Babylon - (FKK) Elsdorf

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Terug naar Babylon 😊
Met de kortingsbonnetje kreeg ik korting op de inkom. Super Bedankt, Altijd mooi meegenomen!

Aangekomen om 11u30 op zondag, vroeg genoeg voor een ontbijtje.
Ik telde maar zes vrouwen, waarvan er twee al met een vaste klant bezig waren.
Mooi weer, dus ik begon te zonnen.
Om 13u00 waren er tien vrouwen.

Is het aan mij, of lachen die vrouwen nooit om je te lokken?
Lara vond ik wel interessant, maar die glimlachte nooit, toch een afknapper.

Ik zag Sandra en wilde haar boeken, maar voor ik iets kon doen, was ze weg.
Pas om 17u30 zag ik haar weer, net toen ik wilde vertrekken.

Ik koos voor Angie.
Haar kussen zijn geweldig, maar de kamer was standaard.
Spijtig van die overdreven geluidjes. Toch een uur volgehouden.
Deze keer NZC 😁

Tegen 17u30 telde ik zestien vrouwen.
Maar ik had geen zin meer in extra plezier en ging naar huis.

All in all een fijne dag.
Voor herhaling vatbaar 😁

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Ja, bij Elli is NZC mogelijk, maar alleen met vaste klanten die ze al lang kent.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Hmm, ik heb haar een keer "gehad". Lang geleden, in de gang beneden (niet eens op een kamer). Ik denk niet dat dat me een "vaste klant" maakt

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik ga deze week. Als iemand nog nieuwe namen heeft, dan hoor ik dat graag! Als ik iets nieuws meemaak, laat ik dat hier weer weten.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Marie was mc (ook niet gevraagd zonder) Eveline/Everine ook met gedaan. Zonder kon niet (zei ze), maar ik vraag me af wat ze bij vaste klanten doet

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
De oudere Roemeense Andrea
Bulgaarse Victoria
Bulgaarse Ani
Heb je een signalement/favo locatie va.mn deze dames (mag evt prive). Ga misschien morgen en kan wel enig vers bloed gebruiken. Laatste keer met adelina was weliswaar zonder, maar heb niet de indruk dat me dat iedere keer lukt

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Heb je een signalement/favo locatie va.mn deze dames (mag evt prive). Ga misschien morgen en kan wel enig vers bloed gebruiken. Laatste keer met adelina was weliswaar zonder, maar heb niet de indruk dat me dat iedere keer lukt
Zitten meestal aan de tafel in de serre/wintertuin aan de voorzijde.

Ani is de wat vollere met een licht getinte huid

Victoria is die met de blankere huid en lang zwart haar.

cstarx

Toogplakker
20 jan 2016
38
49
Laatste melding is van november. Ik ga morgen via Limburg richting Keulen, en wil in de late middag / vroege avond bij een club binnenstappen, twijfel tussen YY, Babylon of Acapulco Gold. Iemand een goede raad? Uiteraard volgt later weer een verslagje, mijn laatste YY bezoek was van voor de sluiting, dus ben geneigd om daar weer eens te gaan kijken.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
U zal verloren lopen in YY; de club is nu helemaal anders, de prijzen aanzienlijk hoger, maar de club is wel een topclub. Service is wisslend, maar meer kans op middelmatig tot slecht dan op goed tot uitstekend

cstarx

Toogplakker
20 jan 2016
38
49
Ben uiteindelijk naar Babylon gegaan vandaag. Voor mij de eerste keer, even zoeken naar de parkeerplaats achterom, verder prettige ontvangst. Het was vandaag stil, weinig dames en weinig bezoekers, de ontvangst dame zei dat het al de hele week uitzonderlijk rustig is. Eerst met Andrea naar de kamer geweest, tijdens het spel van pussysliden kwam een kleine extra bijdrage van 50€ ter sprake, schade 110430 met cip. Na een rondje wellness even in de bioscoop gekeken, hier lagen 2 beren luidruchtig te snurken, snel weer naar beneden gegaan. Stond overigens wel een hele leuke film op, dat terzijde. Het was inmiddels tijd om wat te eten, als special war er een mooie steak met kruidenboter en friet, zowaar op bestelling zeer goed klaargemaakt, dat viel niet tegen. Ondertussen Alexandra al een paar keer tegengekomen en kort gesproken, en uiteindelijk samen naar de kamer gegaan. Vooraf helemaal nergens over gesproken, en tijdens het spel probleemloos onze hobby kunnen uitoefenen. Samen nog wat gekletst en vooral gelachen, met uiteindelijk terloops de opmerking dat wat we hadden gedaan wel iets extra kost. Ook hier met plezier 110430 afgerekend. Al met al een geslaagde middag/avond.

ric89

Snuffelaar
22 jun 2022
19
11
Ben uiteindelijk naar Babylon gegaan vandaag. Voor mij de eerste keer, even zoeken naar de parkeerplaats achterom, verder prettige ontvangst. Het was vandaag stil, weinig dames en weinig bezoekers, de ontvangst dame zei dat het al de hele week uitzonderlijk rustig is. Eerst met Andrea naar de kamer geweest, tijdens het spel van pussysliden kwam een kleine extra bijdrage van 50€ ter sprake, schade 110430 met cip. Na een rondje wellness even in de bioscoop gekeken, hier lagen 2 beren luidruchtig te snurken, snel weer naar beneden gegaan. Stond overigens wel een hele leuke film op, dat terzijde. Het was inmiddels tijd om wat te eten, als special war er een mooie steak met kruidenboter en friet, zowaar op bestelling zeer goed klaargemaakt, dat viel niet tegen. Ondertussen Alexandra al een paar keer tegengekomen en kort gesproken, en uiteindelijk samen naar de kamer gegaan. Vooraf helemaal nergens over gesproken, en tijdens het spel probleemloos onze hobby kunnen uitoefenen. Samen nog wat gekletst en vooral gelachen, met uiteindelijk terloops de opmerking dat wat we hadden gedaan wel iets extra kost. Ook hier met plezier 110430 afgerekend. Al met al een geslaagde middag/avond.
Wat is 110430?
Tijd en prijs kan ik hier niet helemaal uit halen.

Terug
Naar boven