Angie - Baarle Nassau

Jean Vissers

Toogplakker
13 apr 2015
30
4
Vorige week in sexbios in Baarle de lekkere Angie nog eens opgezocht. Deze meid lust wel een aardig papje, dat wist ik al van een vorige keer. (2 maal in haar mond gespoten en ook geplast) Via tgirl chat al eens gepolst of ze zich ook bare liet vullen. Geen probleem.
Deze keer zonder de vermelding dat ik haar het al eens gevraagd had, na een pijpbeurt, omgedraaid en ze keihard genomen. Ze wist perfect wat er ging gebeuren en liet het ook gewoon toe. Achteraf zei ze wel dat ze dit normaal nooit doet, maar na de chat weet ik wel dat dit een leugen is.
Lekkere geile meid, kleine tietjes, dito lul, maar strak gaatje. Ze staat ook open voor meerdere tegelijk, ik ga dit binnenkort eens proberen. Denk dat ze voor nog perverse ideen openstaat.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Die angie waar je het over heb, heeft op tgirl.nl een profiel. Voor het zien van haar foto's heb je daar zelf een profiel nodig en dan kan je haar een bericht sturen.

Ik had ooit mee gechat maar voelde zelf geen klik en de bios waar ze meestal zit is mij te ver.

Ik heb ter aanvulling haar profiel en foto's van haar profiel.

https://profielen.tgirl.nl/to/angie

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Op dit moment, woensdagmiddag, is ze op tgirl actief onder de naam Angiedwitrans, Baarle Naussau. Vanochtend ook al trouwens.
Ik heb ze wel vaker gezien op woensdagochtend of middag op tgirl.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik heb haar een poosje geleden ook gesproken op de chat. Ze woont in Almere. Dat is ook het enigste wat me weerhoud om dr heen te gaan. Vind het best wel ver om even een wipje te maken. Of ik moet dr een dag voor uittrekken. Dat ik eenmaal daar ben, dr veel meer ga bezoeken. Verder was ze erg aardig op de chat. Maar wel alles in het Engels. En zoals hier gesproken word is bare geen probleem.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ze is trouwens nu, vanochtend (woensdag 28-8), weer online op tgirl. Ik zie haar tegenwoordig vaker daar, bijna elke woensdag ochtend. Dus ze zal nu wel datebaar zijn voor de liefhebber. Weer onder de naam Angiedwitrans en weer in Baarle Nassau met de volgende tekst:

Hi. I am Asian Trans. I am active and i like European men. 30th, 46kg. 1m57cm, cup

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Een trans heeft een pik. Dat weet je van tevoren. Een trans is niet omgebouwd. Een transgender wel.

Terug
Naar boven