Babylon - (FKK) Elsdorf

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vandaag met een kennis gesproken die naar Babylon is geweest en met Lilly zonder wilde wat helaas niet ging. Ook Tina en Naomi deden het niet mee. Misschien heeft een van de dames wat opgelopen en is de rest nu bang geworden... Ik ga snel zelf weer eens kijken of het echt over is met de pret of dat er nog wat te neuken valt zonder rubber. Er gaat tenslotte niets boven het volspuiten van een lekker kutje :D

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Spuitpik..... Helemaal mee eens. Het aller lekkerste wat er is een nat kutje om je blote pik en lekker spuiten in het kutje.
Ben nu op vakantie in Tenerife, net een prachtige zeer strak hoertje langs de straat opgepikt. Wat een body, schitterend en ze was heerlijk schoon, rook lekker. Prachtige echte boobs... Een plaatje, niet zonder gedaan je weet maar nooit. Maar wat had ik zin..... Mis me meisjes uitDuitsland....

paternoster

Toogplakker
26 mrt 2015
34
11
Gezien Freude momenteel gesloten is zijn de dames van daar elders aan de slag. In Babylon zijn er 3 neergestreken. Benieuwd of ze daar dezelfde diensten gaan aanbieden als in Bochum.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Emma ken ik niet uit freude39
Wat mag ik me voorstellen bij deze dame?
Pzc?
Nzc?
Azc?
Echt tongzoenen of niet
Spuiten in openingen mogelijk?

Thx men

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren avond naar Babylon geweest, helaas was Mila er niet dus maar gaan zoeken naar een andere dame die lekker zonder rubber wilde neuken. Na wat informatie bij verschillende collega wandelaars binnen te hebben gevraagd, Viktoria mee naar de kamer genomen om lekker zonder te neuken. Omdat ik het vaak lastig vind om het voor op de kamer te zijn al over neuken zonder rubber te beginnen is het altijd een beetje een gok of het dan op de kamer weer gaat lukken. Met Viktoria op de kamer aan gekomen eerst wat liggen kussen en voelen etc op haar gaan liggen en kijken of ze veel toe zou laten. Toen ik een beetje tegen haar poes duwde met mijn lul begon ze te lachen en zij dat het zo niet mocht, ik denk dan maar even haar poesje likken zodat ze goed nat is en hij er bij poging 2 meteen in zou glijden. Na een paar minuten weer op haar gaan liggen en inderdaad hij gleed er meteen in maar dit was weer niet de bedoeling van haar, toen maar even gevraagd of ze 50 euro extra wilde verdienen en dat deed wonderen maar ik mocht niet in haar kutje klaar komen. Toen haar lekker zonder rubber liggen neuken in diverse standjes en ze werd zelf ook steeds wilder en spoorde mij aan om steeds harder te keer te gaan op haar. Omdat ze me zelf zo zat aan te sporen dacht ik nog ik ga gewoon lekker in jou kut spuiten en we zien wel hoe het dan af loopt. Toen ik kwam en ondertussen gewoon door bleef stoten reageerde ze alsof ze graag wilde dat ik haar kut vol zou spuiten. Na het neuken nog even liggen knuffelen op de kamer en daarna nog een keer lekker neuken ik vind het altijd geil om een meid een tweede keer te nemen met een nog gevulde kut, nu werd er niet meer over rubber of niet in haar kut spuiten gesproken dus weer heerlijk in haar klaar gekomen voor de tweede keer haar kut droop gewoon van het zaad dat eruit liep. Hierna nog even naar de bar gegaan en een Leffe gedronken om na een uurtje weer terug naar huis te gaan met een lege zak en Viktoria met een volle kut.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Mag ik vragen wat je bij Viktoria kwijt was voor al dat lekkers?

Ik ben reeds vele malen met haar geweest maar nooit bare. Op een gegeven moment begon ze de tarieven trucendoos te openen bij het afrekenen en sindsdien mijd ik haar een beetje. Vandaar mijn vraag.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Hallo Huisvriend

Bij Viktoria heb ik 100 euro betaald voor een uur en 50 euro extra om haar zonder rubber te nemen.

gr. Spuitpik

mr.love

Snuffelaar
27 jul 2015
11
0
hey

ik ben dus vandaag voor de eerste keer naar babylon gegaan om eens uit te proberen hoe het daar aan toe ging.
nu ik heb zelf wel niet bare kunnen gaan met de dames waar ik mee gekamerd heb niet dat ik het niet geprobeerd heb maar als ze nee zeggen dan respecteer ik het ook.
nu ga ik er op nieuw eens naar toe misschien wel alleen spijtig dat het zo ver weg is

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Hallo Mr. Love

Het is vaak wel zo dat je in de club meer voor elkaar krijgt als je er vaker komt en dus voor de dames een vertrouwd gezicht krijgt. Probeer bij een volgend bezoek eens om Emma, Mila, Victoria, Melody of Tina mee naar de kamer te nemen. Ik heb het bij deze dames zonder mogen doen, wel vaak pas na enkele kamerbezoeken maar het is het wel waard. Ik vraag het wel altijd pas op de kamer omdat als je het aan de bar vraagt het dan snel rond gaat onder de dames wat jij wil met als gevolg dat de dames die het doen dan niet meer durven i.v.m. het commentaar van hun collega's wat ze dan krijgen.

mr.love

Snuffelaar
27 jul 2015
11
0
hey spuitpik

bedankt om de raad en zal het zeker eens proberen het is alleen spijtig dat het altijd een heel stuk rijden is voor mij om tot daar te geraken.
maar ik was wel van plan deze week of volgende week nog eens te gaan.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Succes Mr. Love en we zien je verslag graag op het forum.

gr. Spuitpik

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren naar Babylon geweest, was niet meer zo druk met dames, er zijn er denk ik al veel met vakantie. Eerst met Anna naar de kamer geweest was een lekker kamerbezoek maar zonder rubber kom je echt niet in haar kut ondanks al mijn pogingen om haar om te praten dat het veel lekkerder is dan met rubber helaas. Daarna met Melody naar de kamer geweest en dat was een stuk makkelijker om lekker zonder te neuken, het was niet mijn eerste bezoek met haar op een kamer dus ze wist al dat ik zonder wilde koste me wel 50 euro extra maar dat was het zeker waard. Lekker in verschillende standjes met haar geneukt en toen lekker haar doosje vol gespoten. Daarna gaan douche en weer naar huis.

mr.love

Snuffelaar
27 jul 2015
11
0
Hey
Ben gisteren ook naar babylon geweest ik heb ni zo veel geluk gehad als jij spuitnik maar ik heb zeker wel veel plezier beleeft met klara en later ook met melody het was spijtig genoeg wel met bijde met condoom maar moet zeggen het was nog altijd lekker geile stoeipartij geweest

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Heb je bij Melody wel geprobeerd om zonder te mogen, ik heb haar inmiddels 2 keer gedaan eerste keer was het even doorgaan met proberen om zonder te mogen maar de tweede keer ging het vanzelf omdat ze me nog kende. (ze wil er wel 50 euro per keer extra voor hebben)

mr.love

Snuffelaar
27 jul 2015
11
0
ja heb wel verschillende keren geprobeerd zonder echt op dringend te zijn ma kan zijn dat ik het eens moet vragen op voorrand maar op de kamer

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
mmmmm dat is een lekkertje, heb ik eerder aan me zuurstok gehad :D

Terug
Naar boven