Angel Weert/Hechtel-Eksel waar adverteert zij ?

tartinut

Toogplakker
26 okt 2015
114
7
Velen hier weten wel wie Angel uit Weert/Hechtel-Eksel is. Ik heb haar al een paar keer geneukt op een gangbang buiten en in een sexcinema. Blijkbaar heeft ze ook video's online gehad, ook heel pervers en extreem. Heeft iemand een idee of die online nog te vinden zijn? En waar adverteert ze voor buitengangbangs tegenwoordig want op sexjobs gaat dat niet meer!?

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
ze heeft besloten telegram groep
en ze adverteert meestal 1 of 2 dagen vantevoren op gastenboek van sexcinema

fetisjstyle1981

Snuffelaar
31 mei 2021
9
2
Ik ontmoette ze al een aantal keren in Cupido. Zalige vrouw die van bij binnenkomst een ware zaadslet is. Ze kickt op nieuw zaad en ik had de eer. Kan ik de naam van TG groep in PM krijgen. Een dogging met haar lijkt me zalig.

Frank555

Toogplakker
14 mrt 2022
220
59
Ja, dat doet ze.

Even een mail sturen via/met, RL en je krijgt vrij snel bericht van haar(bij mij iig)
Succes!

Piet zonder condoom

Toogplakker
19 mei 2021
105
7
Ze heeft weer een advertentie staan op afspraakjes.Com voor een gratis bare buitengangbang donderdagavond 13-08-2026. om 20:00 uur omgeving weert.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
@Ozcar Het moet niet veel gekker worden............Je vraagt om een link terwijl die gewoon staat bij post 3 en vervolgens geef je aan dat je niets kan vinden op Redlights terwijl de link van post 3 je gewoon naar haar advertentie op Redlights leidt. Luiheid of gemakzucht wat zal het wezen?

Hooked

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
hij bedoelt de advertentie van de gangbang niet de algemene advertentie op redlights, de gangbang stond alleen op afspraakjes maar die heeft ze inderdaad weggehaald . Hij zou eens kunen reageren via de algene websites en vragen of hij nog welkom is

Ozcar

Toogplakker
21 jul 2022
117
108
hij bedoelt de advertentie van de gangbang niet de algemene advertentie op redlights, de gangbang stond alleen op afspraakjes maar die heeft ze inderdaad weggehaald . Hij zou eens kunen reageren via de algene websites en vragen of hij nog welkom is
Yes dankje wel. Dit is hoe ik het bedoelde. Excuses

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Ooit eens met haar prive afgesproken op kamer in Hechtel. Zeer sympathieke en verzorgde vrouw, boven verwachting, had daar vooraf een ander beeld bij omdat ze best een hoop extremen doet maar gewone GFE sex is of was bij haar ook mogelijk....
Is inderdaad spermageil.

Terug
Naar boven