Amanda - Helmond (vh Heenvliet)

A

Anonymous

Guest
Niet gevonden.
Geklikt op de links maar helaas....
Zal later vandaag nog eens proberen.

slipstream

Snuffelaar
21 mrt 2018
5
3
Zou graag contact met haar hebben en daar een verslag van maken, iemand een telefoonnummer voor mij?

frankie67

Toogplakker
16 jun 2015
27
4
Van Amanda bestaat/bestond ook een filmpje waarin ze op de bank in haar huiskamer werd genomen. Volgens mij van mature.nl.Kan het filmpje nergens meer vinden.

Lang geleden een keer geweest (Heenvliet). Topervaring. Lieve dame die weet wat ze doet. Een schatje. Zou haar best nog wel een keer willen doen. Top dat ze weer 'boven water' is...

kleinpikkie1967

Snuffelaar
4 jun 2020
8
0
Leuke vrouw , toendertijd ontvangst in Hellevoetsluis.
Goede ervaring en debk dat zij 1 van de eerste dvp was voor mij.
Wel leuk om te horen dat ze bog aktief is , alleen beetje te ver weg😎

Knalpijp77

Toogplakker
17 sep 2018
75
42
Hoi,

Heb vandaag een afspraak met haar staan en weet iemand of ze foto en filmpje laat maken van de date?

Gr knalpijp

Knalpijp77

Toogplakker
17 sep 2018
75
42
Hoi

Antwoord reeds gehad en foto's en filmpjes maken geen probleem.
Ontvangst op een nette locatie met goede parkeer voorziening. Zeer vriendelijk ontvangen door Amanda.
Gezellig babbelen en ze begon meteen te pijpen waarbij ballen zeker niet werden overgeslagen.
Amanda ziet er nog zeer goed uit voor haar leeftijd en kwam ook makkelijk klaar.
Gekozen voor een half uurtje voor €50,- maar tijden het pussy sliding zonder erin en daarbij gaf ze aan neuk me maar.
Nog netjes gevraagd of er iets omheen moest maar nee dat hoefde niet.
Verschillende standjes gedaan en Vaginaal heerlijk Volgespoten.
Zeker voor herhaling vatbaar voor dit bedrag ..

Gr knalpijp

Edit CWP

Voortaan Postimage gebruiken aub, (blauwe Add image to post) onder elke posting, en weet Amanda dat haar foto's online gaan.....""foto's en filmpjes maken geen probleem"" voor prive gebruik misschien, we zitten niet te wachten op gezeik namelijk

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Hoi .hoe heb je contact met haar
Wil graag naar haar toe maar zie nergens een advertentie of telefoon nummer

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Mooi dicht bij mij in de buurt.
Ik denk dat ik ook maar eens ga bellen als dat telefoonnummer nog werkt, zoals hier is vermeld.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ik ben een paar keer bij haar in Heenvliet geweest, een aardig en geile dame, was haar uit het oog verloren.
Helmond is helaas niet om de hoek voor mij, maar dat mag de pret niet drukken, ik ga eens kijken of ik een keer op bezoek kan bij haar voor een geile date, bedankt voor het delen van de info hier.

tallrider

Snuffelaar
27 mei 2015
14
4
Ben afgelopen vrijdag bij haar geweest.
Bakje koffie bare genomen en haar kutje lekker vol gespoten.
Ik was zelf niet top maar ze doet er alles aan om je op je gemak te stellen.
Als je van een vollere gilf houdt moet Je bij haar zijn.

A

Anonymous

Guest
Je hebt nummer gebruikt van de advertentie waarnaar gelinkt wordt bovenaan de vorige pagina?

Terug
Naar boven