Maar let wel; zoals in elke RTC club zijn er dames die alleen ao light aanbieden dus niet volspuiten. Zeker als je een dame niet kent dit vooraf op de bank bespreken als je naar de service vraagt. Dames waarmee je altijd zonder condoom neukt met volspuiten hebben de overhand gelukkig maar ik weet dat Natasha en Jessy in de Arabella niet volledige RTC- service bieden. Emilia, Sabrina en Melissa wel. Cindy is een vreemde eend in de bijt. De ene keer weer wel en dan weer niet met als bekende smoes de pil niet geslikt.
Ken echter een dame, niet in deze club overigens, die ik zelfs tweemaal alleen maar met condoom mocht neuken en dan weer zonder condoom met zelfs volspuiten of zonder condoom met niet volspuiten dus ao light. Dit is echter een uitzondering.
Ken echter een dame, niet in deze club overigens, die ik zelfs tweemaal alleen maar met condoom mocht neuken en dan weer zonder condoom met zelfs volspuiten of zonder condoom met niet volspuiten dus ao light. Dit is echter een uitzondering.