleiden door een positie die tot dan toe nogal slecht was geweest.

Bij het programma Éros, dat in Canada wordt uitgezonden, krijgen we regelmatig telefoontjes over anale seks, zoals 'Hoe breng ik het in een relatie' of 'Wat moet ik doen als mijn vrouw het niet wil doen'," zegt Sylvie Ledoux, de presentatrice van het programma. Als we op tv over sodomie praten, is het alsof we mensen toestemming geven om het uit te proberen. Het is tenslotte een seksuele praktijk zoals alle andere." Maar psychologisch blijven de verboden bestaan, alsof we de grenzen van de "seksuele revolutie" hebben bereikt. Volgens een onderzoek dat in 1992 in Frankrijk werd uitgevoerd, vindt meer dan de helft van alle vrouwen het schokkend als een partner voorstelt om sodomie te proberen. Betekent dit dat één op de twee vrouwen het doet? Niet echt. Slechts één op de vier accepteert af en toe een bezoekje via de achterdeur, en van hen (volgens cijfers gepubliceerd in juli 1996 door het tijdschrift Elle) opent slechts 6% de deur met plezier!

Onwetendheid, het gewicht van conventie, walging, schuldgevoel, schaamte... Het is allemaal heel zwaar voor een woord van drie lettergrepen! Cultureel gezien accepteren we sodomie niet zo goed omdat het misschien te XXX is naar de smaak van mensen," zegt seksuologe en therapeute Sylvie Lavallée. Je kunt verschillende fantasieën uitproberen, maar het zal niet de eerste optie zijn die wordt gekozen, omdat vrouwen die het nog nooit hebben geprobeerd bang zijn voor de pijn en het onbekende. Bovendien kan de vrouw zich gedomineerd en gekleineerd voelen. Het heeft er niets mee te maken of ze preuts is of niet. De daad heeft iets beestachtigs en ze wil niet gezien worden als een nymfo of een hoer. Als gevolg daarvan zijn zelfs prostituees terughoudend om deze dienst aan te bieden aan illustere vreemden. Het is niet helemaal taboe, maar meisjes praten er zelden over", zegt Sylvie Caron, contactpersoon voor Stella, een groep sekswerkers. In de handel doen ze liever aan orale seks omdat ze er niet bij betrokken zijn, het snel gaat en het snel geld oplevert. Maar natuurlijk zijn er ook mensen die soms sodomie bedrijven omdat ze het geld nodig hebben en er meer voor kunnen vragen. Maar het is in ieder geval niet waar klanten de voorkeur aan geven."

Om er plezier aan te beleven, of er in ieder geval af en toe van te genieten, moet je om te beginnen nogal van variatie en seks houden - zoals de lezers van Playboy magazine, van wie 61% wel eens geëxperimenteerd heeft met buggery (enquête gehouden begin jaren 80). Als partners lang samen zijn, komt er een moment dat ze in een routine vervallen en misschien iets anders willen ontdekken," zegt Sylvie Lavallée. Er is veel begrip nodig tussen de twee, want er is een groot verschil tussen de ene penetratie en de andere. Met andere woorden, het is het beste om geen buggery te beoefenen zonder een minimum aan voorbereiding. Anders is het een beetje als jezelf van een gebouw afgooien zonder parachute: je riskeert een pijnlijke landing. Ik wilde dit vorige maand met mijn vriendin proberen, maar omdat geen van ons het ooit eerder had gedaan, wisten we niet goed hoe we het moesten aanpakken," zegt Érick, 34 jaar. Het deed haar zoveel pijn dat ze er nog steeds met me over praat.

Dit komt omdat dit gebied is uitgerust met een groot aantal zenuwuiteinden, waardoor het een extreem gevoelige erogene zone is. Niet elke vrouw zal er hetzelfde over denken, sommigen vinden het ronduit ongemakkelijk of pijnlijk, terwijl anderen juist genot ervaren. Er is geen standaard. Het is een heel ander soort genot waar je geen orgasme van krijgt, maar ik heb het in de loop der tijd leren waarderen," zegt Julie, 31 jaar. Hoe vaker je het doet, hoe beter het is, want je remmingen nemen af en je weet beter hoe je het moet aanpakken." En als je het soort traumatische ervaring wilt vermijden dat de vriendin van Érick meemaakte, heb je veel geduld en een driedubbele dosis zachtheid nodig. Er is geen sprake van om het stiekem te doen tijdens een reclameblok! Dat maakt het zo speciaal, want het voorspel duurt meestal veel langer dan in een normale relatie. In feite is het iets wat je doet als je een seksuele relatie wilt die langer duurt," vertrouwt Martin, 38, me toe. Het andere grote verschil is volgens mij dat het geen liefdesdaad is, maar een seksuele daad waarbij je het gevoel hebt iets gewaagders te doen".

Zoals Sylvie Lavallée het zo mooi zegt, moet je niet bang zijn om je seksualiteit te kruiden, want dan smaakt de saus beter! Voor mij is het de taboe-kant van sodomie die me opwindt," zegt Catherine (29). Het geeft me het gevoel dat ik de grenzen van de politieke correctheid overschrijd. En dat is een veel betere manier om de adrenaline te laten pompen dan een ritje op de motor! Dit betekent niet dat ze een seksverslaafde is geworden, maar ze geniet er af en toe wel van. "Na zeven jaar samen moet ik toegeven dat het de dingen wel wat pittiger maakt," voegt ze eraan toe.

Stellen die het doen, vinden het leuk om romantiek en perversiteit te combineren," legt Sylvie Lavallée uit. Ze kunnen vrijen en tegelijkertijd ongewone, meer genitale relaties hebben, omdat ze zich erg op hun gemak voelen met hun lichaam en een ander niveau van intimiteit met hun partner kunnen bereiken. Dus naar mijn mening is het niet iets wat je doet op de eerste avond met iemand die je net hebt ontmoet, want het is nogal anti-romantisch, dank je!" Je moet ook openstaan voor de fantasieën van de ander, want in de meeste gevallen is hij of zij degene die het onderwerp op de matras brengt. Maar als iemand geen sodomie wil proberen, moet je hem niet dwingen, koppig zijn of hem laten denken dat het absoluut moet," benadrukt Marc Ravart, psycholoog en seksuoloog in een privépraktijk en verbonden aan de Human Sexuality Unit van het Montreal General Hospital. Niets zegt dat een bevrijde vrouw sodomie in haar seksuele repertoire moet opnemen. Maar als ze daar zin in heeft, is dat haar keuze!

Foto's van posities in een "lupanar" van Pompéi, en van de affiche van de 1972 film, "De laatste Tango in Parijs".

😻

Bijlagen

• pompei.jpg
    pompei.jpg
    12,8 KB · Weergaven: 72
  • tango.jpg
    tango.jpg
    5,4 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt:

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
4/8 – DE POSITIES, door Amélie - A/B - (Eerste deel van twee van 4/8)

Posities voor sodomie...

Updates vind je onderaan de pagina!

Stuur me je standjes, eventueel vergezeld van een tekening, een afbeelding of een foto, en ik zal het standje voor je testen door in detail te beschrijven :

a- De voordelen van dit standje voor anale seks...

b- De nadelen...

c- De technische moeilijkheidsgraad (met een score op 10, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad, van 1 voor de makkelijkste standjes tot 10 voor de meest technische), of "TM".

d- Plezier (van 1 voor de minst plezierige standjes tot 10 voor de standjes die ik het meest orgastisch vind), of "Pl".

1- Cowboy of Overlap Positie

De man ligt op zijn rug terwijl zijn partner bovenop hem knielt, met haar gezicht naar hem toe en haar dijen rond de zijne. De vrouw is vrij en actief: zij kiest het ritme van de penetratie, de snelheid en het soort beweging. De man is passief en vermijdt ongepaste bewegingen. Voor mij is dit de ideale positie voor een introductie tot buggery. In het begin adviseer ik de vrouw om het geslacht van de man met haar hand te begeleiden, zodat het zich in de ideale positie bevindt.

De enige moeilijkheid bij dit standje is om het geslacht van de man in het begin goed in de anus van zijn partner te krijgen. - Dus, TM = 2/10.

Dit is niet mijn favoriete positie, noch is het over het algemeen de favoriete positie van mannen; maar het is meestal de positie die de voorkeur heeft van vrouwen om te beginnen met sodomie: maximaal lichamelijk contact tussen de 2 partners die elkaar zien en tegenover elkaar staan, en totale controle over de penetratie door de vrouw. - Dus, Pl = 5/10.

2- De bijenunie

De vrouw zit op de penis van haar partner, die zelf zit met zijn benen naar voren gevouwen. De vrouw kan dan verticaal heen en weer bewegen, leunend op haar handen en benen. De man begeleidt de beweging door haar op te tillen aan haar billen of dijen.

Een vrij fysieke positie na verloop van tijd, vooral voor de man. – Dus, TM = 6,6/10.

Positie die een goed bewegingsbereik en diepe anale penetratie toestaat. - Dus, Pl = 7,5/10

3- De vereniging van de adelaar

Op hun zij liggend omarmen de twee partners elkaars armen en benen, waarbij de vrouw het middel van haar partner tussen haar dijen omhelst. De man buigt zijn benen lichtjes om de penetratie te vergemakkelijken.

De man moet zijn dijen voldoende tussen die van zijn partner buigen om haar anaal te penetreren. – Dus, TM = 8,5/10.

Het bewegingsbereik is beperkt en de penetratie oppervlakkig. – Dus, Pl = 3/10.

4- De positie van de Amazone

De man zit op een stoel. De vrouw zit in amazone-stijl op een van de dijen van haar partner en leidt de penis tot aan de anus. Zodra de penis is ingebracht, kan ze haar bilspieren samentrekken om de penetratie te handhaven en onverwachte uitgangen te voorkomen.

Vooral delicaat voor de vrouw, die haar bewegingen moet controleren om te voorkomen dat haar partner naar buiten komt. – Dus, TM = 6/10.

Beperkt bewegingsbereik, maar zeer sensueel. – Dus, Pl = 6/10.

5- De Andromache-positie

De man ligt op zijn rug en zijn partner zit bovenop hem in een gehurkte of geknielde positie, met haar bovenlichaam volledig rechtop. Zij heeft de volledige controle over de diepte en het ritme van de penetratie (net als de Overlap positie is de Andromache positie ideaal voor beginners).

De hoek van de penetratie is soms ongemakkelijk voor de man, zelfs pijnlijk als de penis buigt. – Dus, TM = 3/10.

Het geslacht van de man is perfect uitgelijnd met de as van het rectum van zijn partner. – Dus, Pl = 7/10.

6- De vereniging van de antilope

De vrouw knielt op de grond, gaat rechtop zitten en leunt tegen de rand van het bed. De man komt van achteren bij haar binnen, staand op zijn knieën.

De enige moeilijkheid is het vinden van de ideale hoek in deze positie. - Dus, TM = 3/10.

Na 3 minuten... aw, de knieën op het tapijt! – Dus, Pl = 1/10.

7- De indra-positie

De man staat op zijn knieën, de vrouw ligt op haar rug en brengt haar voeten tegen de borst van haar partner. De man leunt naar voren om de dijen van de vrouw tegen zijn borsten te drukken.

Het is niet bijzonder moeilijk, maar moet worden voorbehouden aan ervaren sodomieten vanwege de intensiteit van de sensaties! – Dus, TM = 3/10.

Een van mijn favoriete standjes! Maximale en zeer diepe penetratie, sterke stimulatie mede dankzij de compressie van de buik. – Dus, Pl = 9,5/10.

8- De evenwichtspositie

Deze positie is ideaal voor sodomie. De man zit op de rand van het bed of op een stoel. Zijn vrouw draait haar rug naar hem toe en gaat op zijn dijen zitten. Zodra de penis in haar rectum zit, kan ze naar voren leunen om een evenwichtspositie te bereiken en zich langs de penis te bewegen. Om de positie te stabiliseren leunt de vrouw op de knieën van de man, die haar bij de borsten vasthoudt.

De evenwichtspositie is moeilijk onder de knie te krijgen. – Dus, TM = 4,25.

Deze positie maakt een vrij diepe penetratie en een goed bereik van verticale bewegingen mogelijk. De 2 partners kunnen elkaar niet zien, maar het contactoppervlak is groot. Een zeer sensuele positie. – Dus, Pl = 7/10.

9- De schommelhouding

De vrouw draait haar rug naar haar partner en kan ervoor kiezen om op hem te zitten, met haar voeten op de grond, of knielen aan weerszijden van de heupen van haar partner.

De penetratiehoek kan voor sommige mannen ongemakkelijk zijn. – Dus, TM = 6/10.

Deze positie geeft de man een uitzonderlijk zicht op de sodomie en een zeer opwindend panorama van de billen van zijn partner. Laat een groot bewegingsbereik toe - vooral in de geknielde versie - voor maximaal genot. – Dus, Pl = 7,5/10.

10- De ploeghouding

De vrouw ligt op haar rug, brengt haar billen naar de rand van het bed en slaat haar benen om de lendenen van haar partner. De man knielt op de grond om haar te penetreren en houdt zijn penis horizontaal en parallel aan de as van haar rectum.

Variatie: De man kan staan terwijl de vrouw op een bureau of tafel ligt.

Het comfort en de haalbaarheid van deze positie hangt grotendeels af van de hoogte van het bed of de tafel. – Dus, TM = 4/10.

De horizontale uitlijning van de penis en het rectum geeft andere sensaties dan wanneer de penetratie van boven naar beneden gebeurt. de penetratie is diep en de positie erg opwindend, vooral bij de staande variant. – Dus, Pl = 8/10.

(Te volgen)

---------------------------------------------------------------------------

De eerste tien foto's van Amélie (MAX 10 foto's per bericht, zegt NZCforum).

Bijlagen

• balancoire.jpg
    balancoire.jpg
    3,3 KB · Weergaven: 97
  • balance.jpg
    balance.jpg
    4,4 KB · Weergaven: 95
  • arbre.jpg
    arbre.jpg
    4,7 KB · Weergaven: 96
  • indra.jpg
    indra.jpg
    4 KB · Weergaven: 94
  • antilope.jpg
    antilope.jpg
    4 KB · Weergaven: 97
  • andromaque.jpg
    andromaque.jpg
    3,1 KB · Weergaven: 97
  • amazone.jpg
    amazone.jpg
    4,6 KB · Weergaven: 86
  • aigle.jpg
    aigle.jpg
    2,9 KB · Weergaven: 98
  • abeille.jpg
    abeille.jpg
    3,7 KB · Weergaven: 87
  • chevauchement.jpg
    chevauchement.jpg
    3,7 KB · Weergaven: 104
Laatst bewerkt:

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
4/8 – DE POSITIES, door Amélie - B/B (Tweede deel van 4/8)

11- De vereniging van de krab

De vrouw schrijt haar partner, die op het bed ligt, van achteren. Ze leidt de penis in haar anus en kantelt dan naar achteren, leunend op haar armen. Ze kan haar benen dan verticaal op en neer bewegen.

Deze positie is zowel fysiek als technisch. Risico op onvrijwillig klaarkomen als de bewegingen te snel en ongecontroleerd zijn. - Dus, TM = 8,25/10.

Originele penetratiehoek, maar te snel vermoeiend. - Dus, Pl =5/10.

12- De lepelhouding

De vrouw ligt op haar zij met haar benen gebogen in een doggy style. De man gaat achter haar staan en volgt de contouren van haar lichaam om haar te penetreren. Hij kan dan gemakkelijk haar borsten en clitoris strelen terwijl hij de achterkant van haar nek en achter haar oren kust.

Deze positie is niet altijd gemakkelijk om in te komen. - Dus, TM = 3/10.

Een zachte, rustgevende positie die het strelen en de intimiteit tussen het paar bevordert. - Dus, Pl = 7/10.

13- L'union de la déesse

L'homme est assis sur le lit, éventuellement le dos au mur pour un meilleur appui. La femme s'assoit sur son pénis en le guidant vers son anus puis enserre les reins de son partenaire avec les jambes.

Position particulièrement facile à réaliser. - Dus, TM = 1/10.

Position très intime, mais également très profonde, permettant entre autre au couple de s'embrasser, de s'enlacer. - Dus, Pl = 7/10.

14- De vereniging van de olifant

Vanuit de doggy-style positie zakt de vrouw langzaam naar beneden zodat de man haar volledig bedekt. De vrouw kan haar benen open laten om penetratie te vergemakkelijken of haar dijen samenknijpen om de penis steviger in haar rectum te klemmen.

Variatie: De man kan op zijn onderarmen gaan staan om zijn partner een beetje te ontlasten en haar krachtiger te penetreren.

Soms een beetje vermoeiend voor mannen met weinig fysieke weerstand! - Dus, TM = 3/10.

Maximaal lichamelijk contact tussen de 2 partners, maar bijna geen bewegingsvrijheid voor de vrouw, die zich "verpletterd" kan voelen onder een partner die te goed in haar vel zit! – Dus, Pl = 6,5/10.

15- De vereniging van de emoe

Het paar staat, de vrouw met haar rug naar haar partner. De man trekt haar tegen zich aan en penetreert haar van achteren. Door voorover te leunen verandert de vrouw de hoek van de penetratie, waardoor deze dieper wordt.

Variatie: de vrouw kan tegen een muur of erker leunen, of haar borst op een tafel of bureau laten rusten. Ze kan zich dan helemaal laten gaan en de man kan haar krachtiger penetreren.

Vereist dat beide partners in goede fysieke conditie zijn, omdat het standje na verloop van tijd vermoeiend is. Moeilijk standje als de 2 partners erg verschillende maten hebben. – Dus, TM = 8,5/10.

Een van mijn favoriete standjes met de Indra. Diepe penetratie en maximaal bewegingsbereik. – Dus, Pl = 9,5/10.

16- De aambeeld houding

De vrouw ligt op haar rug en plaatst haar voeten op de schouders van haar partner. Deze houding stimuleert zeer diepe penetratie. Te vermijden voor beginners!

Deze positie vereist een goede flexibiliteit van de vrouw. – Dus, TM = 8/10.

Voor mij is dit de positie die de diepste anale penetratie geeft. Sensaties gegarandeerd! – Dus, Pl = 8/10.

17- De vereniging van de wolf

De 2 partners staan, de vrouw met haar rug naar haar partner. De man trekt haar tegen zich aan en penetreert haar van achteren. De vrouw kantelt voorover en rust op een lage steun (kussens, salontafel).

... Afhankelijk van de grootte van de partners = moeilijk te doen als de 2 partners verschillende maten hebben. – Dus, TM = 1/10.

Zeer goede diepte en amplitude, maar snel vermoeiend! – Dus, Pl = 6.5/10.

18- De vereniging van de aap

De man ligt op zijn rug met zijn benen omhoog. De vrouw zit op de achterkant van de dijen van haar partner en gebruikt de voeten van de man als rugleuning. De 2 partners pakken elkaar bij de polsen vast voor een goede stabiliteit. De man kan dan zijn partner optillen met zijn voeten om verticale stimulatie te starten. De vrouw kan ook voor extra stimulatie zorgen door haar bekken te draaien in een cirkelvormige zijwaartse beweging.

ZEER moeilijk standje om onder de knie te krijgen. – Dus, TM = 10/10.

Origineel en leuk standje. – Dus Pl = 8/10.

19- Koebond of doggy style

Een klassiek standje dat alom gewaardeerd wordt vanwege de opwinding en intense sensaties die het beide partners geeft. De vrouw op handen en voeten wordt van achteren gepenetreerd door de man op zijn knieën.

Variatie: De vrouw kan de positie nog comfortabeler maken door een paar kussens te gebruiken om haar ellebogen te ondersteunen.

Een geweldige klassieker zonder al te veel moeite! – Dus, TM = 2/10.

Zeer levendige en diepe penetratie. Een opwindend gezicht voor de man. – Dus, Pl = 7/10.

😻

---------------------------------------------------------------------------

Foto's van de posities 11 tot 19, in dezelfde volgoorde.

Bijlagen

• vache.jpg
    vache.jpg
    2,4 KB · Weergaven: 45
  • singe.jpg
    singe.jpg
    4,1 KB · Weergaven: 44
  • loup.jpg
    loup.jpg
    4,4 KB · Weergaven: 49
  • enclume.jpg
    enclume.jpg
    2,7 KB · Weergaven: 48
  • emeu_grd.jpg
    emeu_grd.jpg
    4 KB · Weergaven: 48
  • elephant2.jpg
    elephant2.jpg
    2,8 KB · Weergaven: 47
  • deesse.jpg
    deesse.jpg
    4,4 KB · Weergaven: 44
  • cuiliere.jpg
    cuiliere.jpg
    2,7 KB · Weergaven: 50
  • crabe.jpg
    crabe.jpg
    2,9 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
5/8 – OPENBAARE PLAATSEN, door Amélie - A/B (Eerste deel van twee)

Velen van jullie, betoverd door deze pagina met standjes, hebben me gevraagd om te experimenteren met afluisterpraktijken op openbare plaatsen en om jullie daarna advies te geven...

Maar voordat we beginnen, een paar raadgevingen:

* Wat moet ik dragen?

Zowel voor hem als voor haar moet je weten hoe je je snel kunt uitkleden en aankleden, daarom is het zo belangrijk om de juiste kleding te kiezen...

Voor hem, in de zomer, geef je de voorkeur aan shorts die gemakkelijk naar beneden te trekken zijn, zonder knopen, riemen of gulp om te verwijderen... In de winter is een broek een must! Kies een loszittende broek met een rits die sneller open en dicht gaat dan knopen! In beide gevallen natuurlijk geen slip of broek eronder!

Voor Elle is in de zomer een kort, los jurkje dat je gemakkelijk aan en uit kunt trekken een must. In de winter, waar de weersomstandigheden zo streng zijn, is het praktische aspect moeilijker te verenigen met de ontberingen van het weer! Ik raad aan om een DIM-UP te dragen in combinatie met een rok halverwege de dij, bijvoorbeeld in stretch, die aan de huid plakt... Dit alles biedt een aanvaardbare bescherming tegen de kou, terwijl het toch een noodzakelijk praktische kant behoudt... Zowel in de zomer als in de winter, en wat Hem betreft, is het dragen van een string, tanga of slip natuurlijk verboden!

* Wat voor voorbereiding?

In dit soort situaties is er geen sprake van lang voorspel of voorbereiding op penetratie. Dit is "hetero seks" en naar mijn mening moeten dit soort spelletjes worden voorbehouden aan ervaren sodomieten. Als het zover is, moet de man snel een erectie kunnen krijgen en moet zijn partner meteen anaal gepenetreerd kunnen worden.

Voordat je aan het avontuur begint, zijn er een paar andere voorbereidingen nodig dan kleding. Allereerst denk ik dat ze een klysma nodig heeft. Een poepongelukje is zeker moeilijker op te lossen in een openbare plaats dan in de privacy van haar eigen huis. Ten tweede is voorsmeren van de kleine opening essentieel... Je moet een heel vet glijmiddel kiezen, zodat het lang blijft zitten... Helaas zijn glijmiddelen op waterbasis het meest geschikt voor anale penetratie, maar ze blijven niet lang zitten. En voor dit soort ervaringen biedt alleen vaseline effectieve, langdurige smering gedurende enkele uren... maar met alle nadelen die we kennen (zie Alles over anale seks - sectie Hoe bereid je je voor op je eerste anale geslachtsgemeenschap). Wat je ook kiest, ik stel voor dat je voordat je begint je opening overvloedig uitspreidt, zonder te vergeten om voldoende glijmiddel in het anale kanaal en helemaal in het rectum te brengen. Wees voorzichtig meisjes, vaseline kan vlekken maken, dus pas op voor vlekken op je rok of jurk... Het is de anus die gesmeerd moet worden, niet de billen! Anders, hallo vlekken!

Nu ben je klaar om naar de openbare plekken in je stad te gaan en anaal plezier te ontdekken!

--------------------

Van mijn kant heb ik voor JOU getest:

* Openbare toiletten

Keuze van locatie: mannentoiletten zijn over het algemeen minder druk dan vrouwentoiletten! Het hele punt van deze plek is dat je de tijd kunt nemen en je samen met je partner kunt opsluiten in een van de toiletten. Het grootste nadeel is de beperkte ruimte!

Keuze van positie: 2 posities zijn mogelijk! Bee union, waarbij de man het deksel naar achteren klapt om erop te gaan zitten, of Emu union, een positie die bijzonder geschikt is voor vrijen in openbare gelegenheden.

Moeilijkheidsgraad: omdat dit een openbare plek is waar je je kunt afzonderen, is het niet zo moeilijk. Beide partners kunnen de tijd nemen en het toilet als zitplaats gebruiken.

Dus, Pl = 7/10.

* De paskamer in een warenhuis

Keuze van de locatie: kies een paskamer op enige afstand van de winkel, zodat 2 mensen naar binnen kunnen zonder verrast te worden. Kijk goed naar de deur of het gordijn dat het pashokje afsluit, om te zien wat zichtbaar is en wat niet...

Keuze van de positie: nogmaals, de unie van de Emu is de ideale positie.

Moeilijkheidsgraad: het doel is om niet verrast te worden of de aandacht te trekken. Hier zal de relatie heel kort zijn, in de orde van een minuut of twee, om niet verrast te worden. Het risico is groot, maar de opwinding ook! Meer dan ooit moet de partner doorgewinterd en ervaren zijn, en anale penetratie moet gemakkelijk en direct zijn! Geen tijd te verliezen ...

Dus, Pl = 9/10.

* Het gemeentelijk zwembad

De juiste locatie kiezen: kies een zwembad dat laat sluit! Afhankelijk van de dag van de week of het seizoen sluiten sommige zwembaden tot 21u of 22u. Om de laatste zwemmers buiten te krijgen, doen sommige zwembaden de lichten uit. In dit geval zijn het zwembad en de stranden praktisch leeg en hebben we nog ruim tien minuten over voor een zeer sensuele aquatische sodomie.

Positie kiezen: in het water werkt de antilopehouding het beste: je kunt je zwembroek zo ver mogelijk naar beneden trekken (met een zwembroek uit één stuk is het moeilijker, omdat je het kruis moet kunnen vrijmaken). De positie verschilt naargelang je op een plek bent waar je een voetsteun hebt of niet. In beide gevallen houden beide partners de rand van het bekken vast. De vrouw, met haar knieën tegen de muur, wordt vastgehouden tussen de armen van de man, met zijn knieën of voeten rustend op de muur of bodem van het zwembad.

Moeilijkheidsgraad: Laat op de avond zoenen is niet ongewoon. Het personeel zal niet al te verbaasd zijn als je weggaat nadat de lichten zijn uitgegaan... maar pas op dat je je niet laat insluiten: het schoonmaakpersoneel komt pas de volgende ochtend!

De penetratie zal van lage amplitude zijn om geen water binnen te laten, maar dit wordt ruimschoots goedgemaakt door de sensualiteit van de positie en het gevoel van gewichtloosheid in het vloeibare element.

Dus, Pl = 9/10.

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
5/8 – OPENBAARE PLAATSEN, door Amélie - B/B (Tweede deel van twee)

* De VTTA...

Als opmaat voor een stoeipartij door het zachte gras van een open plek, wil ik je graag kennis laten maken met een landelijke en sportieve specialiteit die voorbehouden zou moeten zijn aan ervaren en geharde sodomieten.

VTTA is niets anders dan anale penetratie op een mountainbike. Ik heb het niet over acrobatisch tandemrijden, maar over individueel oefenen op een gewone fiets waar een beetje aan gesleuteld is. Het is een bijzonder opwindende opmaat naar een grote, bucolische knuffel. Om het in de best mogelijke omstandigheden te ervaren, volgen hier enkele nuttige aanbevelingen.

* Uitrusting :

* De fiets: Bij voorkeur een damesmountainbike; de hoge lat is niet de meest praktische. Het merk maakt niet uit, zolang de banden maar stevig zijn en goed opgepompt (er is niets erger dan een lekke band tijdens een VTTA-tocht!). Het moet een zadel met snelsluiting hebben, zodat je het originele zadel gemakkelijk kunt vervangen door het aangepaste zadel.

* Het aangepaste zadel: Dit is een belangrijk element, omdat de fallische vervanger eraan wordt bevestigd. Je kunt het beste een smal, licht gebogen zadel kiezen. De middelgrote dildo (ik heb een lichte voorkeur voor de diameter van 5,5 cm) moet gemaakt zijn van stevig siliconen of microgebobbeld latex, ook wel "gelly" genoemd. Kies geen model met schuimvulling, dat heeft de neiging te scheuren en is ongeschikt voor bevestiging. Om de ideale lengte te bepalen, breng je het in tot de punt aan de basis van de elleboog tussen de onderkant van de rectale ampulla en het begin van de darm zit, zodat het in lijn blijft met de anus. Anders kan de hoek van inbrengen snel ongemakkelijk worden. Gebruik vervolgens je duimnagel om het deel net buiten de dildo te vinden en trek de dildo eruit. Snijd met een cutter 1 cm voor de markering en probeer de vorm van het zadel negatief te reproduceren. Werk bij indien nodig om ervoor te zorgen dat de twee vormen overeenkomen. Bevestig de dildo aan het zadel met een grote druppel superlijm op minstens 1,5 cm van de rand. Wees voorzichtig, de lijm is binnen een paar seconden hard. Sommige realistische dildo's zijn comfortabeler op de ene manier dan op de andere (bovenste deel van de penis aan de vagina kant, of aan de andere kant aan de achterkant van het rectum). Controleer dit voordat je de dildo op het zadel legt.

Ik heb op internet soms dildo's gezien die vastgeschroefd of mechanisch bevestigd zijn aan het zadel of de stuurpen: dit is een zeer gevaarlijke operatie en moet absoluut worden vermeden. Bij een ongelukkige val van de fiets, of zelfs bij een slippartij, moet de dildo bij de eerste klap los kunnen komen van het zadel, anders is er kans op ernstig letsel! Met de Super-Glue is de grip effectief maar blijft deze oppervlakkig. Het stelt je in staat om in lijn met de dildo te komen en te gaan, maar een scherpe zijwaartse klap zorgt ervoor dat de dildo loskomt en de reflexmatige samentrekking van het rectum zorgt ervoor dat de dildo wordt uitgestoten. In mijn lange ervaring met deze sport heb ik, als ik de hier beschreven voorzorgsmaatregelen volg, nog nooit problemen gehad, noch met verwondingen, noch met incontinentie.

* Essentiële accessoires:

Als je niet met blote kont wilt fietsen, heb je ook een fietsbroek met gaten nodig (die je verkiest boven een kort rokje, dat te 'vliegend' is, en dat het voordeel heeft dat het voor beide geslachten handig is...) Maak een gat met de juiste diameter, rekening houdend met het feit dat de stof uitrekt als je hem draagt. Afhankelijk van het soort stof maak je de opening vast met een paar hechtingen of een textiellijm. Normaal gesproken mag de dildo niet zichtbaar zijn als je op het zadel zit. Natuurlijk wil je een mountainbikeroute kiezen met weinig of geen verkeer, bij voorkeur doordeweeks (zie "Je route voorbereiden"). Maar om het zekere voor het onzekere te nemen als je een paar jagers of paddenstoelenplukkers tegenkomt, raad ik aan een lang T-shirt te dragen dat het lichaam tot aan de dijen bedekt en een trui die bij de mouwen in de taille is vastgebonden.

Je moet ook een kleine rugzak meenemen met alles wat je nodig hebt:

1- Het originele zadel, dat je moet vervangen voordat je terugkeert naar de bewoonde wereld.

2- Genoeg glijmiddel. Een vettig product zal waarschijnlijk vlekken maken op de korte broek en het zadel. Een glijmiddel op waterbasis verdient de voorkeur.

3- Een trainingspak of losse broek om over je fietsbroek te trekken als je niet in het zadel zit.

4- Een fles water (het is verbazingwekkend hoe snel je uitgedroogd raakt op de fiets!) en snel absorberende suikers zoals chocoladerepen.

5- Alles wat je nodig hebt voor traditioneel mountainbiken: fietspomp, pleisters, enz.

* Je route voorbereiden:

Een VTTA-tocht moet je niet improviseren. Je moet van tevoren wat verkennen in omstandigheden die identiek zijn aan de omstandigheden die je hebt gepland. Controleer vooral of het gebied niet erg druk is met wandelaars. Controleer ook of er geen rijsporen zijn die de dag na regen modderig en dus glibberig kunnen worden, en of er niet te veel hobbels of kuilen zijn, om elk risico op vallen of slippen te voorkomen. Als de route kleine heuvels bevat, des te beter: het afwisselende werk van de bilspieren zorgt voor een heerlijke anale verstrakking. Maar let op je snelheid bij afdalingen! Je moet ook rekening houden met de aard van het pad. Idealiter zoek je een route die afwisselend bestaat uit gras-, aarde-, mos- en grindpaden, en in het kreupelhout, paden die vaak bezaaid zijn met takken en dode bladeren die breken als de fiets passeert. Aan de andere kant zie ik het nut niet in van het gebruik van een VTTA op een geasfalteerd oppervlak. Profiteer van deze verkenning om een plek te kiezen voor een snackpauze, die een beetje van het pad af moet liggen als je wilt genieten van wat rust en stilte. Denk ook aan de lengte van de rit: het klysma is niet urenlang effectief. Overschat je prestaties niet, vooral de eerste paar keer, dan kun je het beter bij een half uur houden. En vergeet niet om je krachten te sparen voor je partner!

😻

Bijlagen

• VTTA.jpg
    VTTA.jpg
    2,7 KB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt:

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
6/8 – HYPERLINKS (van begin jaren 2000s)

Hier is een niet-uitputtende lijst met links naar sites die ik bijzonder leuk vind...

Een kleine link naar het adresboek van een heel aardige webmaster die zo vriendelijk was om mij op te nemen in de lijst en die mij van tijd tot tijd begeleidt bij de keuzes en ontwikkelingen van mijn site.

http://www.sexdirectory.be.tf

Zoals velen van jullie al weten, ben ik een grote fan van ROCCO... Ik hou van het personage, zijn lichaamsbouw, zijn spieren, zijn te grote seks... Ik hou van wat hij doet en de intensiteit die hij uitstraalt in zijn scènes. Om al deze redenen heb ik besloten om een link naar zijn site op mijn persoonlijke pagina te zetten!

http://www.roccosiffredi.com

Vragen over seks en seksualiteit? ELYSA is DE site voor jou. Stel je vraag en een team van specialisten neemt contact met je op. Je hebt ook toegang tot alle vragen en antwoorden die sinds de oprichting in 1996 op de site zijn gesteld.

http://www.unites.uqam.ca/dsexo/elysa.htm

Een kleine community waar ik kort geleden lid van kon worden om X-nieuws te bespreken:

http://www.lacochonne.com/fr-news/porno.php

😻

Laatst bewerkt:

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
7/8 – F.A.Q. - (Eerste deel van twee)

Velen van jullie hebben gereageerd op mijn site en me geschreven via e-mail. Afgezien van af en toe een onbeleefde en soms beledigende opmerking (onzin kent ook op het web geen grenzen!), zijn jullie berichten over het algemeen erg positief en de ontvangst die jullie me geven gaat mijn verwachtingen ver te boven! Naast jullie vaak opbouwende kritiek en jullie suggesties over deze webpagina, bevatten jullie berichten soms ook bepaalde vragen die ik hier ga proberen te beantwoorden... ofwel omdat het een vraag is die vaak gesteld wordt, ofwel omdat het een vraag is waarvan ik denk dat ze op een nuttige manier beantwoord kan worden.

** Update 18/06/05

* Een van de meest gestelde vragen is "Amélie, ben je single? ".

En ja, ik heb iemand in mijn leven... Na vele ontmoetingen en ervaringen, heb ik me nu gesetteld... met een charmante jongeman, die ik dankzij deze pagina heb leren kennen! Zo zie je maar!!!

Dus, in tegenstelling tot wat sommigen van jullie misschien denken, ben ik niet op zoek naar een zielsverwant via mijn site, of zelfs voor seksuele ontmoetingen! Zoals ik vaak zeg, is mijn doel te informeren, te communiceren en ideeën uit te wisselen over het onderwerp anale seks.

* Veel van jullie vragen gaan ook over hoe ik anaal plezier ontdekte en het pad dat daarop volgde.

Ik kan me niet meer precies herinneren hoe oud ik was toen het begon, of wat de omstandigheden toen waren, maar het begon allemaal toen ik ongeveer 12 was. Ik was een pre-adolescent en ik was mijn lichaam en de mogelijkheden ervan aan het ontdekken. Zoals bij veel jonge meisjes gebeurde deze ontdekking alleen, door eenzaam te spelen, in de beslotenheid van mijn slaapkamer of badkamer. Terwijl mijn anatomie zich voor me opende, ontdekte ik nieuwe sensaties en ging ik steeds verder op ontdekkingstocht. Zo testte ik tijdens deze solitaire spelletjes de sensaties die ik kon ervaren door mijn anus te stimuleren: eerst met strelingen, toen met kleine introducties en uiteindelijk met regelrechte masturbatie. Het duurde niet lang voordat ik me realiseerde dat de sensaties die ik ervaarde, zowel lichamelijk als geestelijk, me een veilig, snel en effectief genot gaven. Dus ik ben nooit gestopt met genieten van dit nieuwe plezier als ik alleen speelde. Tijdens mijn hele adolescentie werden mijn masturbatiespelletjes onderbroken door de ontdekking van mijn analiteit. Daarom wilde ik, zodra ik voor het eerst seks had met een jongen, al heel snel bevestigen wat ik in mijn eentje had ontdekt: dat ik anaal plezier kon hebben, en zelfs heel veel plezier! En het leek me logisch om mezelf ook anaal te investeren bij mijn 1e partner (tot zijn grote verbazing, moet ik toegeven!).

Wat mij zo anders maakt dan veel andere meisjes is dat ik anaal alleen heb geleerd. Ik kon heel geleidelijk ontdekken welke sensaties ik kon voelen en hoe ik ze het beste kon controleren. Het was niet het verlangen naar een partner dat me openstelde voor anale seks, maar mijn eigen nieuwsgierigheid terwijl ik mijn lichaam en mijn seksualiteit ontdekte. Ik denk dat dit voor een groot deel mijn onverzadigbare honger naar anale seks verklaart. Maar ik ben me er volledig van bewust dat mijn seksualiteit enigszins atypisch en marginaal is. Wat onze seksuele voorkeuren ook zijn, we mogen nooit vergeten dat RESPECT het parool moet zijn. Respect voor je partner, respect voor je verlangens en affiniteiten, maar ook respect voor de grenzen van je partner! Een ongewenste relatie, een niet-consensuele praktijk, is veel respectlozer en traumatischer dan bepaalde praktijken die op het eerste gezicht vernederend lijken, maar waarmee beide partners hebben ingestemd!

* Een reeks vragen over mijn voorkeuren tussen vaginale en anale seks komt ook vaak terug in jullie e-mails: "Word je liever anaal of vaginaal gepenetreerd" "Kom je alleen klaar door anale penetratie" "Doe je aan buggery elke keer als je seks hebt"?

Omdat ik een verhoogd libido en kwantitatief belangrijke seksuele behoeften heb, probeer ik zoveel mogelijk een dagelijks seksleven te hebben. Hoewel het niet altijd gemakkelijk is om dagelijks met twee mensen seks te hebben, heb ik een zeker enthousiasme voor eenzame genoegens behouden. Maar of ik nu alleen ben of in gezelschap, het is waar dat mijn seksualiteit extreem anaal georiënteerd is. Mijn plezier kan uitsluitend anaal zijn, zonder behoefte aan vaginale of clitorale stimulatie; en wat meer is, de genoegens die mij anaal worden aangeboden komen veel meer overeen met mijn definitie van plezier en genot dan welke andere vorm van stimulatie dan ook. Voor mij zijn de sensaties die ik ervaar rijker, gevarieerder en intenser! Ik doe dus niet alleen aan afluisterpraktijken elke keer dat ik seks heb, maar er zijn ook veel momenten waarop ik alleen maar aan afluisterpraktijken doe. Ik ben me terdege bewust van de bijzonder perverse aard van de situatie (ik bedoel 'pervers' in zijn meest medische betekenis, waarmee ik bedoel dat er een onbalans is in mijn seksualiteit, die overmatig gericht is op een minder traditionele praktijk), maar ik heb mijn deel ervan genomen, want uiteindelijk is het een situatie waarin ik perfect tot bloei ben gekomen!

* Velen van jullie zijn geobsedeerd door haar en hebben me gevraagd naar mijn lichaamshaar!

Zoals veel meisjes hou ik niet van haar! En ik heb het geluk dat ik, ondanks mijn donkere haar, vrij weinig lichaamshaar heb. Wat intiem haar betreft, kies ik graag voor een van de twee kapsels...

Volledig...

Voordelen: bijzonder aangenaam om aan te raken, zeer "seksueel" voor het oog!

Nadelen: vaak harsen als je er volledig haarloos uit wilt blijven zien! Onaantrekkelijke hergroei!

Of de Amerikaanse manier...

d.w.z. de lippen en anus worden gewaxt en er blijft alleen een strook haar op het schaambeen over.

Voordelen: het is sexy en gemakkelijker te onderhouden dan een volledig lichaam...

Nadelen: er blijft natuurlijk wat haar staan!

In beide gevallen gebruik ik geen scheermes, epileerapparaat of ontharingscrème... Ik laat mijn haar harsen in een salon: de resultaten zijn veel beter, er blijven geen haren achter en de hergroei is langzamer.

* Een paar mensen vroegen me naar glijmiddelen die gebruikt kunnen worden voor anale seks, waar ze te vinden zijn en of bepaalde voedingsmiddelen of plaatselijke verdovingsmiddelen gebruikt moeten worden als glijmiddel.

Apotheken, hypermarkten, seksshops, postorderbedrijven of zelfs het internet... er is geen tekort aan plaatsen waar je glijmiddelen kunt kopen. De algemene regel is om een waterig glijmiddel te kiezen: ik ben vooral dol op "KY" van de Johnson&Johnson laboratoria. Het is een slijmerig glijmiddel dat als bijzonderheid heeft dat het een antisepticum bevat (wat vooral interessant is als je bedenkt hoeveel bacteriën en andere schimmels het rectum koloniseren!) Waterige glijmiddelen zijn ook compatibel met condooms, ze vlekken niet en zijn niet vettig. Ik zou de "speciale anale" glijmiddelen die soms te vinden zijn in postorderbedrijven, seksshops of op internet niet aanraden... Dit zijn niets anders dan dezelfde waterige glijmiddelen, maar dan in een "speciale anaal" verpakking waardoor ze tegen een hogere prijs verkocht kunnen worden! Kortom, het is oplichterij!

Een belangrijke regel is om geen vaseline te gebruiken: het maakt condooms niet alleen poreus, maar herhaald gebruik kan het rectale slijmvlies beschadigen.

Wat betreft het gebruik van bepaalde voedingsmiddelen als glijmiddel (ik denk hier vooral aan boters, oliën en andere margarines), hun smerende eigenschappen zijn verbazingwekkend en hun langdurige houdbaarheid opmerkelijk... Maar deze producten zijn bijzonder vettig en vlekkerig! Bovendien moet je oppassen voor bepaalde oliën (vooral gearomatiseerde oliën) die pepers of specerijen kunnen bevatten en die je uiteraard moet vermijden!

Ten slotte moeten bepaalde lokale verdovingsproducten met voorzichtigheid worden gebruikt. Ten eerste zijn deze producten alleen verkrijgbaar bij de apotheek en alleen op recept (lijst II geneesmiddelen). Bovendien kunnen deze producten lokale allergische reacties veroorzaken bij gesensibiliseerde personen, of soms zelfs algemene reacties door trans-mucosale passage als ze in onredelijke hoeveelheden worden gebruikt. Het voordeel van deze producten ligt in de lokale analgesie die ze bieden, waardoor penetratie gemakkelijker wordt voor iedereen voor wie pijn het belangrijkste obstakel blijft.

(Te volgen)

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
7/8 – F.A.Q. - (Tweede deel van twee)

* Enkele recente statistieken over anale seks:

Het meest recente onderzoek (2001) dat in Frankrijk over dit onderwerp werd gepubliceerd, toonde aan dat in alle leeftijdsgroepen 24% van de ondervraagde vrouwen minstens één keer anale seks had geprobeerd en dat 9% van de ondervraagde vrouwen ervan genoot en het vaker deed. Van alle vrouwen die zeiden dat ze minstens één keer aan anale seks hadden gedaan, vond 37,5% het leuk. Hetzelfde onderzoek vertelt ons ook dat 3% van alle ondervraagde vrouwen nog nooit sodomie had geprobeerd, maar het wel graag zou willen. Lulkoek voor ons Franse meisjes, want 1 op de 4 van ons heeft het al geprobeerd en 1 op de 10 vindt het leuk! Dat is een meer dan eervolle statistiek! Maar de gouden medaille gaat naar jonge Noord-Afrikaanse meisjes! Zij zijn wereldkampioen anale seks in alle categorieën. Dit is grotendeels te wijten aan culturele verschillen. Zelfs vandaag de dag is het streven naar maagdelijkheid op het moment van het huwelijk een prioriteit voor veel moslims. Het is niet ongewoon dat een vader of toekomstige echtgenoot om een medisch onderzoek vraagt om zeker te zijn van de maagdelijkheid van de jonge vrouw. Voor deze jonge meisjes is sodomie een alternatief waar ze hun toevlucht toe nemen om een seksleven te hebben en toch hun maagdelijkheid te behouden.

* Ik krijg ook vaak vragen over het belang van de grootte van het geslacht bij anale seks.

Zoals altijd zijn er geen regels! Op basis van de anatomie van de anus en het rectum is er geen organische of fysiologische belemmering om sodomie te beoefenen of ervan te genieten, zelfs niet met zeer grote of zeer lange geslachtsdelen. De anale sluitspier kan zich verwijden tot diameters die veel groter zijn dan die van de grootste geslachtsdelen. Ook heeft het rectum, in tegenstelling tot de vagina, geen 'bodem', omdat het wordt verlengd door het colon sigmoide. Er is dus geen probleem, zelfs niet voor de langste geslachten. Het is allemaal een kwestie van sensaties en persoonlijke gevoelens. Met een groot geslacht worden de waargenomen sensaties soms verergerd, soms gewijzigd... wat voor sommigen aangenaam was, wordt pijnlijk als het geslacht te groot is... terwijl voor anderen (waaronder ikzelf!) het genot crescendo toeneemt met de grootte van het geslacht van de partner. Wat belangrijk is, is dat de twee partners op elkaar zijn afgestemd.

* Hoewel de meeste brieven die ik ontvang van jongens komen, schrijven er ook meisjes! En ik heb gemerkt dat vaak, als het taboe eenmaal is opgeheven en de angst voor pijn is overwonnen, de meeste zorgen gaan over de gevolgen van sodomie voor de continentie.

Dus ik ga herhalen wat je misschien al in een ander deel van deze site hebt gelezen... Als sodomie volgens de regels wordt uitgevoerd, met de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen en een minimum aan glijmiddel, is er geen risico op incontinentie... of je het nu af en toe doet of heel regelmatig, of je het nu kort doet of al vele jaren. Het risico is uitsluitend gekoppeld aan de omstandigheden waaronder sodomie wordt beoefend. Twee voorbeelden om mijn punt te illustreren. Allereerst hebben talloze medische rapporten over sodomie tijdens verkrachting significante schade aan de anale sluitspier of het rectale slijmvlies van de slachtoffers aangetoond. Naast het psychologische trauma dat de slachtoffers van deze verachtelijke daden oplopen, is er een echt fysiek trauma met orgaanschade. Alles aan een verkrachting met sodomie komt samen om anorectale laesies te veroorzaken: de brutaliteit van de penetratie, het gebrek aan glijmiddel, het gebrek aan voorbereiding en het gebrek aan toestemming. En ik wil dit laatste punt benadrukken: zelfs als sodomie deel uitmaakt van je verlangens en fantasieën, moet je toestemming krijgen van je partner om ervoor te zorgen dat deze geslachtsgemeenschap in veilige omstandigheden plaatsvindt en dat het plezierig is voor beide partners, zowel voor de sodomiserende als voor de sodomiserende! Alleen dan zal je partner kunnen genieten van anale seks, af en toe of regelmatiger. Om dit onderwerp af te sluiten, mijn tweede voorbeeld is in feite mijn eigen voorbeeld. Mijn anale seks is gebaseerd op mijn verlangen, ik ben vrijwillig en ik gedij erop. Dus ook al oefen ik intensief en soms buitensporig, ook al ga ik in mijn anale praktijken veel verder dan sodomie, ik heb geen probleem met anale continentie.

Op deze pagina heb ik het over respect, wat volgens mij een prioriteit moet zijn in de manier waarop je je eigen seksualiteit en die van je partner benadert. Ik ga je een paar voorbeelden geven van wat ik bedoel met respect.

Laten we twee stellen nemen. Ons 1e koppel heeft SM-tendensen: ze houdt ervan dat hij haar vernedert en haalt een bepaalde vorm van plezier uit lijden. Ons 2e koppel daarentegen lijkt traditioneler in hun seksualiteit; toch ejaculeert onze man soms in het gezicht van zijn partner of in haar mond, ook al walgt ze van deze praktijk. Ze voelt zich vies en beleeft er geen plezier aan. Wie van de twee respecteert zijn partner? Wie is de gewelddadigste van de twee? Wie is er meer getraumatiseerd? Wie is meer voldaan?

Nogmaals, het is allemaal een kwestie van individuen en vooral van relativiteit. In principe bestaat er niet zoiets als een viezerik, bastaard of slet... Er zijn verschillende en gevarieerde gevoeligheden... je kunt altijd het stukje van de puzzel vinden dat overeenkomt met dat van jezelf... maar je moet het nooit forceren... twee stukjes die niet bij elkaar passen, zullen nooit bij elkaar passen! Deze kleine reflectie volgt op een vraag van Sylvain die me vroeg "hoe kan ik mijn vriendin dwingen om sodomie te accepteren? Mijn antwoord is dat je haar niet kunt en moet dwingen! Als anale seks geen belangrijk deel uitmaakt van je leven en je seksualiteit, dan zul je andere bronnen van plezier en voldoening bij haar vinden! Integendeel, als je het gevoel hebt dat anale seks met je partner centraal staat in je seksualiteit, dan is het aan jou om het stukje van de puzzel te vinden dat het beste bij je past!

* Update 03/11/01

** Anale seks in porno...

Een zeer recent onderzoek naar seksuele praktijken in pornofilms heeft aangetoond dat, terwijl fellatio nog steeds bovenaan de lijst staat qua frequentie, sodomie een goede tweede plaats inneemt, ruim voor vaginale penetratie. Deze cijfers weerspiegelen volledig de verlangens van de ondervraagde pornofans, voor wie een ideale X-rated filmscène tegenwoordig fellatio en sodomie zou moeten bevatten (vaginale penetratie is voor 43% van hen slechts een bijkomstigheid van de scène !!!!).

** Anale seks onder 18- tot 25-jarigen.

Een ander onderzoek, gepubliceerd in 2001 en uitgevoerd onder Franse 18- tot 25-jarigen, keek naar anale seks in deze leeftijdsgroep. Wat anale seks betreft, zitten jonge Franse vrouwen boven het nationale gemiddelde, met 29% die zegt minstens één keer sodomie te hebben geprobeerd. Van de overige 71% zou 4% het wel eens willen proberen en bereid zijn het aan hun partner te vragen, en 7% zou er niet tegen zijn als hun partner het zou vragen. Van de jongens zegt 22% het minstens één keer te hebben geprobeerd en van de overige 78% zou 59% het willen proberen.

* Muffler generatie

Een zeer interessant artikel uit een Duits weekblad, opgestuurd en vertaald door een van mijn "net" correspondenten, waarvan ik de inhoud hier met jullie ga delen. Voor de journalist die het artikel schreef, is de jongere generatie, de 18-24-jarigen, ongetwijfeld de "moffler" generatie. Sodomie is nog nooit zo alomtegenwoordig geweest onder een bepaalde leeftijdsgroep als nu. Het artikel vertelt ons dat 77% van de jongens tussen 18 en 24 jaar minstens één keer in hun leven anale seks hebben gehad of zullen hebben met een partner. Evenzo heeft 54% van de meisjes tussen de 18 en 24 jaar ten minste één keer in hun leven sodomie bedreven of zal dat doen. Afgezien van taboes, en dankzij de overmatige mediatisering van seks (internet, video, dvd, tv), is sodomie nu een gangbare praktijk geworden, net als fellatio. De tijd is voorbij dat degenen die aan sodomie deden werden beschouwd als seksuele "stuntmannen"; welkom bij de "moffelgeneratie"...

Het zijn jullie die deze pagina maken, door jullie vragen en reacties, dus aarzel niet om me te schrijven!

😻

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
9. - EERSTE SODOMIE DANKZIJ AMÉLIE

https://www.mesfantasmes.net/recits-erotiques/1149#

Erotisch verhaal geschreven door bogosse op 22-12-2009
73053 keer gelezen
Categorie Anaal

Amélie is de oudere zus van mijn beste vriend. Zij was toen twintig, ik achttien. Het was vrijdag en ik zou het weekend bij hen doorbrengen. Mijn vriend was naar bed en ik wilde eerst douchen. Er waren geen handdoeken. Hij zei dat ik in de slaapkamer van zijn zus moest gaan kijken. Ik schaamde me, ik stond in mijn boxershort.

Toen ik op de deur klopte en haar naam riep, zei ze dat ik binnen moest komen. Ik was verbaasd toen ik Amélie naakt op haar bed zag zitten en haar onderbroek uittrok. Ik bevroor op mijn plaats. Ze glimlachte zodra ze mijn verbaasde "oh! "Ik weet het, we hebben geen handdoeken meer... ga maar wat uit mijn kast halen". Ik zat nog steeds vast. Ik voelde mijn pik opzwellen van opwinding. Ongetwijfeld had die ondeugende Amélie dat expres gedaan. Ze lonkte meteen naar de bobbel die zich in mijn kruis vormde. Ik keek naar haar mooie borsten met hun roze tepels. Amélie's wangen waren echter rood, geamuseerd en opgewonden door de situatie. Nu ze naakt was, zat ze op de rand van haar bed, haar dijen tegen elkaar gedrukt.

Verstoord zocht ik naar handdoeken, meer bezig met Amélie. Ik zag dat er geen haartje op haar kutje zat, dat perfect glad en naakt was. Amélie glimlachte terwijl ze naar mijn grote pik staarde, die maar bleef zwellen in mijn boxershort. Ik had nog nooit in zo'n situatie gezeten, met zo'n naakte bom naast me. "Denk je dat?" vroeg ze, geamuseerd door mijn verlegenheid. Ik wist niet waar ik mezelf moest laten, en tegelijkertijd wilde ik in haar kamer blijven om naar haar te blijven kijken. "Het ligt op de bovenste plank," zei ze.

Toen ik de handdoek had gevonden, draaide ik me om naar haar. Amélie leunde voorover, haar knieën op haar bed en haar kont en kut schandalig aangeboden, terwijl ze deed alsof ze haar kussens weer op hun plaats wilde leggen. Ik dacht dat ik op de grond zou vallen. Ze bood me schaamteloos haar mooie, dikke kont en haar mooie kutje met gladde, blote lippen aan. Haar prachtige borsten hingen in de lucht en ik kreeg zin om erin te knijpen.

Gebruikmakend van het feit dat Amélie niet in mijn richting keek, kon ik het niet laten om mijn geslacht over de bovenkant van mijn boxershort te strelen, voordat ik haar er mechanisch uittrok om me een volledige hand te geven en mezelf eindelijk te ontlasten. Mijn grote lul begon te kloppen van nattigheid, voordat ik eindelijk mijn grote, roze, tedere eikel losklikte. Het moet gezegd worden dat Amélie zich naïef aanbood als een loopse teef, haar kont in de lucht en haar kleine kutje klaar om geneukt te worden.

Plotseling ging Amélie rechtop staan en keek in mijn richting. Ik had nauwelijks tijd om mijn boxershort over mijn enorme, volledig opgerichte pik te trekken. Onnodig te zeggen dat haar ogen meteen gericht waren op de enorme bobbel die mijn boxers met moeite konden bedwingen. Amélie, met nog steeds diezelfde ondeugende, geamuseerde glimlach, nam een pose aan: één hand op haar heup, de andere op haar billen, die ze wulps begon te strelen. Haar mooie borsten staken uit, alsof ze smeekte om gevoeld te worden.

Toen zei Amélie tegen me: "Krijg je zo'n stijve van mijn kont? Kijk er eens naar! Je pik ziet eruit alsof hij klaar is om te ontploffen! Kom hier en neem me onder handen! Toen nam ze weer dezelfde positie in als voorheen en presenteerde me haar prachtige kont met ronde billen en haar bijna jonge maagdelijke kutje. Mechanisch trok ik mijn boxershort uit en stond ik naakt voor haar, met mijn grote mooie pik klaar om haar spleetje te laten exploderen. Ik bereikte haar en begon met mijn eikel haar gladde, zachte kontje te strelen. De warmte ervan deed Amélie kreunen van genot. "Huumm... ze is groot!" zei ze, haar stem vol verlangen. Ik kon niet anders dan haar spleetje strelen en de pudding die in de zachte rondingen van haar billen verborgen zat hetzelfde te doen, terwijl ik met mijn andere hand haar mooie kontje streelde.

Toen ik het topje van mijn grote pik tegen haar spleetje en rondelle voelde wrijven, begon Amélie diep adem te halen terwijl totale opwinding zich van haar meester maakte. Plotseling leek Amélie minder een uitslover, overgenomen door deze zeer intense sensaties. Terwijl ik haar borsten betastte, begon ze mijn ballen te kneden, steeds duidelijker eisend om klaar te komen. Eindelijk kreeg ik de situatie onder controle, ik nam mijn tijd, streelde haar zachte, gladde kutje met mijn grote, natte, glinsterende lul en scheidde zachtjes haar lippen om haar warme, natte vulva te strelen.

Toen werd het te veel. Ik legde een hand op haar heup en bewoog mezelf in lijn, spreidde haar kleine kutlipjes met mijn grote stinger en duwde mijn grote eikel in haar heerlijk hete kut. Amélie kreunde van genot. Ik worstelde om dieper in haar te komen, want Amélie voelde zich duidelijk nog niet klaar of open. Dus begon ik mijn pik langs haar kutje te laten glijden om haar zo veel mogelijk op te winden, voordat ik mezelf dieper in haar duwde. Amélie kreunde opnieuw van genot, haar ogen gesloten, haar hoofd in de lucht. Ik begon haar heen en weer te wiegen, waarbij ze met één been op het bed knielde. Haar mooie, ronde kont was een prachtig geschenk aan mij. Ik streelde het, kneedde het, voordat ik Amélie rechtop zette om haar borsten te strelen. Ik bood me aan als een loopse teef en nam haar ook als zodanig. Amélie kermde af en toe als ik haar te diep penetreerde. In deze ietwat ongemakkelijke positie leek het haar te storen.

In elk geval liet ze toe dat ik me met haar kont vermaakte. Ik kneedde haar billen in alle richtingen. Amélie's wangen waren rood als altijd, zowel van opwinding als van schaamte omdat ze zo betrapt was. Amélie zette ons toen op het bed. Ze spreidde haar dijen zo wijd als ze kon, nog steeds in doggy-stijl, en bood me haar kutje en haar nu perfect blootgestelde ronde gaatje aan.

Toen zei ze tegen me: "Kom op, neuk me! Ik wil het! Je grote lul windt me op! Dat had ik nog nooit gedaan. En toch, met haar billen wijd gespreid, leek Amélie er alles van te weten. Ze glimlachte toen ze me zo verbaasd zag. Ik bestreek mijn grote eikel met speeksel en begon haar nog steeds gesloten gaatje te strelen. Terwijl ik naar beneden drukte, drong mijn eikel uiteindelijk centimeter voor centimeter haar warme, nauwe gaatje binnen. Amélie voelde het passeren, huiverde en hijgde met een glimlach toen mijn grote steek haar kleine gaatje verwijdde. Met alleen mijn grote eikel begon ik in haar te bewegen. Het duurde niet lang voordat ik in haar ejaculeerde, waardoor Amélie het op hoge toon uitschreeuwde. Ik trok me onmiddellijk terug om me op haar billen te ledigen. "Was het je eerste keer van achteren?" durfde ze te vragen... Ik kon het niet geloven...

😻

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven