Amalia - Doubletstraat 30k1

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Heeft er nog een medewandelaar nog contact met haar? Ben gisteren weer voor niets naar Den Haag gereisd. Wie eet waneer en of ze nog terug komt.

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Echt niemand haar meer gezien.? 🥹 Mis haar wel lekker tegen die kont aan drukken 😎

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ja ik ben ook wel nieuwsgierig. Vond net terug dat ik in haar Alkmaarse tijd (weet je nog oudje) binnen een paar weken 5 keer bij haar langs geweest ben. Vanwege die lekkere kont onder meer.
Maar toen nog 70/80 euro anaal zonder... Ik begrijp dat ik daar nu niet meer mee aan hoef te komen....

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Nou en in Utrecht soms we 3x in de week knalle. Moet er nu een uur voor rijden. Best jammer maar goed voor mijn knip

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Nou gisteren een poging gewaagd af te reist naar het Haagse land. En ja ze stond t shinen in een super sexy oudfit. Touw naar binnen wassen en bij praten en hoppa op bed beland . Lekker gulzig pijpen ernaar heerlijk die pruim weer door geneukt. Lekker vol gespoten. Toch is het inmiddels een lekker milfje geworden. Gouw weer eens terug. Mag geen foto van d'r volgespoten pruim maken was weer een mooi kunstwerk

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Amalia vind ik een aantrekkelijke meid maar alleen Spijker1 bezoekt haar vrij regelmatig gezien zijn recensies over haar en heeft bare seks met haar en wellicht beffer007 ook dus maar 2 mannen die weten dat ze bare neukt.

Bovendien moet Amalia wel een bepaalde klik met je hebben denk ik dan om verder te gaan dan een standaardwip en/of je wat langer kennen of zwicht ze snel en laat het condoom achterwege als je haar meer geld biedt?

Nb: hoelaat begint Amalia meestal en werkt ze ook in het weekend?

Dempseyroller38

Snuffelaar
18 aug 2022
2
2
Het lijkt of deze dame door dit topic veel vragen krijgt over onze hobby. Ze gooit daardoor de deur (lees: schaamlippen) dicht voor een visitatie zonder latex. Ze zegt zelfs dat ze 'nooit' extra's heeft gedaan.

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Je kent haar toch lang geleden uit Alkmaar en of Utrecht. En je kwam elke week wippen bij haar…….:

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Zou kunnen maar in alkmaar was ze nog heel jong, dus daarvoor al in de diublet zal niet lang geweest zijn..

Terug
Naar boven