Asians in Bedburg

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Deze avond ook een Chineesje uitgeprobeerd van deze 'groep'. Het is voor mij wel duidelijk dat ze gelinkt zijn. Advertenties en manier van werken komen overeen.
Hoa🪷NEU aus Asien🪷, was mijn meisje. Kreeg meteen een appje terug met alle mogelijkheden en prijzen, hierboven al beschreven.
Echter ik moest wachten en wachten. Heb paar keer tussendoor ge appt en kreeg werkelijk binnen 10 sec in perfect Duits antwoord. Een voorganger was tussendoor gekomen omdat ik nog half uurtje moest rijden. Hij kwam totaal afgewerkt en rood hoofd naar buiten. Terwijl de maan voor de zon schoof, schoof ik mijn staaf in een slank Chineesje. Volgens beschrijving 24, maar schat ze tussen 35 en 40. Heb haar huig aan bovenkant, maar ook via de onderkant aangetikt, ze had er wel moeite mee. Voor mij was het verder ook duidelijk dat er een planner, tussen, waarschijnlijk zelfde woning aanwezig was. Lokatie was verder in afgelegen dorpje, tijdens wachten diverse bewoners ontmoet. De locatie was niet meteen een massage locatie, focus lag ook al meteen op xxl. Prijs kwaliteit was ok.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Terwijl de meeste van ons de zonsverduistering aan het volgen waren,dan waren er anderen die hun staaf in een of ander Chineesje aan het steken waren.:ROFLMAO:
Goed gedaan,De Grote XXX.(y)

josvg

Toogplakker
17 jan 2017
153
151
Gisteren bij Hoa in Bedburg aan de Z...straße geweest.
Hoa is een slanke Vietnamese dame van rond de 40. Ze ziet er niet verkeerd uit. Ze heeft van die heerlijke echte Aziatische tepels. Flinke knoppen dus. Lekker om aan te sabbellen. Zoenen met haar was middelmatig. Er kwam voorzichtig een tongetje bij. Maar niet met volle overgave. Pijpen was voldoende. Na wat aansturing eindelijk voor mij het juiste tempo en net even wat dieper. Daarna haar ligt behaarde kutje gelikt. Na een paar minuutjes kwam ze eindelijk wat los en begon ze zachtjes te kreunen. Ze werd toen ook echt goed nat. Niet veel later klemde ze mijn hoofd tussen haar dijen en kwam ze klaar. Ze moest even bijkomen, maar niet veel later zat kleine Jos in haar natte kut. Het duurde niet lang en ik spoot mijn witte goud diep in haar geile kutje.
Direct kwamen er de doekjes bij. Jammer, want ik had graag mijn zaad uit haar kutje zien druipen.
Tijd voor een kleine pauze, een massage. Niks bijzonders maar toch een kleine voldoende.
Tijd voor ronde twee. Eerst weer een pijpbeurt gevolgd door mijn wederdienst. Dat kutje weer heerlijk klaar gebeft. Nu kwam ze lekker op me rijden. En ondanks dat ze zo nat wordt voelde het toch nog strak aan. En zo heeft ze me cowgirl klaargeneukt. De doekjes lagen nu wat verder weg, dus toen ze opstond toch kunnen genieten van het aanblik hoe mijn zaad uit haar kutje droop.
Geen super date, maar wel voldoende.

https://erotik.markt.de/bedburg/sie...?rView=list&absIndex=1&categoryId=3001000000#

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik ben er gisteren ook geweest. Na wat heen en weer geapp en wat fotos die Hao mij stuurde ( achteraf niet de fotos van de dame)
Haar vorige klant zag ik vertrekken en volgens mij is het lopende bandwerk.

ik ging zijdeur naar binnen in een oude woning. Na de betaling voor een uurtje begon de dame wat eentonig te pijpen. You big you big. Zei ze steeds. Ze wou eigenlijk geen enkel standje normaal doen. Ik werd veel tegengewerkte. De beentjes gingen niet goed open.. ik zei werk nou mee dan hebben we beide mss nog plezier. Na 20,minuten heb ik het opgegeven. Ik heb geld terug gevraagd en gekregen.

Ik was al gewaatschuwd door een forum kennis die tijdens de eclipse zijn staaf in het Vietnameesje drukte. Ik raad het jullie af er heen te gaan. Het gaat geen geile neuksex worden.

thedutch89

Toogplakker
30 okt 2024
39
48
je moet je ook niet zo makkelijk laten afwimpelen, gewoon duidelijk maken dat hun na betaling jouw neukpopjes zijn, dat vinden ze zelf ook prettiger

Terug
Naar boven