Amateur huisvrouwen die massages geven met een extraatje

Hakan010

Snuffelaar
26 nov 2023
22
19
Weer lang geleden dat ik posten. Maar heb weer drang om erop uit te gaan. Een massage die uitdraait op iets meer. De spanning alleen al dat dit kan gebeuren is iets waar ik op kick. Jullie gaven al aan dat op marktplaats of 2e hands in de groep welzijn en massage gezocht moet worden. Zie er sommige met paar profielfoto's staan die er best mogen zijn. Dan draait het toch om iets meer of ben ik achterlijk. Bang als ik ga om de eerste stap te zetten. Hoe pakken jullie dat aan?

Ik ben ook een liefhebber van dit soort "massages" die uitlopen op meer. In het begin was het lastig om de eerste stap te zetten maar uiteindelijk krijg je wel door hoe het werkt. Het begint al vaak of je onderbroek uit mag of niet. Massages waarbij dit niet kan moet je vaak niks van verwachten. Kan het wel uit en je merkt dat ze dichtbij je intieme zone komt dan helpt het wel eens om te zeggen dat je het prettig vind. Vaak is er dan meer mogelijk. Je moet ook wel durven maar tegelijkertijd ook voorzichtig zijn.

Verwacht de eerste keer niet gelijk intieme of orale sex want dames die hier voor openstaan weten dat er ook mannen tussen zitten die "adresjes afwerken" en dan niet meer terugkomen. Je moet een band opbouwen en wat vaker gaan. Dat kost wat maar als je uiteindelijk zover bent dan is het genieten. Een handjob kan je vaak wel krijgen zonder al teveel gedoe.

Vaak lukt het bij de tweede of derde keer al om verder te gaan. Het zijn wel veelal Aziatische dames die hier voor openstaan. Nederlandse dames zijn vaak terughoudend hier in. In landen zoals Spanje is het vaak wel gebruikelijker en gaat het ook een stuk makkelijker. In Wellness resorts gaat het ook wat makkelijker omdat je dan vaak al naakt ben wanneer je een massage krijgt.

medoty

Snuffelaar
22 jul 2022
6
7
Balen "mijn" vaste masseuse in Den Haag is met vakantie tot de 25e en heb maandag tijd en zin om lekker gemasseerd te worden.
Iemand nog een adresje/salon waar je makkelijk kan parkeren en waar er minimaal een stukje extra gemasseerd kan worden? DM

Terug
Naar boven