Arabella - (FKK) Bochum

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Hee Robbie!
Goeie reviews wel! Ik had met Alexia gekamerd, net 1 week of 1 dag voor de sluiting van de vorige keer. (vraag niet naar de review, dat ligt wat gecompliceerd :p).
Alexia was toen 20 jaar, de knapste tussen allen. Ook kwam ze net terug, die had ik toen ook meteen gekaapt. Ergens rond 19/20 uur in de avond. Het was haar eerste week en ik had een leuke tijd samen. Net als alle nieuwelingen was ze vrij passief. Misschien was ze moe. Bij het penetreren was ze niet heel strak, wilde ik mededelen. Ik ben zelf wel van de XL condooms, dus daar lag het niet aan. Nu ik hoor dat ze nog steeds heel populair is, twijfel ik nog steeds om daar langs te rijden.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Nu vaccinatie bewijs of negatieve test niet meer nodig is meteen naar Arabella getrokken. Ik ging in eerste instantie voor Alexia die ik nog ken van vorig jaar. Vorig jaar was Alexia iets minder bezet dan nu, amaai het was nu aanschuiven voor Alexia er waren nog twee wachtenden voor mij.

De andere dames waren minder mijn ding. Mijn voorkeur gaat naar slanke dames jonger dan 30. Alexia is groot, heeft een prachtig lijf en een stel stevige grote tieten.

Heb een tijdje moeten wachten tot ze vrij was. Alexia is nog steeds aan de passieve kant maar je kan haar wel wat bijsturen, vorig jaar vond ik haar toch aangenamer op de kamer. Het moet gezegd wij zijn niet ver voor sluitingstijd op de kamer gegaan en ze had duidelijk een zware dag achter de rug.

Alexia zou maandag en dinsdag nog werken en dan op verlof vertrekken hoorde ik één van de andere dames zeggen.

A

Anonymous

Guest
Ik ben vandaag in Arabella geweest. Ik was wegens Baustelle wat later dan gepland, zo rond 1300 uur. Bij binnenkomst geen corona toestanden, geen test gevraagd, geen ID laten zien, en geen mondmasker te bekennen, 30 euro entreegeld. Aangezien ik er voor het eerst was eerst een beetje onwennig, een beetje zoekend van hoe alles werkt, waar om te kleden, waar te douchen, te zitten, drinken te halen etc. Maargoed, snel alles gevonden, zo groot is het tenslotte ook niet. Na het omkleden in een omgeslagen handdoek eerst maar eens rustig plaatsgenomen op 1 van de bankjes in de zitruimte om alles eens gade te slaan. Ik had de theke gevraagd hoeveel meisjes er waren; 10. Geen slechte dag dus volgens mij? Het aantal mannen was ongeveer hetzelfde schat ik zo in, prima verhouding dus! Het fijne vond ik dat de dames zich niet opdringen aan je, als je interesse hebt in een dame dan kun je gewoon naast haar gaan zitten op het bankje, je wordt dus niet steeds "lastig gevallen" door bv dames die geheel niet je type zijn. Van de 10 dames waren er een stuk of 4 waar mijn voorkeur naar uit ging. Ik hou van jong, slank en strak. De andere dames vielen buiten mijn smaak. Als eerste heb ik gekamerd met Cindy, een leuk meisje uit Roemenie, ik schat haar begin 20, ongeveer 1.70 groot, bruin stijl haar in een paardestaart,mooi strak figuurtje, prontige borstjes, en ze lijkt iets van een centenbakkie te hebben. Ze viel me ook op omdat ze , vergeleken met de soms wat luidruchtige en schreeuwerige dames die zowiezo buiten mijn smaak vielen, rustig en bescheiden op een bankje zat. Tevens zag ik haar meerdere malen heel gedienstig lege glazen ophalen en de asbakken leegmaken. Iets in haar trok me aan. Half uur met haar op de kamer geweest (40 euro), ze pijpt lekker, zoenen is wat geanimeerd, en een vinger in haar kutje is niet toegestaan (eigenlijk bij alle dames zo kwam ik achter). Ik heb haar heerlijk gebeft, echt een jong en fris kutje en heerlijk stevige billetjes. In verschillende standjes geneukt waarbij ze leuk meedeed. Tenslotte mijn lading in haar gespoten. Jammer dat ze snel was met een doekje erbij, ik had het er graag uit zien lopen.....eigen schuld...had ik duidelijker moeten communiceren van te voren. Al met al een prima kamergang! Lief meisje!

Terug naar de zitkamer, wat drinken gepakt uit het automaatje (gratis) en een strategisch bankje uitgezocht waarbij ik snel kon zien welke dames er terugkwamen van de kamers om zo snel mijn slag te kunnen slaan, sommige dames zijn nu eenmaal snel weer bezet. Al eerder was me 1 dame opgevallen (Angie), was eigenlijk voor mijn smaak een grensgeval....maar haar ogenschijnlijke vrolijke en actieve karakter trok me over de streep. Ongeveer 1.60 groot, rood geverfd haar met krulletjes, leuke B cup borsten, stevig kontje, ergens in de 30 denk ik en wat minder strak dan mijn smaak dus. Dus naast haar gaan zitten en eigenlijk vroeg ze me direct om een kamer te nemen. Niks geen gefriemel, gezoen en voorspel...... Hmm...ok.....vooruit dacht ik, misschien maakt ze het op de kamer goed. Op de kamer deed ze het op zich niet slecht maar het was allemaal nogal gehaast, een ander standje was bijna teveel moeite etc. Het vrolijke en actieve gedrag in de zitkamer was dus duidelijk een act, op de kamer was het allemaal vlug vlug, zakelijk en het moet haar vooral niet teveel moeite kosten. Half uurtje volgemaakt, volgespoten, 40 euro, tevens de laatste keer met haar.

Douchen, nieuw handdoekje, glaasje drinken en weer op de banken. Ik had al meerdere malen een prachtig meisje voorbij zien dartelen, minimaal 1.8 m, erg slank, blond en kleine puntige borstjes, ik schatte haar 22 en ze loopt vaak met een handdoek omgeslagen. Ze leek wat afstandelijk en arrogant omdat ze best zelf ook weet dat ze 1 van de mooiere meisjes in de club was op dat moment. Na enige tijd mijn kans gegrepen en haar uitgenodigd bij mij op het banke te komen zitten toen ze een drankje haalde bij de bar. Op de bank beetje gestreeld en gedaan en ze bleek 28 te zijn en ook uit Roemenië, zoals 75% van de meisjes hier zei ze. Beetje praatje gemaakt en gelukkig bleek ze minder arrogant te zijn dan het op het eerste gezicht leek, ze was eigenlijk best goedlachs. Ook met haar een half uur op de kamer geweest. Wauw wat een heerlijk meisje zeg, zo lang, zo slank, helemaal mijn ding! Jammer dat ze een litteken overdwars op haar onderbuik heeft (keizersnede?) maar dat mocht de pret niet drukken (verklaart wel de omgeslagen handdoek steeds). Ze pijpt lekker waarbij ik haar in een positie liet zitten zodat ik goed haar heerlijke lichaam kon bekijken. Ik heb haar boven mij op het bed laten staan om haar zo te bewonderen, van voren en van achteren, wat een prachtig gezicht zeg! Ze werkte goed mee en volgde mijn aanwijzingen zonder problemen op, helaas ook hier geen vingers in het grotje toegestaan maar daar had ik al niet op gerekend. Vervolgens vanuit de staande positie boven mij haar gevraagd zich te laten zakken en mij te neuken. Wat een heerlijk kutje heeft ze zeg! En ze weet precies hoe ze de heupen moet bewegen om lekker te neuken, heerlijk en zeker met dat uitzicht op de puntige borstjes. Ik voelde dat ik ging klaarkomen dus maar ff stoppen met neuken om haar eens lekker te beffen (69) waarbij ik haar sterretje niet vergat! Daar mocht helaas zelfs geen vinger in, jammer hoor ;-) Toen heb ik haar tenslotte doggy geneukt, heerlijk met dat uitzicht op dat kleine kontje, die blonde haren en dat lange blanke lichaam. Tenslotte ook haar heerlijk volgespoten en nog even voldaan nagenoten. Haar naam is Carolina overigens, langste meisje van de club, kan niet missen.

Ik heb al met al een heerlijke dag gehad. Goed, de club op zich is niet zo veel bijzonders, er is bv geen eten, geen jacuzzi en het is geen luxe bedoeling. Maar de meisjes zijn mij goed bevallen en ze zijn allemaal zonder problemen zc te nemen en vol te spuiten tegen prima prijsjes. Voor mij reden genoeg om nog een keer te gaan.

PS, Alexi, waar ik voor mijn bezoek over had gelezen, is 2 weken met vakantie.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Mooi uitgebreid verslag carrera. Ik lees dat je Cindy hebt geneukt en volgespoten. Deed ze daar niet moeilijk over want tijdens de sex met haar zei ze niet in haar klaar te komen omdat ze de pil niet slikt omdat ze deze niet kan verdragen?

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Cindy probeert dat verhaal wel eens inderdaad, bij anderen is cip dan weer geen probleem. Kan aan haar bui liggen.

Ik denk dat Carrera overigens met Madelina van doen had.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Momenteel id Arabella mijn favoriete club qua dames en aantal. Laatste keer 10 dames en een paar aantrekkelijke dames als Denisa, Flori, Sabrina, Larissa, Micky en Simona.
Alexia de jonge veelgevraagde jongemeid zijn binnenkort weer terug moeten zijn. Melissa oftwel Jessy is ook aantrekkelijk maar doet alleen AO light m a.w. neuken zonder maar niet in haar klaarkomen. Cindy; ook een meid met beste kont doet AO light. Heb echter ook gelezen dat ze zich laat volspuiten. Als je niks vantevoren met haar afspreekt dan vertelt ze op de kamer pas dat ze de pil niet slikt omdat ze die niet kan verdragen. Gewoon een lulsmoes want op het Duitse forum lees ik wel andere verhalen en als het echt zo is neemt ze een groot risico want er zullen best mannen zijn die niet op tijd terugtrekken met alle gevolgen van dien dus dan speelt ze russisch roulette m.i. Dus bij Cindy al op de bank duidelijke afspraken maken en dan zal ze vast en zeker overstag gaan. Als ik zonder kan neuken wil ik het kutje ook graag volspuiten. Ben vast niet de enige.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Robbie zei:
Cindy; ook een meid met beste kont doet AO light.
Is dat de Cindy die vroeger in Freude39 lang heeft gewerkt ? Indien ja, heb ik haar vroeger (waarschijnlijk 5 of 6 jaar geleden) in deze club al eens geneukt toen ze nog een beginneling was. Was niet slecht. Maar ik heb later op verschillende fora gelezen dat ze in een zeer veranderlijke bui kan zijn. Sommige dagen is ze aardig en anderen slecht gehumeurd, en dan wil ze niks nie meer doen (zoals tongzoenen en AO)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Aankomend weekend weer naar Arabella. Op een Duits forum schreef iemand dat er maandag 11 dames aanwezig waren en weer met een aantal nieuwe dames erbij als Julia, Patricia en Madeline. Bij mijn laatste bezoek kort geleden waren ze er niet bij.

Nb: Alexia was er ook weer dus die heeft maar een korte vakantie genoten. Wil en moet haar a.s. zaterdag beslist bezoeken en volspuiten. Dat doe ik dan zo vroeg mogelijk zodat ze nog fit is.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
ik was er dinsdag. ca 10 meisjes aanwezig, waarvan zeker 5 meer dan de moeite waard waren. Keuze genoeg tussen 10:00 en 11:30, daarna verhouding mannen/vrouwen 3:1 ............ alle bankjes bezet met mannen en zelfs een groepje buiten. Alle mooie meiden continue bezet. Toen maar naar Venus gegaan en een paar heerlijke kamers gedaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Een groepje mannen buiten zeg je en dat op een dinsdag. Hoe is het mogelijk. Kun je zeggen rond welk tijdstip dat was? Ik heb gelukkig nooit buiten hoeven wachten of vernomen dat een groep mannen buiten moest wachten.
Hou er niet van als er teveel mannen binnen zijn. Het valt me op dat Arabella vaak druk bezet is met mannen. In villa venus heb ik nooit drukte ervaren en zeker niet in de mate van Arabella.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Nog een vraag aan iemand die wat ervaring heeft in saunaclubs waar condoomloos neuken meer regel dan uitzondering is.

Op een duits forum las ik dat iemand zegt veel pech te hebben omdat hij telkens te horen kreeg bij het neuken om niet in haar klaar te komen. In Arabella ging het daarbij om Julia, Patricia en Cindy. Om niet voor verrassingen te komen staan op de kamer en alleen AO light of zelfs nmc als service te krijgen wat is een tip om er zeker van te zijn om AO met intern klaarkomen te krijgen? Wellicht als je bij een dame op de bank gaat zitten vrij snel de dame vragen naar haar service dus of ze voor AO met volspuiten gaat?

Ben zelf een regelmatige bezoeker en weet wel een beetje welke dame voor complete service gaat dus dan is het geen probleem maar bij dames waarmee je nooit hebt gekamerd weet je het niet dus dan lijkt me een beetje de dame aftasten op de bank een mogelijkheid.

Laat reacties maar komen.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Robbie zei:
Een groepje mannen buiten zeg je en dat op een dinsdag. Hoe is het mogelijk. Kun je zeggen rond welk tijdstip dat was? Ik heb gelukkig nooit buiten hoeven wachten of vernomen dat een groep mannen buiten moest wachten.

Buiten in de tuin , niet voor de ingang. Je komt er via de deur vlakbij de sauna. Dat was zo rond 12:00

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
Nog een vraag aan iemand die wat ervaring heeft in saunaclubs waar condoomloos neuken meer regel dan uitzondering is.

Op een duits forum las ik dat iemand zegt veel pech te hebben omdat hij telkens te horen kreeg bij het neuken om niet in haar klaar te komen. In Arabella ging het daarbij om Julia, Patricia en Cindy. Om niet voor verrassingen te komen staan op de kamer en alleen AO light of zelfs nmc als service te krijgen wat is een tip om er zeker van te zijn om AO met intern klaarkomen te krijgen? Wellicht als je bij een dame op de bank gaat zitten vrij snel de dame vragen naar haar service dus of ze voor AO met volspuiten gaat?

Ben zelf een regelmatige bezoeker en weet wel een beetje welke dame voor complete service gaat dus dan is het geen probleem maar bij dames waarmee je nooit hebt gekamerd weet je het niet dus dan lijkt me een beetje de dame aftasten op de bank een mogelijkheid.

Laat reacties maar komen.

In RTC clubs heb ik het gelukkig nog niet vaak aan de hand gehad, eerder dames die vragen om niet in de mond klaar te komen, wat ik niet zo erg vind aangezien ik liever kutjes vol spuit. Wel bij de wel gekende Diana (de erg kleine slanke met grote borsten) in VV Duisburg enkele jaren terug bij haar mocht je eerst niet in haar klaar komen, maar na enkele weken mocht je toch in haar spuiten. Er zullen er nog wel geweest zijn maar toch vrij beperkt gelukkig maar. Ik vraag het normaal nooit omdat de dames waar ik mee kamer in de RTC clubs er meestal geen problemen van maken. Maar als ik hoor dat een dame enkel AO light aanbied dan zal ik het toch op voorhand vragen alvorens haar mee naar de kamer te nemen. Als ze niet van gedacht veranderd zal ik haar waarschijnlijk links laten liggen.

In het prive circuit in Belgie en Duitsland komt het wel vaker voor. Daar heb ik al meermaals de vraag gekregen niet in de dame te spuiten. In het prive circuit vraag ik het steeds op voorhand daar moet je telkens extra betalen voor AO en dan wil ik ook echt intern klaar komen. Anders betaal ik niets extra voor AO. Als een dame het aangeeft dan probeer ik haar toch nog te overtuigen, hier en daar lukt dat wel eens.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Meisjes die zich in normale clubs laten verleiden tot AO, vragen haast zonder uitzondering om op de buik klaar te komen, wat ik altijd wel begrijp (in deze gevallen is het niet onderdeel van een afspraak, maar iets dat tijdens de kamer "ter sprake" komt; wordt dus ook niet voor betaald...al vinden sommige meiden dat ze dan wel een tip verdienen :D ).

In RTC clubs is het eerder omdat ze geen zin hebben steeds de kut helemaal uit te spoelen, behalve als ze hun 1e of 2e dag na vakantie hebben (best een aantal keer gehad dat dames die nooit problemen met cip hebben, me op zo een moment vertelden dat het nog niet kon).

RTC meiden die standaard om AO light vragen, zijn vaak heel makkelijk om te krijgen (door vriendelijk te zijn). Als je eenmaal cip hebt gedaan is dat ook daarna standaard. Diana uit VV inderdaad, maar ook vandaag nog met Patricia in arabella... gewoon na een tijdje neuken gezegd dat ik wilde komen met een vriendelijk "te rog fromos" erachteraan. Direct, ok als antwoord. Moet je daarvoor tijdens de sessie wel een beetje gezellig zijn geweest natuurlijk.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Visit Arabella on Thursday 22 July. Entrance fee: 30 €. About ten women present.
First session with an unsurprising woman: Denisa 30 minutes for 40 € with CIP
Second session with the most beautiful woman of the club: Patricia 21 years old, 20 minutes for 30 €, dream body, very tight pussy, fuck without condom but unfortunately not possible to finish inside; So I kept my energy for a third session.
Third session: Angie, Bulgarian 27 years old, 20 minutes for 30 €, beautiful young girl body, good service, CIP.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Visit Arabella on Thursday 22 July. Entrance fee: 30 €. About ten women present.
Second session with the most beautiful woman of the club: Patricia 21 years old, 20 minutes for 30 €, dream body, very tight pussy, fuck without condom but unfortunately not possible to finish inside; So I kept my energy for a third session.
Third session: Angie, Bulgarian 27 years old, 20 minutes for 30 €, beautiful young girl body, good service, CIP.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Iemand morgen nog naar de Grimberg / Arabella of zoals ik allebei wellicht? iemand interesse in sloppy seconds proberen te doen of mmf?

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
Mijn allereerste FKK bezoek.

Ten eerste:
WAAROM HEB IK DIT NIET EERDER GEDAAN?

Ten tweede:
Terwijl ik dit typ wachten er twee carpool vragen voor dit weekend van mij nog op goedkeuring, omdat ik te weinig berichten heb. De eerste staat al een week ter goedkeuring, maar moderator zal vakantie hebben.

Ten derde, het bezoek...
Omdat ik geen antwoord meer verwachte op mijn vragen of er iemand wou carpoolen, ben ik zaterdag 7 augustus alleen naar Arabella gereden. Ik was stipt op openingstijd, er stonden drie andere auto's. Kwam wel overeen met het aantal mannen binnen. Tijdens het douchen ging de bel best vaak, dus heb ik haast gemaakt om snel een leuke dame uit te zoeken. Alles nieuw voor mij, ik wist niet hoe agressief ik moest zijn om te kunnen kameren met de dames van mijn wens.

Ik keek een beetje rond, zag Cindy zitten en heb niet getwijfeld. Één scheve hoektand, maar who cares, het is echt een plaatje. Lief ook. Op de kamer zei ze dat pijpen zonder kon, maar sex met. Ik heb zielig gekeken en 'please please please' gefluisterd en toen kon het wel zonder. Ik mocht niet in haar klaar komen, maar ik wou toch graag zien wat ik een een week gespaard had, dus over haar buik gespoten.

Ik wist niet of dat een gelukstreffer was, dus ik wou niet te kritisch zijn met mijn volgende keuze. Het werd Angie. Was nogal zakelijk, maar ze vroeg niet eens of ik zonder Gummi wou en ik heb zonder probleem mijn tweede lading in haar geschoten. Ze is niet echt strak, maar niet veel later bracht iemand haar t-shirts met waarschijnlijk haar kind als opdruk. Verklaarde wel wat.

Toen viel mijn oog op de ogen van Patricia. En op haar tieten. Naar mijn mening de mooiste tieten aldaar. Op de kamer eerst staan wat staan zoenen, waarbij ze met haar nagels over mijn hele bovenlichaam ging. Vervolgens heeft ze me zeker 20 minuten gepijpt. Ik dacht dat ze aan het tijdrekken was, maar op die manier mag dat. Langzaam maar zo goed. In tegenstelling tot Angie is ze wel erg strak. Deed zelfs een beetje pijn bij mij. Mijn piemel was te groot volgens haar, maar ik weet zeker dat hij vrij middelmatig is. Ze had liever niet dat ik in haar spoot, daar heb ik niet zo'n probleem mee, dus netjes over haar buik.

Van tevoren dacht ik dat ik na drie sessies wel klaar zou zijn, maar het was pas 13:00 en ik zag Julia? Ze heeft haar naam gezegd, maar glad vergeten... Tattoo van het gezicht van een kerel in haar zij? (Iemand?) Even wat rust gepakt tot er weer leven was beneden. Op de bank zei ze al dat alleen sex met cd mogelijk was. Maar dat mooie atletische lichaam (en de dames 400m horden nog op het netvlies)... ik ben er niet tegenin gegaan en heb doggy een condoom volgespoten. Volgende keer beter. Verder was ze ook een beetje zakelijk, maar zo mooi.

Naam mijn gevoel ben ik daarna knock-out gegaan en werd ik thuis wakker. :?

Mijn eerste FKK bezoek ging al met al voorspoediger dan ik dacht. Alle meiden die ik wilde neuken heb ik geneukt. Het viel me wel op dat er veel oudere mannen (65+) waren die meer keken dan dat ze naar de kamers gingen.

Volgende keer komt er zeker. Misschien een andere, die iets noordelijker bijvoorbeeld.
Ik sta nog open voor carpool.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Vandaag in Arabella en het werd een tegenvaller zeker in vergelijking met gisteren. Maar 8 dames en helaas geen Patrizia. Wel Denisa, Cindy, Angie, Carmen, Larissa, Sabrina, Julia en Alexia. Die 2 laatstgenoemden kun je er wel vanaf trekken want ze waren constant bezet of hadden geen zin.

Larissa vond ik wel aantrekkelijk en nooit mee gekamerd maar het viel tegen. Op de bank gevraagd naar "ohne en reinspritzen" en dat was geen probleem. Op de kamer echter kon volspuiten opeens niet meer want ze kwam met de bekende smoes van geen tablet dus ze kwam haar afspraak niet na. Ze zeurde nog over mijn grote "Schwanz" en dat ik haar kutje daarmee kapot zou maken en dat ik er niet diep in mocht. Ook wilde ze niet plat op haar buik vanwege mijn piklengte. Ik had geen zin om mijn zaad op haar lichaam te deponeren dus spaarde ik mijn zaad om een kutje mee vol te spuiten.

Wat ik toen meemaakte heb ik nog nooit meegemaakt in een club. Ik wilde naast Cindy plaatsnemen maar die zei dat ze bezet was terwijl er niemand naast haar zat of zou gaan zitten. Even later wilde ik plaatsnemen naast Angie en die wist niet hoe snel ze weg moest rennen. Vervolgens zocht ik mijn heil bij Denisa maar die kwam ook met het verhaal dat ze bezet was. Natuurlijk klopte dat van geen meter want er zat niemand naast haar en er kwam niemand.

Heb vervolgens met Sabrina gekamerd wat altijd een goede kamer oplevert.

Ik maakte de fout om niet ter plekke mijn beklag te doen bij de theke over de actie van de genoemde 3 dames maar deed dat thuis pas door mijn ongenoegen telefonisch kenbaar te maken. De theke zei terecht dat ik in de club had moeten vertellen wat er was gebeurd. Ik vraag me echter nog steeds af wat de dames ertoe had gedreven mij te weigeren want ik kan niks bedenken.

Deze club zal ik daarom voor langere tijd gaan mijden vanwege dit gedrag van genoemde dames maar met dames als Julia en Alexia heb je ook weinig want ze zijn niet of nauwelijks beschikbaar en zeker Julia durft bedragen te vragen die de norm flink overstijgen.

Terug
Naar boven