App of site goedkoop tanken Duitsland

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Hallo beste wandelvrienden. Naar aanleiding van onderstaande citaten vroeg ik mij af of er een site of app is waarop je kan zien waar je goedkoop kan tanken in Duitstland. In Nederland en België gebruik ik de app DirectLease Tankservice om te kijken waar het tanken het goedkoopste kan. Helaas werkt die niet in Duitsland ben ik achter.

Waar kijken jullie voor de brandstofprijzen in Duitland ?

beffer007 zei:
DutchDude zei:
@ beffer007
Dat betekent met de huidige benzine prijzen een kleine € 85 aan brandstof en als ik dan ook nog meerder meiden wil neuken daar dan wordt het helaas wel prijzig

3 dames voor 20 minuten is 90 euro en dan 30 euro entree maakt 120 euro. Tel daar je benzine bij zit je op 205 euro voor 1 uur hete sex met 3 verschillende dames, incl. reiskosten. Ik denk als je in NL 1 dame voor een uurje boekt je op hetzelfde bedrag zit zonder de bezinekosten.

Bovendien heb ik afgelopen donderdag voor 1,72 euro/liter benzine (euro 95) getankt in Duitsland, dus je kan nog wat "terugvangen" als het ware. Scheelt toch al gauw 45 tot 50 cent per liter. Moet je wel niet langs de snelweg tanken natuurlijk.

Dus uiteindelijk valt het wel mee voor een daguitstapje in Duitsland. Ik heb gelukkig de mazzel dat ik wat dichter bij de grens woon, ik ben er in 1 uur.

Daar heb je wel een goed punt inderdaad DutchDude. Misschien toch maar eens over nadenken om een keer te gaan.

DutchDude zei:
@beffer007

Ik tank bij een benzinepomp waar ik langskom op weg naar de Villa, maar dan op de terugweg.
's Ochtens op de heenweg is de bezine zo'n 20 cent duurder als 's middags op de terugweg.
Ik weet niet of dat iets Duits is, het viel me gewoon op, dus ik tank altijd nadat ik mijn ballen heb geledigd bij de villa ;) .

Ik kom aanrijden via de 42 vanuit het westen.

beffer007 zei:
Dat is wel opvallend ja dat de benzine in de ochtend duurder is dan in de middag. Goed om te onthouden man.

hooked zei:
In Duitsland wordt de brandstofprijs de hele dag door aangepast. Dat is verplicht.

Hooked

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Op ANWB Tanken in Duitsland | ANWB valt te lezen, onder 'goedkoop tanken':
[*]De prijs van brandstof verschilt soms ook aanzienlijk per aanbieder. Kijk voor tankstations met de laagste prijzen in de buurt of in een bepaalde plaats op bijvoorbeeld www.adac.de of www.clever-tanken.de of gebruik de app Clever-tanken.de voor IOS of Android. Omdat de Duitse overheid de transparantie van brandstofprijzen voor verbruikers wil bevorderen, vind je op www.bundeskartellamt.de een lijst van goedgekeurde websites waarop je brandstofprijzen kunt vergelijken.

Die bundeskartellamt website verwijst ook naar verschillende apps voor ios, android en windows phone.

Het schijnt bovendien gunstiger te zijn om 's avonds te tanken, zo tussen 20-22 uur.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Ik lees net de berichtenstroom in het villa venus topic waar bevestigd wordt dat 's ochtends duurder is qua tanken. Overigens is er in de konrad-adenauer-ring ook een benzine pomp.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Prijs aan de Tankstelle in Duitsland gaan heel de dag op en neer,is normaal.Probeer Clever Tanken eens,is niet verkeerd.

Saint-Magister

Toogplakker
4 dec 2020
28
11
Een Duitse wandelganger vertelde me over de app Benzinpreis. Is zeker het proberen waard voor degene die vaker naar Duitsland afreizen. De app rangschikt op basis van nabijheid en gunstigste prijzen.

Baredevil

Toogplakker
30 aug 2020
66
35
Prijzen in Duitsland variëren per dagdeel. Op google maps kan je alle benzinepompen zien (speciaal tabje voor) en daar staan zelf de prijzen bij. Die zijn echter niet actueel. Ik heb zondag E10 getankt voor € 1,65 per liter. Vlak over de grens zag ik in Nederland een BP pomp langs de snelweg die E10 aanbood voor € 2,33 ofwel binnen 10 kilometer afstand een prijsverschil van € 0,68 per liter.
Wat kunnen ze in Duitsland wel wat onze regering hier niet kan? IK ben ff de weg kwijt.

BD

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Terug
Naar boven