Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Voor de verandering Arabella eind van de middag bezocht. Was er iets na 17 uur dus profiterend van de hh met 20€ entree.

Vantevoren al op een Duits forum geconstateerd dat de bezetting uit 11 dames bestond volgens Gronk
#2 Victoria
#3 Antonio
#4 Catalina
#5 Gabriela
#6 Carmen
#9 Sabrina
#10Cindy
#11Angelina
#13Anna
#15Tanja (of Tatiana)
#16Ella

Gronk is trouwens geen man die vaak met namen komt maar het is niemand minder dan theke Katharina zelf. Dit heeft een dame me ter plekke verteld.

Anka en Andrea ontbraken evenals Laura en Nadine (wegens ziekte). Erg jammer dat Nadine er niet was maar dit werd gecompenseerd door de aanwezigheid van Ella die ik voor het eerst in levende lijf zag. Wat iemand schreef over haar met een rond gezicht, geen tattoos en zwart haar klopt helemaal. Bij binnenkomst in het zitgedeelte zat ze eerst op bank 8. Ik sprak haar aan en vroeg of ze Ella was. Gelijk riep Antonia luid anaconda. Ella vond dat wel interessant en verwijderde mijn handdoek om mijn pik te zien. Gelukkig deed ze niet moeilijk. Een erg leuke en mooie meid. Had een goede klik met haar. Op de bank wat gekletst en daarna naar kamernummer 3. De grootste kamer met groot rond bed en grote spiegels. Seks was geweldig. Ze keek me een partij geil uit haar ogen en ik moest me inhouden niet vroegtijdig te spuiten. Blaaswerk prima en goed uitzicht want ik lag op mijn rug en Ella haar gezicht naar mij toe dus beter kon niet. Zag dat mijn pik diep in haar mondje liet gaan. Erg geil gezicht en ook mijn ballen nam ze mee en mijn pik nam ze ook van opzij. Ook zoenen ontbrak niet en ze kwam bovenop me. Moest ik goed doordrukken om mijn pik in haar kutje te loodsen. Ze heeft me een poosje bereden waarna ik haar in missio nam en zij aan mijn tepels zoog. Ook nog doggy en plat doggy gedaan en uiteindelijk mijn zaad diep in haar gespoten. Zeer geslaagde kamergang en bovendien qua lichaam helemaal mijn type. Qua communicatie een hele goede en relaxte meid. Werkt alleen in het weekend maar vandaag Goede vrijdag dus kwam ze toch.

Sabrina had me ook al opgemerkt en gelijk Holland wat Melissa voorheen ook altijd deed en ze zag mijn halsketting die ik nog niet had getoond en ze vond hem erg mooi. Catalina heb ik even gezien en daarna was ze meer dan 2 uur niet meer gezien. Ik zei dat tegen Carmen maar het kon ook zijn dat ze op een kamer aan het telefoneren was.

Op een gegeven moment zat er een Stammkunde van Sabrina alleen op de bank en Sabrina ging er op af. Later kwam Anna erbij en allebei pijpten ze hem op de bank. Ik dacht misschien gaat er zo geneukt worden. Ik zat er precies tegenover op een afstandje maar dat laatste gebeurde niet. Ik dacht dat ze daarna een kamer zouden opzoeken maar de bank was dus de afwerkplek zonder een neuksessie dus. Sabrina kwam weer tevoorschijn en merkte dat ze met me wilde kameren. Ik wilde nog wel een kamergang maar het was ook weer niet zo dat mijn keuze vast stond. Ik ging naast Sabrina zitten en het werd het een geile bedoeling. Volop tongzoenen en daarna trok ze mijn handdoek weg en spreidde ik mijn benen. Sabrina knielde op de grond en begon me opeens deepthroat te pijpen. Mijn hele pik ging in haar mond net als de vorige keer met haar op de kamer en dan doet ze even niets om vervolgens mijn pik weer los te laten. Ik weet niet meer wie er over begon maar Sabrina legde voor haar bank een handdoek op de grond dus midden in het zitgedeelte waarna ze op haar rug ging liggen en daar lagen we dan open en bloot te neuken. Dit had ik nooit verwacht en ik nam haar hard en zag dat mannen geïnteresseerd meekeken. Vervolgens de kamer in het zitgedeelte genomen en Sabrina wilde de deur open hebben. Voor mij geen probleem. Geile praat van haar dat ik haar vol moest spuiten en dat hoef je mij maar één keer te zeggen dus niet lang daarna haar kutje volgespoten. Sabrina blij ik blij. Heb haar na afloop nog fooi gegeven voor haar geweldige service.

Heb later nog met een Aziatische man gesproken over onze hobby. Hij wilde graag met Catalina maar waarom ze zolang wegbleef geen idee. Met hem ook over een andere club gesproken in Dortmund en wat gesproken over de dames aldaar.

Op een gegeven moment werd het rustig met mannen en dames verveelden zich en lagen languit op de bank. Theke Katharina was zelden achter de toonbank te vinden en zat vaak op bank 1 waar een gast haar uitgebreid masseerde. Angelina zag ik opeens aangekleed het zitgedeelte verlaten rond een uur of 19 uur. Op bank 15 een voor mij nieuwe dame met nauwelijks borsten en ze maakte weinig of geen contact met andere dames.. Zag Ella na mijn kamergang met haar een andere bank nemen waar ze langdurig met Anna in gesprek ging.

Resumerend: voor mij twee zeer geslaagde kamergangen en de openbare acties met Sabrina vond ik zeer leuk en Ella is een hele aantrekkelijke en relaxte dame met een geweldige service. Nu nog hopen dat Nadine snel weer beter is want wil graag zeer binnenkort met haar kameren want vind haar zeer aantrekkelijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Binnenkort Arabella weer eens aandoen. Sibel is er weer en ik vind haar geweldig en Ella is ook een aantrekkelijke dame met wie ik het goed kon vinden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vanochtend wat later dan gebruikelijk in Arabella namelijk 11.15 uur maar dat had zijn reden want ik wilde op Oberhausen hbf nog even een telefoontje plegen en vragen naar de aanwezigheid van Sibel en Ella en dat werd bevestigd dus op naar Bochum.

Ik zag Sabrina en ze zat alleen op de bank maar had andere voornemens. Ze vroeg me naast haar te komen zitten en ik voelde mij wat ongemakkelijk en vond haar wat opdringerig want ik wilde eigenlijk niet met haar. Gezegd dat ik met Ella en Sibel wilde kameren en ik kreeg het slechte nieuws te horen dat Sibel er niet was. Ik zei nog dat ik gebeld had en Cindy grapte van Katharina pinokkio. Vindt het echt niet kunnen als een theke niet de juiste info geeft, bewust of onbewust. Maar ze heeft ook gelogen over Nadine toen ik vroeg waar ze was en te horen kreeg dat ze ziek was. Niet dus want Sabrina zei andere club want weggestuurd daar kwam het eigenlijk op neer. Erg jammer want vond haar zeer aantrekkelijk.

Sabrina bevestigde nogmaals dat Gronkh theke Katharina is. Toen ik zei de afgelopen 3 dagen niks te hebben gelezen over de aanwezige dames zei ze dat Katharina een paar dagen vrij was en de Katharina van ll hier was.

Prima kamer gehad met Sabrina op kamer 3. Ze heeft wel een ruime kut maar moedigt je aan je zaad in haar te spuiten wat ook geschiedde.

Ella was er gelukkig wel dus na een klein uurtje pauze bij haar komen zitten en daarna een kamer opgezocht. Kamer 4 is ook best ruim dus niks te klagen. Ella geeft eerst altijd wat zoenen op mijn buik en daarna op de mond. Ook weer een prima kamer en mijn zaad in haar gespoten. Daarna snel gedouched want de terugreis ging wat langer duren ivm bouwwerkzaamheden aan het spoor tussen Oberhausen hbf en Oberhausen Sterkrade.

Nog een leuke situatie dat een kleine Chinese gast spontaan naast Cindy kwam zitten. Ze vond het wel grappig en lachte en leek het wel leuk te vinden en Ella was met Cindy hierover in gesprek. Ik dacht bij mezelf wellicht had ik beter Cindy kunnen nemen en zeker als ze in een goed humeur is want anders heeft ze er weinig zin in en wil ze niet of alleen met condoom.

10 dames: Antonia, Gabriella, Carmen, Victoria, Anna, Sabrina, Cindy, Angelina, Ella en Catalina. Ik was er tot ongeveer 13.30 uur maar Catalina heb ik in geen velden of wegen gezien. Dan zal ze vast een lange kamergang hebben gemaakt.

Wijze les is dat je beter kunt wachten als Gronkh (Katharina) de lijst op freiercafe vrij geeft maar meestal is dat rond 10.45 uur en das wel wat laat maar bellen geeft dus ook geen zekerheid bij deze theke.

Loekie

Snuffelaar
9 jul 2022
3
2
Ben er een tijdje niet meer geweest..zijn er nog skinny meisjes aanwezig zoals Cindy met een goede service?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
De TomTom op vv ingesteld, maar uiteindelijk in de Arabella uitgekomen. Woensdag is meestal rustige dag in Ara. Momenteel 7 dames en theke. Helaas geen Sabrina en Angelina, toch leuke poppetjes. De theke is de oude en loopt maar te zuchten. Anna is al op de bank voorzien van het nodige zaad en de boekingen lopen goed. Antonia heeft net bij mij haar hart gelucht, zat te huilen op de bank. Verder lekker super tz en oraal verwend op de bank. Het finale werk in spiegel kamer 3 afgemaakt. Wat een lekkere dame. Ze verwent je goed op alle plekken en laat zich graag nemen. Na een weekje een volle lading achter gelaten, een mooi gezicht als dat witte goud er uit komt.
Dadelijk nog lekker samen knuffelen en sexen, weet nog niet met wie. Surprise surprise

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Sibel schijnt vandaag weer aanwezig te zijn. Voor haar zou ik graag Arabella aandoen want heb vorig jaar goede kamers met haar gehad en daarna nooit meer gezien. Sinds kort weer terug in Arabella maar afgelopen week stond ze niet op de aanwezigheidslijst van Gronkh (Katharina)

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
eergisteren tegen half 11 daar aangekomen en was a goed druk met mannen. Gekeken of daar genoeg dames waren en
zag Sabrina (natuurlijk bezet) en dat was al genoeg om mij te overtuigen om de ochtendentree van 20 € te betalen.
Op een bankje gezeten en zag en vrolijke dame die mij beviel. Zij heet Sibel een heeft een mooie glimlach.
Ze kwam snel met voorstel om een kamer te nemen zonder op te warmen op de bank.
Zij heeft een lekkere pijpentechniek en ging haar neuken. De alkohol van de avond ervoor zat nog in mijn kop.
Toevallig had zij er ook last van na veel Whiskey de avond ervoor. Dan maar weer laten pijpen en haar daarna uitvoerig gebeft.
Ze genot ervan en kreunde erbij en hielt mijn arm vast. Haar weer geneukt maar kon net niet komen.
Leuke glimlach en zeer aardige vrouw. Ze spreekt trouwens ook vloeiend frans.

Wilde na het douchen even uitrusten op een bankje en zag dan een zeer slanke (skinny) meid. Gabriela heet ze.
Ze wilde net na haar bank en ben meteen meegelopen. Werd er meteen geil van haar.
Op de bank ging ze sigaret roken en wilde dan op kamer zonder opwarmactie.
Ze kan geweldig pijpen en liet tongzoenen een beetje toe.
Haar op de rug gelegd en en spug op haar kutje en neukte haar lekker. Wat heeft ze een strakke kut zeg.
Duurde dan ook niet lang en kwam kreunend in haar strakke poes klaar.

Was lang geleden dat ik bij Arabella was en vond de keuze van dames zeer goed.
Al vanwege Gabriela wil daar weer heen dit jaar. Maar ook Sabrina wil ik weer eens een keertje neuken.
Had in begin bij de trap ook kennis gemaakt met Carmen. Vrolijke dame die mij ook wel wat lijkt voor de volgende keer.
Is ook een gezellige tent. Als informatie hebben de dames een briefje op de muur opgehangen (hang daar al zeker een lange tijd):

UNZ PREIZ
ZIMMÄ 40,-
BIES 30 MINUTIS
1 STUNTE 80
NIX MEER 30

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Robbie aangekomen in Gelsenkirchen hbf en gelijk naar backwerk voor wat eten en drinken. Het was rond 10.30 uur en keek op freiercafe naar de aanwezigheidslijst van Gronkh (Arabella) maar die kwam niet en is tot op heden niet gekomen dus moest ik bellen en vragen of Sibel er zou zijn. Vroeg eerst naar het aantal dames en dat waren er 7 en toen ik vroeg naar Sibel bleef het even stil en zei theke Katharina daarna ja.
Ik vertrouwde het niet helemaal maar dacht Karmen en Cindy zullen er vast wel zijn wat later ook bleek.

Ik was rond 10.15 uur binnen en Karmen verwelkomde me en aan haar gaf ik ook de 20€ entree. Tot mijn grote genoegen zag ik Sibel lopen en nog steeds dezelfde bank als de laatste keer. Zoalsgezegd 7 dames: Angelina, Cindy, Karmen, Sibel, Victoria, Gabriela en Monika. Die laatste is nieuw voor mij. Ze zag er redelijk uit maar had wel een aparte zware stem.

Na de douche kon ik gelijk plaatsnemen naast Sibel. Heerlijk lichaam heeft ze. Buik en kont geweldig. Gezicht en gebit wat minder. Het verbaasde me dat ik met haar best redelijk in het Duits kon praten. Voorheen was dit niet mogelijk want ik wist niet beter dat je met Frans goed bij haar terecht kan. Even op de bank wat gepraat en daarna een kamer opgezocht. Kamernummer 4 was ons deel met een grote spiegel aan de linkerwand. Pijpwerk was lekker en daarna wilde ik haar opzadelen maar helaas ze weigerde want anaconda. Dan maar missio, lepeltje lepeltje en (plat) doggy met haar gedaan. In de missio haar lekker volgespoten. Tussendoor ook wat met haar gezoend. Na afloop nog wat AST om de tijd vol te maken.

Een paar keer zocht Cindy contact met me en op haar bank zat een Hollander en ik zat een bank links van haar en toch vroeg ze mij om een massage maar die man zat naast haar op de bank dus dat gaat dan wat moeilijk. Plotseling zag Cindy haar "Stammkunde" en de beste man moest plaatsmaken voor hem. Er waren zo'n 2 uur verstreken na mijn 1e kamergang en wilde eigenlijk voor Cindy gaan maar ze bleef zolang weg dat ik op een gegeven moment op de bank van Karmen ging zitten. Ik zat eerst tegenover haar toen ze een klant naast haar zat. Hij was haar flink aan het zoenen dus daar is ze niet vies van. Zoalsgezegd toen ze een kamer opzochten ik op haar bank. Moest een poos wachten toen ik haar bij de kluisjes zag maar opeens zei ze tegen een man dat ze zich ging wassen en daarna bleef ze weer een poos weg. Denk dat een gast haar bij het uitbetalen heeft onderschept om er vervolgens mee te kameren. Daar baalde ik wel van want had geen zin om zolang te moeten wachten en ik had al lang genoeg pauze genomen. Toen ik haar weer zag bij de kluisjes besloot ik maar naar haar toe te lopen want had geen zin om haar weer aan mijn neus voorbij te zien gaan dus ik zei haar met haar te willen kameren en gaf aan dat ik op haar bank zat. Ik moest 5 minuutjes wachten maar dat werden er wel wat meer maar na ruim 3 uur pauze eindelijk beet. Karmen ziet er erg aantrekkelijk uit. Goede kont en buik en ook gezicht best aantrekkelijk.

Kamernummer 3 en voor mij de aantrekkelijkste kamer met veel spiegeloppervlak en ruimte. Afknapper was wel dat ze eerst een heel gesprek ging opvoeren. Had daar helemaal geen zin in want wilde lekker seksen met haar maar haar betoog vond ik niet echt boeiend en leidde mij teveel af voor hetgeen waarvoor ik was gekomen. Bovendien denk ik zo het gaat wel allemaal van mijn tijd af maar misschien houdt ze daar wel rekening mee. Seks was erg lekker want ze heeft een lekker lichaam. Ze vertelde ook dat ze laatst met 8 man op de kamer was. Zeg maar gerust een gangbang. Wist helemaal niet dat zij zich daarvoor leende en ze vond het vreemd dat ik dat niet van haar wist. Ik zei dat ik het wel geil vond om haar met meerdere mannen te neuken. Op een gegeven moment stond ze op en deed de kamerdeur open. Helaas kwam er geen versterking maar ik zei wel dat als ik er ben en je hebt een paar mannen dan doe ik graag mee. Uiteraard na zo'n lange pauze geen moeite haar kutje te vullen.

Maar twee kamergangen en toch bijna 5 uur hier gebleven maar dat kwam ook doordat Karmen op een gegeven moment lang wegbleef net als Cindy overigens.

Iets na 16 uur vertrokken en de terugreis verliep bepaald niet vlekkeloos. Het was gewoon een drama. Vanaf Duisburg hbf naar Arnhem via Oberhausen geen treinverkeer dus de enige andere optie was om vanaf Duisburg hbf via Viersen naar Venlo te reizen en dan door naar Nijmegen en ter plekke weer een overstap naar Arnhem. Heb in Viersen een uur moeten wachten door opgelopen vertraging en in Venlo ook weer een half uur wachten omdat ook hier weer vertraging was ontstaan. Zodoende pas 20.50 uur in Arnhem. Je moet er dus wat voor over hebben.

vdurieu

Snuffelaar
27 nov 2022
7
0
is het een goed idee om vandaag naar Arabella (of een andere RTC) te gaan? bij de paques orthodoxe zouden er minder meisjes moeten zijn, denk ik. Op het Duitse forum belde iemand Grim en zij antwoordden dat ze tot maandag nog maar 5 meisjes zouden zijn

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Volgens Carmen vandaag maar 3 dames aanwezig waaronder Carmen zelf. Een uitgelezen kans,met zo weinig dames, haar met meerdere mannen vol te spuiten.

Terug
Naar boven