Asiafeeling - Düsseldorf

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Hier ook nieuwe dame Jenny. Mooi lichaam 35 jaar. Pijpen deed ze met volle overtuiging. Neuken zonder met interne donatie was heel lekker. Goed adres.

piercingray

Snuffelaar
11 jan 2024
14
31
Een kleine week geleden hier naar toe getogen. Afspraak met Jenny gemaakt op basis van de foto's die mij werden toegezonden via WA.
Parkeren super handig in de parkeergarage naast de massagesalon, en voor een paar euro per uur stond de auto daar prima.

Eenmaal binnengelaten stond daar Jenny. Een mooie vrouw, beetje mysterieus uiterlijk, wel zwoel en ongeveer 1.75 ik denk rond de 35 jaar en een redelijk slank lichaam, heel klein buikje en lekker cup B borsten.

Afgesproken een uur massage met alles erop en eraan. Dat vond ze prima en er volgde in eerste instantie een redelijke massage, van een kleine 20 minuten van de achterzijde. Niet heel slecht, heb veel betere gehad, maar ook vele malen slechter. Ergens tijdens de massage had Jenny haar jurkje uitgedan want toen ze aan het hoofdeind kwam staan om mij te masseren en ik haar voelde was ze helemaal naakt. Langzaam aan ben ik toen gaan aftasten of ze er klaar voor was> Door mijn gefriemel tussen de benen werd ze langzaam nat en werd het tijd om om te draaien. Er werd een gummi klaar gelegd, maar die wild ik niet. Dat was geen probleem maar dan moest ik wel bij betalen, 50 euro. Dat was te gortig voor mij en ik zei 30. Ze begon te glimlachen en vond het goed.

Toen ik omgedraaid was nam ze mijn inmiddels gegroeide kleine vriend in de mond en begon er gulzig aan te lurken. Lekker diep en met veel speeksel, vind ik persoonlijk erg lekker. Ondertussen mocht ik haar overal voelen en dat vond ze erg prettig want langzaam begon haar adem zwaarder te worden en haar kutje steeds natter. Tussendoor werd er ook getongd, maar voor mijn gevoel was dat niet zo haar ding, ik vond het een beetje terughoudend.
Nadat ze mij lekker onderhanden had genomen (met de mond) wilde ik haar likken, dat was geen probleem ze spreidde haar benen en ik mocht mijn gang gaan. Heftig vingerend en likkend kwam ze kronkelend klaar onder mij.
Daarop kon ik hem lekker makkelijk bij haar naar binnen schuiven en heb haar in missionaris flink aangeduwd.
Ze deed lekker actief mee, met haar knijpende kutje en haar bewegingen.

Aangezien ik behoorlijk opgewonden was zou ik door haar knijpkunsten erg snel klaarkomen, dat wilde ik voorkomen en heb haar tussendoor nog even mondeling verwend waarbij zij op mijn gezicht was gaan zitten. Nadat ik voelde dat ik weer wat tot rust was gekomen heb ik haar omgedraaid op de tafel en doggy genomen, heerlijk rustig want wederom begon ze lekker te knijpen en had ik het idee dat als ik flink zou doorstoten dit geen minuut langer zou duren. Zo heb ik haar een aantal minuten lekker genomen en op een gegeven moment kon ik het niet meer houden en heb ik haar afgevuld met sahne.

Daarna heeft ze nog 5 minuutjes gemasseerd en alles schoon gemaakt.

Een erg leuk adresje, alleen jammer dat de douche kapot was en er alleen koud water voor handen was om je schoon te maken.

Terug
Naar boven