Anneke - Herentals

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
Neen, is geen trans, maar wel junkie. Ik heb haar een tijdje terug geneukt in haar appartement (vlakbij het station van Herentals).

Zeer passief, geen (tong)zoenen en ook geen beffen. Maar wel een echt kutje. Goed voor cumdump, maar ook niet meer dan dat.

655321

Toogplakker
2 jan 2020
92
28
Deze zit al lang in het vak, lang geleden ooit nog eens mee afgesproken. Deed toen goed mee (was wel een date MC).

655321

Toogplakker
2 jan 2020
92
28
thomas10 zei:
Deze is al vaak besproken geweest. Ik meen mij ook te herinneren dat ze trans was...

Ik denk dat je verwart met Sofie (die momenteel precies niet adverteert?), dat is een trans met een gelijkaardig profiel, en ook gelijkaardige looks.

Voormalig lid 1207

Toogplakker
5 jul 2015
135
16
Volgens mij dezelfde onder een andere naam? Want die was ook al veel veranderd van naam dacht ik... Maar ik kan mij vergissen natuurlijk :?

jan_de_vries

Toogplakker
27 nov 2016
32
10
Ik denk dat ze vroeger onder naam Elise adverteerde. Heeft een litteken van knie operatie als ik mij niet vergis.

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Ik ga het er op wagen, heb om 16h30 a 17h een afspraak.

Maar ik twijfel er toch al aan. Heb haar in verleden al eens gewhatsappt ondrr naam Arianna, nooit respons gehad ondanks paar keer geprobeerd. Nu ze opnieuw adverteerde ook gisteren via whatsapp en eens te bellen geprobeerd, zonder respons. Ook al stond haar advertentie online om 7h 's morgens en ik eerst whatsappte om 9h.

Nog eens proberen te bellen in namiddag, weer voicemail, maar kreeg wel snel smsje dat ik weer mocht bellen, ze was "te laat" om op te nemen. Terug gebeld, ze klonk wat groggy aan de tzlefoon, alsof ze net wakker was van een wilde nacht, of van...

Dan begon het wat tegen te steken, 160 voor een uur, en anaal was 20 euro extra. Wat ze meteen begin te verdedigen dat 20 euro veel goedkoper was dan andere dames die 50 euro vroegen.
Ze moest blijkbaar "nog aanpassen" aan haar profiel, waar nog 150 all in stond voor een uur. Maar als ik een afspraak maaktz, liet ze de 20 euro vallen, 160 all in.
Dan vroeg ik of nzc mogelijk was, omdat ik wist dat ze vroeger al zo adverteerde. Okee, voor 170 dan ipv 160.

En dan het deel dat ik meest schrik voor heb, omdat ik zei met de trein naar Herentals te gaan, begin ze dat ze appartementje heeft vlakbij station, of zen mooiere plaats iets verder, waar haar "huisbaas" naast woonde. Ze zullen me samen oppikken aan het station. Het zal geen huisbaas zijn, maar eerder een soort "beschermer" die ook een deel van de buit opstrijkt.

Enfin, ik ga voorzichtig zijn want kan me toch niet bedwingen om te gaan.

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Ze stuurt haar kat.
Zit al half uur in Herentals te koekeloeren, geen reactie op sms of whatsapp(nog steeds ongelezen na ons telefoongesprek 2,5 uur geleden). En gsm ligt af(toch onmiddelijk voicemail).

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Heb met haar reeds 2 keer cardate gehad, de seks is super, alles kan en alles mag, maar ....... ze doet het voor de drugs, voor haar en haar vrienden, dus als ze geld nodig heeft dan is ze zeker te bereiken. Is hier vroeger reeds besproken.

Terug
Naar boven