Arabella - (FKK) Bochum

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Dagje vrij genomen om te gaan stappen. Onderweg rond 10.15 eerst Romantica gebeld, 4 dames aanwezig. Bij Arrabella waren er 5 en er zouden er nog 3 bijkomen. Die drie waren er om 15.30 nog steeds niet, geen reclame dus. Ben om 11.15 binnen gevallen. Op de balie was het 30€, happy hour tarief vervallen dus. De dames aanwezig Sabrina, Cindy, Tara, Melissa en Diana.
Er waren weinig beren binnen, en dat bleef over de gehele dag zo. Na de koffie bij Diana gaan zitten. Beetje oude koeien uit de Mex besproken. Ze vertelde ook dat ie volgende week weer los zou gaan. Samen kamer 4 opgezocht, lekker spiegeltje er bij. Ik vond Diana vrij passief en overal waar ik aankwam was het aue, gezicht net behandeld, etc. etc. Toen maar even oraal laten verwennen, dat was voldoende. Op een gegeven moment maar op de rug gelegd en lekker genomen. Mocht ook niet intern witten, maar ik had een dubbel schot, lekker binnen en de ander buiten. Al met al vond ik de service beneden maats, ver van de verwenservice die ik in de Mex kreeg.
Hierna wilde ik lekker de sauna in, helaas koud. En hij bleef ook de hele dag koud. In de zon was het lekkerder. Betaal ik 30€ voor een koude sauna☹️, het is toch een sauna club.
Melissa was bij binnenkomst aan het mokken en had een probleempje met een klant. Later was ze noch steeds aan het mokken. Ondanks haar lekkere uiterlijk, toch maar even afgehouden. Cindy gevraagd, maar was nog steeds nmc, dus die had het ook niet echt druk. Tara maakte hele lange kamers. Maar van Robbie begrepen dat ze lengte niet fijn vindt. Tja, dan blijft alleen Sabrina over. Hier ook een leuke kamergang mee gehad. Het ging gedeeltelijk op de automatische piloot, ze was ook behoorlijk in trek. Wel een lekkere body en haar korte haarcut vond ik wel lekker geil. Heb me wel lekker uitgeleefd in verschillende standjes, maar kwam al snel klaar mede omdat ik de eerste kamergang me niet super moe/leeg had geficked.
Al met al kwijt wat ik kwijt wilde. Helaas maar 5 dames. Geen sauna. Dames waren niet super actief.
Bij een volgende keer zal ik misschien toch een 'plaats elders' bezoeken, dit was me geen 30 eintritt waard.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Toen ik om 10.00 uur belde, vertelde de theke 5 aanwezig en drie komen er nog. Toen heb ik specifiek naar Emilia gevraagd, daar antwoorde ze op dat die ook nog zou komen. Om 15.30 nog niet aanwezig 😉. Dus als ze morgen zegt dat ze nog moet komen, dan zou ik even opletten. Verder hoef je niet voor 12.00 binnen te zijn ivm hh, want dat is er niet meer. Maar 5 dames, geen sauna, ik had die hh even aangehouden. Er waren verder weinig beren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Tja; er zit totaal geen vast patroon in haar aanwezigheid en ze is er maar sporadisch dus je moet net geluk hebben haar te treffen maar ik vraag me af hoelang theke Katharina haar nog in haar club wil hebben.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Er zouden dames vanuit de nu gesloten Villa Venus in Arabella zijn neergestreken.

Kan iemand al zeggen wie dan ?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Net supersessie met Sonja gehad, alles erop en er aan. Nu ook bij haar er in 😉. We kennen elkaar al jaren, dus we weten wat we lekker vinden. Ze begon al meteen anaconda.
Verder gezien Vanessa, Angelina, Larissa, Sabrina, Laura. De theke is volgens mij nummer 7, want ze zei dat er 7 aanwezig waren 🤣🤣.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Sorry, correctie Vanessa moet Melissa zijn. Net een live show van Laura gehad op de bank. Met de handdoek tussen de benen richting douche. Ze had wel een hele grote banana.
Zelf Sabrina nog van dubbele donatie voorzien. Die meid is echt goed, herhalingsgevaar 200%.
So far so good. Geen hh, dus rustig met beren

20 aug 2022
1.328
767
Net supersessie met Sonja gehad, alles erop en er aan. Nu ook bij haar er in 😉. We kennen elkaar al jaren, dus we weten wat we lekker vinden. Ze begon al meteen anaconda.
Verder gezien Vanessa, Angelina, Larissa, Sabrina, Laura. De theke is volgens mij nummer 7, want ze zei dat er 7 aanwezig waren 🤣🤣.
@De Grote XXX welke Sonja is dat? Villa Venus Bulgaarse, eind 30?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Sonja; zus van Melissa dus qua uiterlijk zit dat zeker snor. Kan goed zijn dat als ze er zondag is dat ik naar Arabella ga voordat ze is vertrokken naar MEx en hopelijk is ze vol te spuiten aangezien ze mij nog niet kent of is een trio met Melissa te overwegen?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
De Melissa uit Arrabella is niet de zus van Sonja (MEx). De zus Melissa is normaal alleen in de MEx te vinden. Ze had nu vakantie.
De Melissa uit Arrabella is stunning, begin van de dag aanhalerig. In de loop van de middag ietwat gehumeurd.
Maar ik garandeer dat beiden graag blanke worst hebben 🤣

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Rond 15 uur binnen en 6 dames aanwezig. Nou eigenlijk maar 5 want Melissa was zich aan het aankleden om vroegtijdig te vertrekken. Problemen thuis en erg jammer voor mij als je deze recensie gelezen hebt. Cindy, Larissa, Angelina, Laura en Sonja aanwezig. Kreeg bij binnenkomst een paar klappen op mijn kont dus ik dacht die Cindy wil misschien of kan misschien weer zonder geneukt worden. Sonja was buiten en toen ik haar zag werd ik gelijk geil. Helemaal mijn type qua lichaam met de nodige tattoos en goede kont. Ze zag blijkbaar dat ik trek in haar had en kwam op me zitten. Hevig (tong)zoenen en kreeg al snel een stijve. Ik zei nog wel tegen haar complete service maar kreeg niet echt antwoord maar ik wilde het niet teveel oprakelen. Dat kwam me duur te staan op de kamer maar ik pakte het ook verkeerd aan met haar. Ik had haar gewoon uitgebreid moeten beffen en dan boven haar moeten gaan liggen met wat lichaamsverkenning en zoenen en dan mijn stijve pik zo blank in haar schuiven. Nee, ik was zo stom om na het pijpen haar te vragen om te neuken en toen had ze alle tijd om na te denken en het condoom te pakken. Ze zegt ik heb kinderen en denk aan mijn gezondheid. Ik had haar beslist vol kunnen spuiten (in condoom) maar daar had ik geen trek in. Ik stelde nog voor om ao-light te doen maar ook dat deed ze niet en bood meer geld voor ao maar daar ging ze niet op in. Ik baalde enorm want had haar graag vol willen spuiten dus mijn lust werd niet bevredigd. Wellicht dat ik nieuw voor haar ben deed ze het met condoom. Ook niet eerlijk van haar dat ze vantevoren niet aangeeft met condoom te neuken want ik gaf het nog buiten aan met de opmerking complete service? Misschien nog directer zijn met je neukf toch wel zonder of zo?
.
Later ging ik de tuin in en zag dat Sonja in een stoel werd geneukt en ik denk zelf zonder condoom want in de tuin condooms bij de hand ik denk het niet en toen ze me zag ging ze met die gast snel het hoekje om zodat ik niks kon zien om daar wellicht zonder condoom verder te worden geneukt.

En nog een situatie waarbij ik uitga van dat ze zonder neukt toen Angelina samen met haar een trio deden. Angelina neukt zonder en Sonja dan met condoom neuken zie ik niet zo snel gebeuren.
.
Trouwens die Angelina daar zat ik op de bank uit pure wanhoop want Cindy kreeg ik niet te pakken en geirriteerd zegt ze dat ze pauze neemt en even niet gaat kameren. Nog geen 5 minuten later gaat ze bij een gast op de bank zitten waarna ze samen met Sonja een kamer induiken en alleen omdat ze weet dat ik een grote pik heb maar niet het lef hebben om de waarheid te zeggen maar met een lulsmoes komen dus maar vertrokken en zeer gefrustreerd vertrokken.

Als Melissa nog was gebleven had ik die beslist genomen en vol kunnen spuiten maar blijkbaar zat alles in Arabella mij tegen.

Ben toch zeer benieuwd welke service mannen kunnen verwachten bij Sonja want ik geloof haar echt niet dat ze uitsluitend met condoom neukt en van een wandelaar weet ik dat hij haar altijd zonder heeft geneukt met CIP met dienverstande dat hij haar wel 3 jaar kent van MEx dus dan heeft hij blijkbaar een streepje voor. Trouwens ze zei hier te willen blijven en als ze mij gewoon RTC-service levert zou ik daar bijzonder blij mee zijn maar nu irriteert haar gelieg mij.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Misschien nog directer zijn met je neukf toch wel zonder of zo?
Bij me deed ze ook niet. Ik zei altijd dat ik in Bochum woon en ik kom zo vaak langs. Haar vriendin Maya(werkt niet meer) vertelde me dat Sonja alleen met vaste klanten doen. Dit betekent dat je minimaal 2 keer per maand moet bij haar komen. Ze is gewoon niks, kan altijd betere krijgen. Ze doet meer aan marketing,ze is echt goed aan mensen te verkopen.

Terug
Naar boven