Azzurra - Beuningen

Stelletje25

Snuffelaar
7 mrt 2023
14
26
Hallo allemaal,

Ik ga regelmatig met mijn vriendin naar clubs in het binnen en buitenland waar we tot nu toe altijd, met uitzondering van oraal, safesex hebben ervaart. Zij vindt spontane ervaringen in clubs het leukste. Voorlopig wil ze geen zoektocht online via chats of deelnemen aan huisfeestjes.
Zij is 25 jaar, 1.73, 65kg, ik ben 28 jaar, sportief gebouwd.
Eenmaal een club drinken we eerst wat, en gaan daarna meestal naar aan aparte kamer waar we vanzelf meerdere 'bezoekers' krijgen. We / ik heb dan vaak niet het lef om op dat moment te vermelden dat zij het zonder condoom en volgespoten worden het geilste vindt. Ze is in een man meer situatie graag onderdanig. Wat ik hier nu zoek is een dominante man die ons vanaf het begin (bij het hebben van het drankje op sleeptouw neemt) en er voor kan zorgen dat ze eindelijk een bare gangbang ervaart. Deze maand (maart) willen we naar Azzurra in Beuningen. We zijn er al 1x eerder geweest, maar nu lijkt het me dus mooi om vooraf met een man of mannen in contact te komen om haar de leukste ervaring te geven.

Laatst bewerkt door een moderator:

Stelletje25

Snuffelaar
7 mrt 2023
14
26
Bedankt voor je reactie, het zal een maandag of woensdag worden, wanneer er een gemengde avond is. Het wordt waarschijnlijk 20, 22 ,of 27 maart, afhankelijk van de dag dat we iets leuks zouden kunnen organiseren

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Stelletje25

Is het geen idee dat jullie de hele sauna afhuren want er is enorm veel animo hier onder de leden voor wat jullie zoeken. Wellicht zijn er meer stellen of dames die willen komen en kunnen we hier ook de meet and greet houden voor alle NZC ers in BE en NL.

Wat zou het enorm geil zijn als we die zweethut helemaal vol krijgen met ervaren collega's van t forum en een aantal dames die t ook gewoon geil vinden even goed gedoneerd te worden. Ook de betaalde dames op dit forum kunnen mss ook en dagje omzet opofferen voor relatie beheer met bestaande klanten en mogelijk nieuwe klanten.( zie het als een soort beurs/ promo)
T is maar een ballonnetje maar ik zou gaan als dit evenement er zou zijn.

Stelletje25

Snuffelaar
7 mrt 2023
14
26
Leuk idee, maar voor ons lijkt het op dit moment teveel moeite om zoiets te organiseren. Daarnaast is ons netwerk met gelijkgestemden nog wat beperkt. Het lijkt ons mooi voor in de toekomst, en als er een bestaand soortgelijk event was zouden we zeker interesse hebben.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dit gaat heel spannend en geil worden als er meer koppels of dames komen...

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Is dat overdag of in de avond? Ik ga kijken als ik een dame mee kan krijgen overdag is makkelijker voor haar dan in de avond

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Stelletje25, staat genoteerd en zal er ook zijn (met volle zak).
Deze sauna is voor mij echter onontgonnen gebied, dus graag een iets preciezere persoonsbeschrijving van jullie.
Want weet dus niet of er daar meerdere relatief jonge knappe stellen komen en wil hier geen andere stellen ongevraagd mee lastig vallen. Of valt een bare gangbang met knappe dame daar meteen op?

Stelletje25

Snuffelaar
7 mrt 2023
14
26
Leuk! De laatste keer dat we er waren zagen we niet veel andere stelletjes, maar ik heb je voor de zekerheid een privebericht gestuurd

Stelletje25

Snuffelaar
7 mrt 2023
14
26
Bedankt voor jullie reacties, in priveberichten gemeld dat we gisteren (de 20e) gingen ( de 27e gaan we dus niet meer).
Ondanks dat we er nogal laat waren een leuke avond gehad. @vaga69 bedankt dat jij haar ook bare hebt willen neuken in het kamertje vlak voor sluitingstijd

Terug
Naar boven