Anne 24 - Westerlo

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Alle mogelijkheden aangevinkt... Meestal betekent dat helemaal niks en is het dan onmogelijk te weten wat de mogelijkheden echt zijn. Mogelijk gaat het niet verder dan samen Twister spelen.

Addicted

Toogplakker
21 jul 2024
101
39
Alle mogelijkheden aangevinkt... Meestal betekent dat helemaal niks en is het dan onmogelijk te weten wat de mogelijkheden echt zijn. Mogelijk gaat het niet verder dan samen Twister spelen.
kan idd alle kanten op... bij vergelijkbare adv heb ik ook al goede en minder goede ervaringen gehad... via telefoon zegt ze dat ze alles doet... zelfs in haar kutje klaarkomen en doorneuken zou ze doen...

Maar of het effectief ook zo is... (hopelijk wel :D )

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
De 96e in de rij. Zal wel alles doen voor het juiste bedrag, alleen zal ze dat met frisse tegenzin doen en proberen je zo snel mogelijk buiten te werken met zo weinig mogelijk inspanning.

badjas

Toogplakker
8 feb 2024
43
39
Blijf weg bij dit mens. Ze ontvangt nu in Lommel en een afspraak gemaakt voor een uur nzc & cip voor €200. Dit ging snel en makkelijk. Eenmaal daar begon het al direct dat pzc extra was. Ik haar de afspraken laten zien die we gemaakt hadden en haar Engels verslechterde direct. Uiteindelijk leek ze mokkend akkoord te gaan met de gemaakte afspraken. De sfeer was gezet. Toen ik naakt op bed lag begon ze terwijl ze wat ongeïnteresseerd aan mijn pik aan het trekken was toch weer te zagen over de gemaakte afspraken. Ik ben direct opgestaan en heb mijn geld terug geëist. Wilde ze eerst niet geven maar toen ik het wat nadrukkelijker begon te eisen en liet blijken dat het menens was kreeg ik het terug. Daarna vertrokken. Onbetrouwbaar dus.

Terug
Naar boven