Arabella - (FKK) Bochum

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Volgens een ander Vlaams forum zouden er ondertussen toch al ergens controles zijn geweest, met fikse boetes voor de heren.
Nu vraag ik me af hoe ze dat doen, de clubs die ik bezocht was de deur van binnenuit op slot..... Snel jasje aan voor je open doet..... Zo lag in BN een dame een geopende condoom klaar....... Je weet nooit zei ze. :eek:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Die controles verdienen wel wat aandacht ergens vind ik. We willen toch weten hoe wat waar we aan toe zijn. Ergens een topic over?

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Robbie zei:
....
In het begin viel het nog mee met de aanwezige mannen maar in de middag werd het toch wel druk en op een gegeven moment zaten er alleen mannen op de banken met een enkele dame.
...

Valt mij bij op, dat meer dan bij de andere vestigingen het bij Arabella regelmatig een erg scheve verhouding mannen / dames is.

Mijn derde kamergang had met latina Sarah moeten worden. ...
...Helaas heb ik haar niet kunnen strikken want ze ging iedere keer zitten op de bank waar iemand zat die voor haar bekend was neem ik aan en ook de theke zat iedere keer op de bank met Sarah te praten. ...

Sarah gaat iha niet veel op kamer en is naar mijn indruk inderdaad vrij kieskeurig. Als je naar haar toe gaat en ze kent je niet, straalt ze ook niet echt gastvrijheid uit.
Heb wel een keer met haar een kamer bezocht, met trouwens uitstekende service, maar niet waarvoor wij hier komen. Dat doet zij nooit (zegt ze).

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Toch nog even gebeld! Als zij dezelfde naam Laura voert, dan is ze vandaag aanwezig. :D
Morgenavond, vrijdagavond, of zaterdag maar eens langsrijden.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Vanmiddag bij Arabella aangeklopt rond 12:20 uur :)
Niet veel dames van mijn keus, maar toch gekamerd met twee dames. Namelijk: Laura (27j) en Ana (22j). Beide voor een uur. Dus in totaal vier keer klaargekomen.
Met Laura dus eerst, weer als ouds een GFE sessie. Ik mag haar wel. Lekkere B-cups die goed in vorm zijn en een goede kont. Eerste maal snel in de Gemini positie klaargekomen. Nog geen minuut later was mijn kleine vriend weer op oorlogssterkte voor een tweede sessie. Helaas niet tot het einde. Dus we hebben 5 min pauze genomen en vervolgens heeft ze mij weer gepijpt. Daarna heb ik haar wel hard genomen tot het einde :).
Volgens Laura was het niet zo druk in Arabella, in vergelijking tot Freude 39. Anyhow, na een douche stond ik vervolgens in de rij voor Ana. Twee man voor mij. :p :p Uiteindelijk maar voor de kamer gewacht tot ze naar buiten kwam en haar vertelt dat ik op haar wacht :). Gelukkig kwam ze snel daarna bij mij zitten.
Mijn eerste keer bij Ana. Roemeens Energieke dame vind ik. Ook van die lekkere B-cups, alleen de areola is iets kleiner (vergeleken met Laura). Maar wel lekker puntige tepels en stevig. Ze heeft een klein buikje, om op te eten. Stevige kont, niet groot en niet plat. Tenslotte ook een mooie vulva :). En de actie was, beffen, 69, reverse cowgirl en eindigend in de missio. Daarna heeft ze mij gemasseerd en ik haar. Vervolgens heeft ze mij gepijpt en neemt de ballen mee :). Ze kan diep gaan, maar geen DT. Daarna ben ik er weer hard tegenaan gegaan in verschillende standjes.
Na het afrekenen, hup de douche in en gegaan! Volgens mij rond 16:00 uur vertrokken.

Ik ben nou 29 jaar, ik begin eindelijk eens te ontdekken wat ik objectief van een dame aantrekkelijk/lekker vind. Allicht zijn er meer kenmerken die ik ook lekker vind, maar deze vind ik nou wel belangrijk:
- blanke en egale huid
- grotere binnenste schaamlippen
- lief gezicht
- meid die kreunt van het genot (fake kreunen is voor mij een afknapper)

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Bezoek afgelopen vrijdag om 18 uur.
Vreesde een wurst-fest vanwege dag/tijdstip, maar tegenovergestelde was het geval :D

Vrij constante bezetting daar, enkele dame met vakantie (voor de fans: Sabrina gaat in augustus).

Ook bij Arabella de opblaasbare jacuzzi. Na sauna ingestapt, ondanks de 26 graden daar (daar wel echt zomer...) vrij koud, maar natuurlijk lekker na een sauna. Werd verder niet gebruikt die avond.

Vitrine met foto's staat er nog steeds, wel weer grappig dat dan deel van de namen van de dames slecht leesbaar is vanwege beroerde handschrift.
Nieuw is vermelding van de dames die anaal in hun programma hebben, met standaard € 20 meerprijs.
Vrijdag waren dat Nicol (blond+bril) en Flori (foto van 7 jaar geleden). Beiden voor de liefhebbers van vol figuur. Van de laatste begreep ik die service wel in rubber.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Vnv rond 18u bij Arabella aangekomen. Twee sessies gehad. 1 u met Bella en 30 min met Simona. Ik wilde nog met Anna, maar die was constant bezet. Jammer!
Bella kennen jullie wel, ik ook wel. Ik ben 1x klaargekomen. Tweede keer lukte niet. Ze is gewoon petite, je kunt gewoon niet goed penetreren. Bij mij is ze ook wel wisselvallig met emoties, maar ze blijft wel schattig. Ik heb haar ook gemasseerd, waardoor ze ook goed klaar kwam.
Simona is een nieuwe voor mij, 30 jaar, beetje blond. Halfbloedje, Roemeens en Turks. Heb een geweldige GFE gehad. Tijdens het pijpen neemt ze ook mn ballen mee :)

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
Vandaag naar Arabella geweest
Bella zou er zijn
En ze was er!

Maar los daarvan, Bella is geen bijzondere sexmachine maar ik heb gewoon een zwak voor haar

Daarvoor schrijf ik niet dit bericht
Ik was verbaasd over de lineup in arabella
Allemaal slanke dames, veel rond 20, perky titties, mooi om te zien!

Dus als dat je ding is, aanbevolen dus!

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Ah, goed nieuws.
Mijn recente ervaring een paar maanden geleden was helaas, dat de meeste nieuwe slanke dames juist niet onze voorkeur aanboden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Gelukkig val ik op wat vollere dames en die bieden bijna altijd wel onze service. Ik vind Flori erg aantrekkelijk. Helaas is ze op vakantie vertelde de theke mij. Iemand die weet wanneer ze weer terug is? Als ze er weer is graag een reactie. Bvd

sponer8nl

Snuffelaar
8 sep 2015
4
0
Afgelopen zaterdag Arabella bezocht, het was op sommige momenten zo druk dat er mannen de toegang geweigerd werdt. Veel jonge, slanke dames aanwezig momenteel. Heb ondanks de drukte 4 kamers gemaakt.
Woensdag last van brandend gevoel bij het plassen en later ook afscheiding. Meteen afspraak gemaakt bij de stadskliniek de volgende ochtend en vandaag (vrijdag) bleek ik gonorroe en chlamydia te hebben. Spuit + antibioticakuur.
Gezien mijn eerdere testen heb ik dat aan mijn Arabellabezoek overgehouden, helaas.

jantje23

Snuffelaar
26 okt 2017
2
0
Ik heb de dans ontsprongen, maar ben alleen 2x met Ana naar de kamer geweest. Met wie heb je gekamerd? Bella was er bijv dinsdag niet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ja sponer; het schept wat meer duidelijkheid als je de namen prijsgeeft van de 4 dames waarvan je de soa hebt opgelopen.

Terug
Naar boven