Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Wat vroeger dan gepland Arabella bezocht aangezien mijn sexdate met een privédame geen doorgang kon vinden. Ik had nu genoeg tijd voor twee kamergangen. Emilia als eerste en ik twijfelde voor de tweede kamergang tussen Roxana en Sabrina.

Ik had 30€ in mijn hand voor de entree maar ik werd aangenaam verrast dat ik op een brief las dat de entree de gehele dag maar 15€ bedraagt. Gisteren zag ik op de website nog niks van deze aanbieding.

In totaal 9 dames: Sabrina, Catalina, Cindy, Angelina, Roxana, Monika, Aylin, Emilia en Anabella. Laatstgenoemde was nieuw voor mij en heeft een Pakistaans/Indiaans voorkomen. Een nieuwe dame probeer ik graag uit maar las van een beperking en ik had geen zin in een onaangename verrassing en zo aantrekkelijk vond ik haar niet want ze had nauwelijks kont. Melissa, Antonia, Mirella en Ella ontbraken en ook Sibel, Laura, Yildiz en Nadine mis ik. Één van de dames (Roxana) zei dat Antonia volgende week zou komen voor wat het waard is.

In het begin weinig mannen maar een goed uur later zo tegen 16.30 uur begonnen het drukker te worden. Emilia was bezet toen ik haar wilde zoeken. Ze zag er aantrekkelijk uit maar enthousiast was ze zeker niet. Toen ze op haar bank zat naast haar gaan zitten en ze rookte een sigaret. Had er behoorlijk last van want mijn ogen zijn gevoelig voor rook dus gelijk tranerige ogen. Ze zei niet al te veel dus niet veel later een kamer (nummer 3) opgezocht. Zoenen maakte ze geen aanstalte voor. Pijpen vond ik niet zo bijzonder. Moest een beetje rustig aandoen net als bij zus Aylin. Een strakke kut heeft ze zeker niet en daarom hield ik het best lang vol. Even doggy gedaan maar dat wilde ze toch liever niet. Na ruim 20 minuten lekker in haar klaargekomen en er kwam heel wat uit wat Emilia ook bevestigde. Had er eigenlijk wat meer van verwacht. Ze is best passief en als je haar vergelijkt met Catalina dan is die laatste veel communicatiever onderlegd. Emilia werd niet veel geboekt en denk zelf dat ze niet al te lang hier zal blijven maar ze zei er wel bij niet naar een andere club te willen gaan.

Wat pauze genomen en zie ik opeens Bianca aangekleed en al met haar vriendin binnenkomen. Ze stonden naast theke Katharina en ik zie opeens Bianca haar "nieuwe" borsten tonen. Vond het niet bijzonder maar zij was er blij mee. Ik had veel meer oog voor haar vriendin "Isabel of Isabella". Ze is best stevig qua postuur en met grote tieten zoals ik het zag en haar gezicht vond ik heel mooi Beiden zijn morgen aanwezig dus morgen maar in de AWL kijken of dat ook echt zo is en in dat geval wil ik zeker met Isabel/Isabella gaan kameren. Bianca zal haar kennelijk/hopelijk geinstrueerd hebben dat een complete service gebruikelijk is want heb geen zin in rubber.

Voor de tweede kamergang Roxana gekozen. Op de bank erg vriendelijk en knuffelig. Pijpen doet ze best goed maar met het neuken moest ik het wel erg rustig aan doen en af en toe keek ze me met grote ogen aan. Mijn pik viel niet zo in de smaak bij haar want het deed wat pijn bij haar aan haar gezicht te zien en daarom ook het verzoek om snel te spuiten. Jammer maar Roxana gaat het niet meer worden als ik niet gewoon mijn ding kan doen zonder hard te neuken overigens. Dan had ik beter Sabrina kunnen nemen want die zeurt tenminste niet.

Morgen eerst naar Gelsenkirchen om te profiteren van de hh tussen 10 en 13 uur en daarna is het maar een klein eindje reizen naar Arabella om die Isabel te testen en mocht ze toch beperkingen hebben dan wellicht maar Sabrina als ze aanwezig is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Na de mislukte sexdate met een privédame in Bochum die mijn afspraak met haar niet had nagekomen wilde ik toch nog de avond goed afsluiten met een bezoek aan Arabella.

Rond 20.15 uur was ik binnen en niet veel mannen meer. Op zo'n laat tijdstip ben ik nog nooit in een saunaclub geweest. Katharina zei nog 21.30 uur gaan we sluiten.

Veel dames alleen op de bank zoals Diana, Bianca, Anabella, Monika, Angelina, Cindy en Isabell. Voor haar kwam ik eigenlijk dus gelijk naast haar gaan zitten en begon in het Duits met haar te praten maar had geen enkele zin want geen Duits of Engels. Snel een kamer opgezocht maar de seks was niet best. Bij het neuken haar hand bij der kut en das lastig stoten als je steeds over die hand gaat dus zei die hand weg te doen maar ze trok zo'n pijnlijk gezicht terwijl ik haar niet eens hard neukte. Ook zei ze niet in haar klaar te komen omdat ze de pil niet slikte. Plat doggy wilde ze ook niet en mijn pik werd maar slapper. Heb het nog even aangekeken maar heb de kamergang vroegtijdig gekapt want klaarkomen ging niet lukken op deze manier.

Ik wilde beslist nog spuiten maar Sabrina zag ik niet. Wel haar handdoek over de bank. Besloot toen maar om voor Diana te gaan. Ze wilde me nog waarschuwen om niet voor die nieuwe te gaan maar ze durfde dat niet in het Engels tegen mij te zeggen opdat een andere meid dat zou opvangen. Het was eigenlijk weggegooid geld. Kamergang met Diana was prima en op de valreep nog kunnen spuiten.

Rond 21.30 uur waren veel dames al aangekleed en klaar voor vertrek dus zeg maar rond 21 uur is toch wel de eindtijd om te gaan kameren. Bij de ingang bij het hek staat op een bord 23.00 uur als sluitingstijd maar dat klopt natuurlijk niet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Nog een mededeling voor Melissa fans.
Diana vertelde me dat ze een "Hausverbot" heeft gekregen. Ze heeft het me nog uitgelegd maar weet niet meer precies waarom maar het komt erop neer dat ze zich niet aan de werktijden/-afspraken hield.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Isabell vandaag nier aanwezig. Voor mij hoeft ze helemaal niet meer terug te komen en ik zal er geen traan om laten. Pas op de kamer vertellen om toch maar niet rein zu spritzen omdat ze de pil niet slikt en tijdens het neuken haar hand bij haar kut houden zodat aangenaam (diep) stoten onmogelijk wordt gemaakt.

Zit nog steeds te wachten op de terugkeer van Nadine en Carmen waar is die toch gebleven? Voor mij twee aantrekkelijke dames en bij hun aanwezigheid een bezoek aan Arabella meer dan waard.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanavond wilde ik toch nog eens even spuiten en Arabella werd mijn keuze. Iets na 19.15 uur was ik binnen en de dame die ik wou nemen "Sabrina" liep met een klant weg om mee te kameren. Ging op haar bank zitten en moest erg lang wachten. Alle vrouwen in het zitgedeelte en de dame die ik wilde uitgerekend bezet. Weinig mannen en teveel vrouwen waardoor dames zich verveelden en klaagden en mij lastigvielden. Vooral Aylin probeerde mij te strikken maar ik hield voet bij de stuk. Ook Cindy probeerde mij zover te krijgen. Ik bezweek onder de tijdsdruk en ging met Cindy kameren. Het werd een geweldige kamer met prima pijpwerk en neuken was erg aangenaam en ook deze dame in plat doggy volgespoten. Nog wat AST en haar opmerking dat het lang was geleden maar Cindy was nu in topvorm en het gebrek aan mannen heeft me daarbij zeker geholpen. Toen ik de kamer verliet zal je net zien dat Sabrina op haar bank zat. Heb haar nog even aangesproken en ze zei dat ze een uur had gekamerd maar morgen is ze aanwezig en heb haar beloofd met haar te gaan kameren.

Antonia was ook lekker op dreef en werd op de grond flink geneukt en ook op de bank. Pijpen deed ze ook in het openbaar. Trouwens ook Anabella en Catalina pijpten op de bank. Bianca is weer terug in Roemenie. Haar borstoperatie niet helemaal geslaagd vanwege complicaties. Dat laatste vertelde Cindy mij. Diana laatste 2 weekenden niet in Arabella vanwege papieren die niet in orde waren of waarop ze zit te wachten.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Eenmaal was ik, een jaar of 12 gelden, in dit hol van verderf, ik vond dat het er ranzig rook. Nzc was er wel standaard maat ik hield er toen een druiper aan over, ook gekend als gonorroe. Dit ter info
'

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanochtend om 10 uur al binnen en ik liep Sabrina al tegemoet en ze zei dat ze al een klant had maar ik kwam daarna verzekerde ze me. Ik had haar gisteren al beloofd vroegtijdig te komen dus dat ik snel aan de beurt zou komen was wel op zijn plaats. Dacht wel als het maar nu niet weer een kamergang van een uur gaat worden want lang wachten heb ik een hekel aan en bij aankomst wil ik zo snel mogelijk neuken en op zondag wil ik nooit te lang blijven want de terugreis met OV naar NL is lang niet altijd betrouwbaar en voor een tweede kamergang heb ik voldoende pauze nodig om me weer op te laden.

Vaste klanten van Sabrina blijven altijd wel een poos op de bank zo ook deze keer maar gelukkig was Sabrina deze keer snel terug van een kamergang en kwam ze naast me zitten. Wat zitten kletsen en heerlijk met haar zitten vrijen. Ze vroeg of ik op de bank gepijpt wilde worden en ik vond dat prima en binnen de kortste keren zat ze met haar knieen op de grond voor me en begon me heerlijk te pijpen en af en toe behoorlijk deepthroat. Omstanders zaten aandachtig mee te kijken en al snel was mijn pik op oorlogssterkte. Daarna een kamer opgezocht en alleen in missio heerlijk diep liggen neuken waarbij ze af en toe lekker kreunde en ze smeekte mijn zaad in haar kutje te spuiten waar ik uiteraard gehoor aan gaf.

Totaal 11 dames gelijktijdig aanwezig en alleen Antonia kwam iets later opdraven. Voor de rest: Catalina, Anabella, Roxana, Monika, Mirella, Emilia, Angelina, Aylin, Cindy en Sabrina.

Nog wat openbare acties gezien van Emilia die op de bank aan het pijpen was en ook Catalina deed dat. Sabrina ging nog een stap verder en neukte zelfs op de bank on top en doggy en ze kreunde er aardig op los en dat trok toch wel de aandacht.

Behoorlijk wat mannen wat alleen maar goed is voor de dames. Sabrina maakte best veel kamers maar vooral Roxana scoorde goed. Helaas waardeert ze mijn pik niet zo en de vorige keer moest ik snel klaarkomen ook op haar verzoek. Wel jammer want het is een mooie meid maar mij gaan zitten haasten terwijl ik recht heb op een half uur dat kan natuurlijk niet.

Op een gegeven moment alle kamers bezet maar zoveel kamers zijn er niet meer in Arabella want alle 4 de kamers beneden zijn niet meer in gebruik. Twee dienen er als rommelhok en 2 andere kamers hebben geen verlichting. Das best jammer want het had wel wat bij het uitkleden het gekreun van een dame tr horen die werd geneukt en de man die flink aan het stoten was.

Uiteindelijk Mirella gekozen voor een tweede kamergang. Beetje vreemd vond ik het wel dat ze zo weinig werd geboekt maar wellicht haar beperkte talenkennis is daar debet aan. Verder is het een leuke meid met een geweldige kont. Communicatie beperkt maar de seks was weer prima voor elkaar en in plat doggy weer heerlijk gespoten.

Ik denk voorlopig even geen Arabella meer want heb het de laatste tijd regelmatig bezocht dus nu mijn pijlen weer richten op wat anders.

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Het was weer teleurstellend bij Arabella. Ik geef 1 advies en dat is : vermijd Antonia. Dat is er 1 die dan op de bank lief lief doet maar op de kamer alleen maar in t Roemeens mompeld als je van positie wilt wisselen. Ik betaal voor een half uur. Half uur wil ik dan volmaken. Oh ja, binnen spuiten mag niet meer bij haar. Ze zegt dat ze de pil niet slikt…. Geloof er niets van. Heren, dit is er echt 1 om te mijden.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Ben voornemens om deze club te bezoeken
Ben reeds bekend met Venus, Grimbergsauna en Romantika
Is Arabella vergelijkbaar qua ruimte / aantal dames met een van bovenstaande?

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Ben hier een tijd terug een paar keer geweest. Ben van plan om morgen te gaan. Weet iemand of het nog iets is? Ging toen altijd met Bianca en Catalina, zijn deze dames er nog? Of is het qua line-up beter om naar Venus te gaan?
Alle info is welkom.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
lastig te zeggen - volgens freiercafe staan Bianca en Catalina niet in huidige lineup (?)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Lees zojuist dat Mirella elders werkzaam is namelijk in Dortmund. Erg jammer want Mirella is voor mij zeer aantrekkelijk en levert prima service en Gelsenkirchen is voor mij makkelijker bereikbaar. Voordeel is wel minder keuzestress want nu Nihan hier (voorlopig) vertoeft heb ik uit minder dames te kiezen voor een 2e kamergang.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Sinds tijden weer eens terug geweest in Arabella . Was in LL leverkusen maar de sfeer was ver te zoeken , dus daar naar een kamergang snel weg gegaan naar Bochem . Zag op de aanwezigheidslijst op feiercafe . net dat Diana ex Romantica er was dus snel er naar toe. Toen ik binnenkwam was ze toevallig in de gang bezig met de handdoeken dus snel omkleden en douchen .
Kamergang was weer goed maar zo overweldigend goed als de eerste keer in Romantica niet . Maar dat ik natuurlijk vaak zo als je bij iemand een top ervaring hebt gehad .

Na die kamer werd ik aangesproken door Roxanna die me een sigaret aanbood . Ik rook al een paar jaar niet meer dus stiekem wel lekker en ja zo kom je ongeplanned dan toch snel. Weer op iemand bank . Erg mooie jonge meid die ook nog erg vriendelijk was . Zie je niet veel in Clubs . Op de bank begon ze met me te verleiden en kusjes te geven op een heel lieve manier en snel was ik verkocht en zat ik met haar ok de kamer . Ze is 22 en heeft een zoon van 8 en is uit Bulgarije afkomstig . Slank figuurtje met vrij grote borsten . Nooit twinkelende oogjes en een werkelijk super kusje met uitplallende lipjes. Moest wel voorzichtig doen en ze zoende me teder tijdens het neuzen. Ja dan houd je het niet lang vol natuurlijk.

Daarna nog even een colaatje genomen in d'r huiskamer . Het viel me echt op dat de sfeer veel losser en aangenamer is dan in Lula en veel andere clubs. Je word aangesproken , en aangekeken en gesprekjes gestart. Dus het was voor mij een aangename wederkennismaking met d'e club

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Wat later dan gebruikelijk de trein genomen want ik wilde onderweg pas gaan beslissen welke club het zou gaan worden a.d.h.v. de AWL op freiercafe.
Rond 10.30 uur verschenen ze van de belangrijkste 5 clubs in NRW. Uitgestapt in Gelsenkirchen hbf en gekozen voor Arabella aangezien Nihan, Sabrina en Cindy aanwezig waren.

Rond 12.15 uur was ik binnen en nou zal je altijd zien dat juist op dit tijdstip veel mannen aanwezig waren en toevallig beneden bij de kledinglockers weer iemand die net na mij kwam en de kledinglocker naast mij moest hebben.

In het zitgedeelte ging ik op een bank zitten komt Laura er opeens aan. Die had ik niet verwacht want op de AWL stond ze niet vermeld net als Angelina overigens. Andrea stond er ook niet op maar was er wel. Roxana en Emilia stonden wel op de AWL maar toch waren ze er niet. Emilia was er wel even maar had geen zin hoorde ik van een andere dame dus is vroegtijdig vertrokken m.a.w. degene die op freiercafe de AWL heeft verzorgd was er niet helemaal bij.

Wie er wel waren: Anabella (bleef maar tot 15 uur), Laura, Angelina, Aylin, Sabrina, Cindy, Nihan, Andrea, Stella en Yasmin. Laatste 2 genoemden heb ik nog nooit gezien maar qua uiterlijk deden ze mij niet veel.

Uitgerekend de dames met wie ik wilde kameren waren bezet. Ik heb het over Nihan en Sabrina met Cindy. Ik vroeg aan theke Katharina waar Nihan zat en ging er vervolgens zitten. Toen ze in het zitgedeelte kwam zei ze dat ze een "Termin" had met een klant van een uur. Ik was al laat dus moest ik kiezen voor Sabrina of Cindy. Beiden zag ik later in het zitgedeelte dus ging ik eerst op de bank van Sabrina zitten. Ze kwam maar niet en opeens tapte ze 2 glazen cola en verdween weer. Had natuurlijk een lange kamergang met een "Stammkunde". Sabrina dus ook moeten afstrepen. Gelukkig kwam. Cindy tevoorschijn. Naast haar gaan zitten en ze rookte nog even een sigaretje en tussendoor had ze het nodige te vertellen. Een van de twee kamers op de bgg genomen. Werd een geweldige kamergang en op een gegeven moment op haar eigen initiatief begon ze me spontaan te zoenen. Ze was goed gehumeurd en na de seks nog AST waarbij ze wat persoonlijke dingen vertelde. Als ze misschien ergens volgend jaar weggaat zal ik haar best wel missen want net als Sabrina leveren ze prima service en zijn ze het visiteplaatje van de club. Trouwens toen ik even later op de bank naast de frisdrankautomaat ging zitten kwam Cindy opeens op me af en gaf me spontaan een vette zoen op de mond wat ik niet zag aankomen maar me wel goed deed.

Nihan was op een gegeven moment klaar met haar klant en zei tegen me dat ik op haar bank kon gaan zitten. Ik zei dat ik nog even pauze wilde nemen. Aardig dat ze me aansprak want ze wist dat ik met haar wilde kameren en was me dus niet vergeten.

Heb na de eerste kamergang een kleine 2 uur pauze genomen en ging vervolgens weer op de bank van Nihan zitten. Het aantal mannen was behoorlijk afgenomen en Nihan kwam niet veel later naast me zitten met haar benen op mijn schoot. Ze had niet 1 maar anderhalf uur met haar klant op de kamer dus maar goed dat ik daar niet op heb zitten wachten. Vroeg heel kort naar haar zus "Anna" met wie ik in Leverkusen nog intiem ben geweest maar ze werkt momenteel in een club in England.

Ook de kamergang met Nihan was net als met Cindy zeer succesvol en uiterst aangenaam. Pijpen doet ze erg goed en voldoende lang en ook je ballen vergeet ze niet. Neuken is ook erg fijn met haar want ze doet lekker actief mee en in haar strakke kut is het neuken erg lekker. Eerst haar in missio genomen waarbij ze net als ik graag zichzelf wil zien in de grote spiegel naast het bed. Plat doggy werd het tweede en laatste standje want het was zo geil dat ik het niet meer kon houden en haar volspoot. We pakten wat keukenpapier en met het keukenpapier in haar bilspleet vroeg ze me om een zachte rugmassage. Heb haar zeker 10 minuten gemasseerd en ze zei dat ik het goed deed en na afloop bedankte ze me nog daarvoor. Ze was erg relaxed en vertelde me nog rond 20 december op vakantie te gaan. Ze werkt nu twee weken in Arabella en hopelijk blijft ze hier maar ze is niet honkvast dus maar afwachten waar ze weer opduikt.

Helaas geen openbare acties. Sabrina leent zich wel daarvoor maar heb haar niet vaak in het zitgedeelte gezien. Catalina wordt waarschijnlijk pas volgend jaar weer verwacht. Antonia was best lang op vakantie en keerde kort weer terug maar is nu weer een tijdje spoorloos. Antonia was zeker een dame die openbare actie niet schuwde en hoop dat ze terugkeert want vind haar best wel aantrekkelijk. Melissa tenslotte met haar big ass en curvy postuur is om een bepaalde reden weggestuurd. Ben toch nieuwsgierig waar ze nu uithangt want hoewel haar service nou niet bepaald hoogstaand was was ik toch elke keer onder de indruk van haar zeer vrouwelijke lichaamspostuur met rondingen waar ik zo van hou. Bianca hoop ik ook weer eens te zien maar complicaties tengevolge van haar borstvergroting heeft roet in het eten gegooid.

Conclusie: hoewel niet alles volgens planning verliep toch zeer tevreden de club verlaten met twee geslaagde kamergangen. Alleen de sfeer vond ik niet geweldig want er waren soms wat irritaties tussen dames onderling en ook theke Katharina was daar wellicht debet aan. Douches zijn voor verbetering vatbaar want aangenaam douchen met warm water is hier niet vanzelfsprekend dus een verbeterpunt en het hebben van lauw water wordt hier vaker op Duitse fora besproken.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Was voor eerste keer in Arabella Bochum - leuke club!

Algemeen:
- polsbandje bevat 1 sleutel voor zowel kleding- als geld kluis (geen geklungel welke sleutel nu waar moet)
- levendige sfeer - door stamgasten, maar ook dames onderling gaan goed met elkaar om.
- douche temperatuur is helaas lauw
- 's middags alle kamers bezet incl wachtrij - in kelder nog wel mogelijkheid voor een garagebox (twee zonder deur)
- goede lineup: van slanke teenies tot vollere milfs

Gekamerd:
- Angelina Sofa 8 - lijkt wat op Georgina Verbaan in haar jonge jaren. Mooi achterwerk, ferme A-cups, golvende haren en een mooie glimlach. Na wat gefriemel op de bank kamertje opgezicht. BJ is klasse evenals HJ. Rustig aan diverse standjes doorlopen want ze is wel wat strak. Minpuntje: ze wilde geen '69 doen.
- Sabrina Sofa 9 - retro haardracht. Op de bank wordt de knots flink opgewarmd, in de kamer mocht ik plaatsnemen op een bankje waarbij ze knielend een lange BJ sessie uitvoerde. Ze ondernam diverse DT pogingen maar mijn lid was een maatje teveel, voelde ook enigszins haar tanden. Uiterst relaxed plezierig uutje beleefd met (tong)zoenen, massage en diverse standjes
- Cindy Sofa 10 - assertieve brildragende twintiger. BJ was wereldklasse (moest focussen op bakstenen om niet te snel mijn kruit te verschieten). Mooi breed achterwerk waar het heerlijk klaarkomwn was in flat doggy.

ps: andere welgevallige dames gespot op Sofa 1, 4 (Yasmin?), 5 (Diana van Romantica), 6, 7, 14, 15 - had graag wat meer dames verkend maar 3x kamer op 1 dag is voor mij helaas de max...

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Even voor het middaguur Arabella binnengetreden. 11 dames aanwezig: Diana (gaf me gelijk een welkomszoen), Anabella, Laura, Veronica (Luderland), Angelina, Ga i, Elif, Sabrina, Cindy, Anka en Andrea. Een boel mannen trouwens ook.

Elif ken ik van de loophuizen in Duisburg. Ze zag er voor mij aantrekkelijk uit maar tijdens mijn aanwezigheid werd ze weinig geboekt. Denk doordat ze nieuw is dat (nog) weinig mannen haar weten te vinden en misschien dat ze nef iets te stevig is qua postuur. Ik wilde voor Sabrina en Cindy gaan maar ik wist nog nief in welke volgorde. Toch maar eerst naast Sabrina gaan zitten. Beetje intiem op de bank en daarna een kamer opgezocht. Een goede pijpbeurt volgde waarna ik haar kort heb gebeft. Neuken wilde ik beginnen met lepeltje lepeltje. Ze deed lekker mee en daarna klom ze bovenop om me gehurkt te berijden. Wat een geil standje is dat toch en ik moest haar zeker volspuiten liet ze me weten. In missio verder geneukt en mijn zaad diep in haar gespoten. 23 december gaat ze er even tussenuit.

Nam weer de gebruikelijke pauze en ging naast Cindy zitten. Ze begint me steeds meer te waarderen want voorheen liet ze wel eens blijken niet echt voor mij te willen gaan maar dat is gelukkig ten goede gekeerd. Haar pijpsessie was nog iets beter dan die van Sabrina en neuken was ook lekker. Haar tepels daar kun je beter vanaf blijven want gevoelig. Helaas kon ik deze keer niet klaarkomen en Cindy verontschuldigde zich nog daarvoor en ik zei ben je gek is niet jouw schuld.

Diana heb ik nauwelijks gezien en maakte lange kamergangen. Elif zoalsgezegd weinig geboekt en Laura had het nog rustig maar later was en bleef ze heel lang weg.

Ik wilde nog wel een keer neuken en twijfelde tussen Diana en Elif maar Diana bleef maar weg en ik dacht misschien kan ik beter naar de Grim gaan om met mooie en lieve Sarah te kameren dus ik nam uiteindelijk het besluit om te verkassen en rond 16.30 uur ben ik vertrokken.

Terug
Naar boven