Azzurra - Beuningen

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Was een relaxte omgeving. Heel veel stellen aanwezig. Iedereen deed het lekker zonder met elkaar echter niet gezien dat er werd gewisseld/geruild van partners. Volgende keer beter.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Welke tijdsspanne is op zaterdag het interessantste voor een koppel dat bare actie met singles/koppels wil?

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Welke tijdsspanne is op zaterdag het interessantste voor een koppel dat bare actie met singles/koppels wil?
Mijn ervaring leert dat het vanaf een uurtje of 4 helemaal vol stroomt met mannen. Die lopen een paar uur als een zwerm wespen achter alle koppels en vrouwen aan. En dan vanaf en uurtje of 8 wordt het rustiger en zijn de wat serieuzere mannen over gebleven

Lear

Snuffelaar
23 jan 2022
14
27
Klopt, afgelopen zaterdag ook weer druk met jagers. Niet dat mijn vrouwtje er veel moeite mee heeft. Ze heeft lekker liggen genieten in één van de bubbelbaden van de vele handen.
Daarna op de warme plaat en zich daarna lekker laten nemen in één van de bubbelbaden. Was weer heerlijk.
Wel valt me op dat veel mannen het niet lang volhouden in de afgesloten ruimtes met bubbelbad. Al menig keer wat plezier gehad, maar het lijkt er op dat de meeste mannen het geil vinden om haar te beffen. Neuken gebeurd wel, maar niet tot het einde. En volgens mij ligt dat niet aan haar (slank, blond, strak kontje en figuur).

Lear

Snuffelaar
23 jan 2022
14
27
We hebben nog geen datum gepland. Zal ergens januari op een zaterdag worden.

B.B.I.L.

Snuffelaar
19 jun 2015
23
43
Donderdag 6 februari zijn wij in Azzurra. Wel een couples only dag, dus alleenstaande heren....helaas voor jullie!

Terug
Naar boven