Anastasia Braun - Amsterdam

Dddds

Snuffelaar
8 mrt 2020
3
0
Ik zag vandaag op kinky dat deze dame niet ver van mij was via app contact gezocht en een afspraak gemaakt ging allemaal vlot en makkelijk. De date op zich was beter dan verwacht. Ik lees vaak dat afspreken met transseksuelen niet goed verloopt maar merkte daar niks van bij deze dame. Bestudeerde mijn penis voor ze besloot op pzc. Daarna verder op bed verder aan der borsten gezogen terwijl ze boven op me zat ze pakte tussendoor glijmiddel en een condoom. Maar voor ik besefte zat ze al op mijn pik zonder condoom. Dit was natuurlijk schrikken voor mij ik heb der gevraagd of ze clean was ze zei ja en dat ze recentelijk was getest en het alleen deed omdat ze mijn pik lekker vond en het normaal niet doet. Maar ik dacht ik post toch mijn ervaring op deze website.

https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/579666-anastasia-braun

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• A 03.JPG
    A 03.JPG
    83,6 KB · Weergaven: 1.911
  • A 02.JPG
    A 02.JPG
    200,7 KB · Weergaven: 1.905
  • A 01.JPG
    A 01.JPG
    132,5 KB · Weergaven: 1.913

Geila

Toogplakker
3 aug 2019
31
2
Ik heb haar twee jaar geleden ook 1 keer bezocht. Wou ze ook zonder condoom neuken. Bijna dwingend zelfs, ben toen in dr kont klaargekomen. De tweede keer tijdens dit bezoek heb ik haar mij alleen laten pijpen. Ze blowd veel.
Bezoek was niet slecht, maar vertrouwde het niet echt. Dit is ook de reden dat ik hier nooit een melding van heb gemaakt. Ze beweerde dat ze een test had, maar kon die niet laten zien. Bij shemales vind ik een test en PREP medicatie een belangrijk vertrouwen(check wel of de naam overeenkomt met de medicatie verstrekt door de GGD). Als je haar app en vraag of je in dr kont mag spuiten zegt ze ja.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Anastasia heet nu Macarena en is weer in Amsterdam opgedoken (zelfde link als post #4) Het valt wel op, dat ze sounds 2020 slechts 2 jaar ouder is geworden. 🤣 Ondanks dat, staat ze nog steeds op mijn bucketlist.

Terug
Naar boven