Angelique,Evergem

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ik heb de 50 meest recente posts van Frank555 doorgespit: 49 keer waren het vragen of ging het over de communicatie op whatsapp/SMS. Slechts 1 keer was het een recensie van een zekere Lucy in Rotterdam. Veel draagt hij op die manier niet bij aan ons forum. Ik zou heel graag meer échte recensies van hem zien.

Frank555

Toogplakker
14 mrt 2022
220
59
Ja, daar hebt u gelijk in.
Helaas zijn de dames niet echt in de buurt.
Dan is prettig om te weten of het de rit waard is om te bezoeken.
Mocht er behoefte aan een recensie zijn,zal ik die echt wel afgeven.

koenraad5

Snuffelaar
2 dec 2021
9
2
Is een correcte dame, die op mooie kamer ontvangt. Aangename seks meegehad wel met condoom , wist niet dat zonder ook mogelijk was

Calliope

Snuffelaar
3 feb 2024
7
7
Eerder "per ongeluk" intiem zonder aangetikt om klanten te lokken denk ik zo. Is niet de eerste maal.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Heb haar gecontacteerd en gevraagd of zc mogelijk was.
Ja,zei ze,voor meerprijs van 50 euro.(y)
Dus voor 30 minuten betaal je 130.
Schappelijke prijs vind ik.:)
Zal wel eens langsgaan,maar wanneer weet ik nog niet.;)

Droopy

Toogplakker
27 mrt 2024
31
7
Ik heb tijdje geleden geweest, in een doodlopende straat
Zeer knappe vrouw met veel tatoeages
Ging voor 30min, eerst klein wasje plus drankje voor mondspoeling
Daarna op bed op de buik, voor kleine massage, daarna omdraaien en begon ze te pijpen, het was soort 69, wel tof ook grote schaamlippen waar je goed kon aan zuigen, dan draai ze zich om, om op mijn harde pik te zitten, was ook heel tof want ze nam wat de leiding daarna ff missionaris en om af te werken doggystile,
Herhalings vatbaar zeker en vast.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Ja, daar hebt u gelijk in.
Helaas zijn de dames niet echt in de buurt.
Dan is prettig om te weten of het de rit waard is om te bezoeken.
Mocht er behoefte aan een recensie zijn,zal ik die echt wel afgeven.
De beste actie om te oordelen of de rit de moeite waard is, is de dame in kwestie bezoeken.
Geen dank.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ben er dus geweest.
Is wel meegevallen eigenlijk.
Ontvangt inderdaad in een doodlopende straat in Sleidinge,vlak aan het voetbalterrein van Sleidinge.
Toen ik aankwam ging de garagepoort al open,ze had mijn zien aankomen,zei ze.Ik was met de fiets.
Ik zag een grote dame,op slippers,toch wel een goed aangezicht.
Binnengelaten en werd naar boven geleid,naar een toch wel donkere kamer.:(
Ze zei,als je,je wil opfrissen,daar is de badkamer,het washandje en een handdoek lag klaar.
Mij opgefrist,en naar de kamer,zij ging haar ook opfrissen.(y)
Mij op bed gelegd,om mijn rug,ze zei,je mag je omdraaien.
Ze begon mij te masseren,voornamelijk de rug,geen probleem.
Enig minpuntje is ,de olie die ze gebruikt,ruikt wel zeer erg,dus als je in een relatie zit,daar toch wel voor opletten,als je terug naar huis gaat.:oops:
Voorts was het op de kamer wel erg donker,waardoor haar ik niet echt goed kon bewonderen,in haar blootje.Erg jammer dit.
Na een paar minuten,mocht ik mij omdraaien,en kwam met haar grote borsten in mijn gezicht hangen,eventjes aan haar borsten gezogen,heerlijk.
En toen draaide ze haar kut naar mij en lagen we in 69.
Ze begon te pijpen en ik begon haar kutje te likken.Heerlijk lange uithangende kutlippen heeft ze:p
Na een paar minuten begon het op te borrelen bij mij,ik gaf aan dat ze moest stoppen,dat deed ze.
Na een paar seconden begon ze terug te pijpen en ik terug haar likken.
Na terug een minuutje of zo,gaf ik terug aan dat ze moest stoppen.
Ze zette zich op mijn pik en na een paar tellen,ik denk nog geen minuut:oops:,kwam ik al klaar in haar.
Erg jammer vond ik dat,vooral voor mij dan,omdat ik daardoor haar kutje niet zo goed kon voelen.
Ze liet mij rustig uit haar komen,ondertussen ze nam een paar papiertjes om het zaad op te vangen.
Van bed gekomen,terug naar de badkamer om mij te reinigen,kleren aan en weg.
Conclusie;herhalingsgevaar,ja,maar dan op een iets meer verlichte kamer.
Als ik nog een keer ga,dan zal ik vragen of het licht aan mag blijven.
Want ze mag wel gezien worden,vind ik.
Ook nog zeggen dat ze zeer vriendelijk is,en ook nogal graag praat.

Terug
Naar boven