Aphrodite nicolly

• Topic starter Verwijderd lid 12162
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 12162

Guest
Tijdje geleden deze shemale bezocht, ook al zag ze wel wat mannelijker eruit op de fotos als mijn normale goto's.

Eerlijk, buiten het gezicht en stem dat ik niet vrouwelijk genoeg vond (maar ook niet lelijk hoor) was het een heel goede ervaring.
ondanks dat ze openlijk met nzc adverteert is ze wel heel hygienisch en proper. geen ongewenste geurtjes en overal glad geschoren.

Ik had maar voor een half uurtje betaald en ik had haar geboekt op zowat het spitsuur (4pm werkdag), maar evenzeer nam ze ruim haar tijd voor me een geweldige ervaring te bezorgen.

Ik ging douchen,daarna rookten we samen eentje, dronken wat water wat ik kreeg aangeboden door haar (allemaal 33cl flesjes , zeer goed geregeld door haar) en ongeveer 25 min na binnenkomst kon de fun beginnen. ik was erg ongeduldig want ik dacht dat dit een soort list was om de tijd vol te maken maar niets was minder waar.

Wat een passionele bom is me dat zeg. ze houdt echt van het stevigere beukwerk, na een dikke 20 min kwam ik bijna klaar maar ze verbood me dat en we chillden enkele minuutjes. daarna weer vollebak ertegenaan, elkaar wederzijds pijpen, vol overgave mij rimmen en ik haar. toch wel top 5 qua rimjobs en ze gobblet mijn lul helemaal tot de wortel diep in haar keel. echt goeie skills deze tgirl.

Na nog eens 10 a 15 min hard knallen voelde ik t weer opborrelen en aangezien ik al nat van t zweet stond kreeg ik ditmaal wel permissie om haar dikke kont vol te spuiten. zodra ik mijn wit goud in haar losliet in doggy zag ik ook haar pik de lakens onder spuiten, zonder dat ze met haarzelf aan t spelen was. poooohhh wat een geil zicht.

beide supervoldaan rookten we samen nog eentje en ik pakte nog een douche en keerde meer dan voldaan terug naar huis.

Uiteindelijk toch wel een 1,5 gebleven en dat voor maar 100 euro. akkoord er was ook veel smalltalk enzo bij maar had ik t fysiek aangekund had ik haar net zo goed een uur lang hard kunnen en mogen knallen.

uitgezonderd ik haar gezicht een 7/10 zou geven vond ik lichaam en social time en fucktijd zo goed dat mijn overall score toch zeker een 8,5/10 is.

Herhalingsgevaar 200%

Laatst bewerkt door een moderator:

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Zou ik ook willen weten.
100 voor 1,5 uur is geen prijs,en ze ziet er dan ook nog erg goed uit.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Bijna altijd in t brusselse, heel zelden genk

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Bijna altijd in t brusselse, heel zelden genn
Zou ik ook willen weten.
100 voor 1,5 uur is geen prijs,en ze ziet er dan ook nog erg goed uit.
Lichaam is af maar gezicht niet top vrouwelijk imo.(geen stoppels gelukkig) maar ze likt heel je kontgat lekker en pijpt als een kampioen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Maar goed ik denk dat je beter Aphrodite kan neukrm
Dan al dat gezeik, ik moest vandaag op Zaventem zijn (airport Brussel) mijn dochter had haar vlucht terug naar Spanje vandaar en eerlijk Brussel scheelt 50% met Nederland tickets niet normaal.

Mijn dochter afgezet Kiss and ride en hup naar Aphrodite ze had al gezegd dat ze afgelopen donderdag naar de Botox was geweest haar gezicht stond nog helemaal strak daarvan maar mag de pret niet drukken.

Bij binnenkomst heerlijke tongzoen zoals ik gevraagd had naakt op hakken ontving ze mij tijdens het tongzoenen knoopte ze mijn broek open en pijpen dat kan ze kon het bijna niet houden maar kwam tot zinnen

Alles uitgedaan €250 all in geen prijs voor dit soort dates.

Ze is vergelijkbaar met Michelly ook altijd Brussel en door mij vaak bejubeld.

Naar de speelkamer vroeg ze om gepijpt te worden en ze begon te spuiten en berl

Ondertussen nam ze nog een snuif poppers ik met haar sperma haar kont insmeren en hij gleed er zo lekker in en spoot veel te snel en veel

Ik trok mijn lul uit die dikke latina komt en het gutste eruit meteen

Daarna beide ff rust, Brazil
all over beide ff iets drinken en ik werd weer geil van haar ze ging mij weer pijpen en zei dat ik moest gaan liggen ze zakte zonder pardon over mijn slagzwaard en bereed me tot ik weer spoot

Ik kreeg er honger van zit nu aan de steak frites in Brussel en het is en blijft een aparte stad met meestal de lekkerste shemales van België

Terug
Naar boven