Azzurra - Beuningen

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
We zijn nu een paar keer geweest, op maandag en zaterdag, en mijn vrouwtje heeft heel wat zaad mogen ontvangen, zowel in haar mond als in haar poes.

Van de pakweg 35 mannen die ze heeft gehad daar waren er denk ik 3 die met condoom wilden neuken, de rest schoof gewoon bare aan.

040kerel040

Toogplakker
29 sep 2025
90
79
We zijn nu een paar keer geweest, op maandag en zaterdag, en mijn vrouwtje heeft heel wat zaad mogen ontvangen, zowel in haar mond als in haar poes.

Van de pakweg 35 mannen die ze heeft gehad daar waren er denk ik 3 die met condoom wilden neuken, de rest schoof gewoon bare aan.
Tot 23 oktober dan maar?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
En ie het Indisch vrouwtje gisteren nog aan haar trekken gekomen met vele ladingen?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het was wel ok. 26 neukbeurten is niet zo veel voor een hele namiddag en vooravond.

In Azzurra zijn de mannen wel minder goedgemanierd dan op de Duitse feestjes. Er waren er een paar heel opdringerige en irritante bij.

Behalve bij ons, geen bare actie gezien.

Al bij al wel ok, maar het bleef onder de verwachtingen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Jammer; bedankt voor je reactie. Ik ben er eenmaal geweest en 1 bare actie aanschouwt maar voor mij was de dame niet mijn ding en er zouden nog een drietal best aantrekkelijke dames komen voor bare actie maar ze kwamen op het laatste moment niet opdagen dus ik kom hier in ieder geval niet meer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Nog mannen bovenstaand sletje in Azzura gisteravond volgespoten ondanks winterse omstandigheden?

Delano

Toogplakker
29 dec 2018
120
52
Ja het sneeuwpopje, heb er een bevroren lul aan overgehouden. LOL

Trouwens komen er nog wel eens dames dan? Ben er nu diverse keren geweest en geen dame gespot, wel bedrijvige mannen die met zichzelf bezig zijn.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Op de gemengde dagen komen er wel eens dames al is het maar een enkeling. Meestal zijn ze dan ook daar nog eens voor vaak alleen de sauna etc. De hordes mannen die als een optocht achter hen aan huppelt is gewoon zielig om te zien. Als man elleen kun je jezelf de moeite besparen om daar heen te gaan op gemengde dagen als het je gaat om een dame te scoren.

Terug
Naar boven