Babs (De Cock)- Wageningen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Delano

Toogplakker
29 dec 2018
120
52
Denk dat Babs een tijdje of the radar is, en Diana deed alleen ontvangst bij Aad maar die is volgens de laatste berichten die ik heb vernomen overleden, Petra wel bij Aad tegengekomen maar is voor feestjes moeilijk te bereiken. (als ze wil heb ik wel locaties voor haar )

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
Diana woonde toch in Ede-Veldhuizen ? Ik weet denk ik zelfs de straat maar stuur me anders een pb ter verificatie

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Vreemd onderwerp dit. Wordt opgestart door iemand die zich voordat als hij regelmatig op gangbang met haat is geweest. Recensies erover schijven hoe naar. Maar nu vervolgens wel van anderen de info vragen.

Vervolgens ontaard de discussie in waar iemand precies woont. Huisnummer wordt nog net niet gevraagt. Ook door sommige mensen die doen of ze deze dames kennen en er nog nooit iets over hebben geschreven.

Het is toch heel simpel. Als ze niet adverten zullen ze wel niet beschikbaar zijn. Of ze zijn al voorzien. Maar dat geneuzel of iemand in plaats A woont of Plaats B of bij wie om de hoek. Hou op zeg wat een gezeik

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
We staan vrij om hier onze mening te geven in de discretie die hier wordt gewaarborgd. Door het heengaan van de Cock hoop ik om in contact te kunnen geraken met 1 van de dames

Voormalig lid 38855

Snuffelaar
29 jul 2023
1
1
Ben nieuw hier. Ben in Apeldoorn bij de gb van Babs geweest. Heerlijk vrouw. Haar man was ook aanwezig en had behoorlijk babbels. Toen ook gehoord wat hij deed en volgens mij kun je zo zijn gegevens zoeken

Puur-natuur19x6

Snuffelaar
1 mrt 2024
3
0
Ik heb ook veel navraag gedaan om met Babs in contact te komen.
Ik was op haar laatste party bij Aad en heb mijn contact gegevens aan haar gegeven omdat ze wel interesse was om keertje een party bij mij te komen houden.
Helaas heb ik daar nooit een reactie op gekregen.
Dus wie met haar contact kan krijgen ben ik zeer geïnteresseerd om in contact te komen met haar.
Ik kan haar goed uitleggen wie ik ben en dan weet ze wel dat het goed zit.

Mick1900

Snuffelaar
30 apr 2024
7
6
Jaaaa, deze Babs was geweldig. Ben bij haar geweest tijdens een feest gedurende Corona. (heel stiekum, samen met een stuk of 10 anderen)
Glibberen en glijden, en wat een geweldig lichaam.
Als iemand weet hoe met haar in contact te komen en nog eens een feestje te doen, houd ik me aanbevolen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven