Anna - Amsterdam

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Het moet wel een domme lul zijn want hij heeft zelf natuurlijk ook bot gevangen door zijn stupide actie.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Zulke mensen verdienen het ook gewoon niet om het met leuke mooie meiden te doen!
Zulke verdienen het om in de strond weg te zakken!!
Hij dacht natuurlijk slim te zijn en toch 6 te kunnen gooien bij de mooie Anna hahaha.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ik kreeg een berichtje van iemand en heb quasi nonchalant navraag gedaan bij Anna ze heeft 500 appjes met vragen gehad en een of andere mongool, teringleijer, godvergeten terugzak is met mijn recensie daar geweest, ze vroeg nog of ik dat was, natuurlijk niet Anna………..

Degene die het geweest is en dit op zeker leest verzuip dit weekend aub.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@ Bare raider

Niet boos nee dat niet meer de verbazing eigenlijk en de teleurstelling

Kijk onder in de balk wie er lezen ik zie altijd namen die nooit maar dan ook nooit recenseren dat is nog tot daaraan toe maar die kansloze met een recensie daar naartoe gaan wat denkt diegene godverdomme wel
Niet heb lef en treedt eens naar voren anonieme vetklep

Wat willen die lui nou?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Ja als ze het niet standaard krijgen dat ze het af kunnen dwingen! Dat denk ik..
Het is zeker jammer!

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Deze actie is puur om te verpesten voor een ander. Deze persoon wou niet eens nzc met haar. Maar puur om te verpesten.
Vraag haar of r een profielfoto bij het het whatsapp nummer zit, en dat ze daar een screenshot van sturen. Kan die gelijk hier geplaats worden.

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Waardeloos dit, zeg. Zo'n leuke en aantrekkelijke dame, die krijg ik/krijgen we niet snel terug. Ik keek er naar uit om haar weer eens te zien en te ervaren.
Erg jammer dit, heel erg jammer.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Dame vertelde vandaag via whatsapp dat sex is alleen met rubber. Ik had r niet eens om gevraagd.
Wel al een tijdje een afspraak proberen voor mekaar te krijgen, maar niet gelukt vanwege werk.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Oké dat deed ze eerst nooit ,het al zeggen dat het alleen met rubber gebeurd.. jammer maar het is zo.

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
326
Yeah also strange thing happened to me here. Been with her about 5 times, and now haven't been for a month or so. Just sent the usual number from Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl a message, and I got a reply to contact her on her private number. I contact her on that private number, and get a reply "sex only in a condom baby ok?". I say "can we talk about this when we meet again, because we never did it with a condom before" and then she says "Don't contact me anymore, I never want to see you again" and block me :shock: :?: :? :cry:

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
From reading this thread all i can say it's so sad and as you all say in Dutch, Ik ga stuk :lol: :lol: :lol: :lol:

kapteinrld visited her so many times and never posted a review but now you block you fine to share that with us :roll: :roll: :roll:

Honestly people gotta wake up and stop sharing everything and if a chick doesn't have bare in her profile, you have a choice keep it to yourself and enjoy while it last or share here and risk losing everything, The choice is yours

Invest to impress and you be fine no matter you share here or not ;) ;) ;)

Baley :cool: :cool: :cool:

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
326
Yes and you can now also understand why I never posted a review about her, look what happened with this review thread...

mrpurmerend

Toogplakker
17 mrt 2020
65
134
Ik wil dit verhaal kwijt. Ik wilde al lang afspreken bij anna. Nu dus bij "maria" ontvangst in slotermeer. Bij aankomst oud ander vrouwtje zonder make up. Ik denk een roemeense zigeuner. Echt prachtige foto's waren doorgestuurd. Afgesproken 150 45 min. Bij aankomst gelijk, ik ben moe, maar 1x klaarkomen. Ik was binnen 10 sec buiten uiteraard. En toen ben ik ernstig bedreigd. Haar vriend zou wel even naar beneden komen. En de nodige scheldwoorden. En bellen met diverse nrs waaronder een italiaanse. Wees gewaarschuwd heren!!! Ik denk er sterk aan aangifte te doen van bedreiging. Ik ben een nette nl man. Dit nog nooit meegemaakt

Terug
Naar boven