Babylon - (FKK) Elsdorf

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Neen pijpen is steeds zonder en gebeurt soms openbaar.
pijpen zonder is idd gangbaar. Met het warme weer worden ook wel complete sessies in het bed achterin de tuin (naast het zwembad, 'tegenover' het saunadeel) afgewerkt (voor zover te oordelen met cd). Afgelopen weekend zag ik dat Corina een gast oraal verwende, dit vervolgens ook als ontvangende partij liet gebeuren en in meerdere standjes daarna met cd achterin de binnenruimte (doorlopend vanaf de bar richting buiten, rechts in de hoek) zich liet afneuken om met een CiM te eindigen. Dus openbare actie lijkt de laatste tijd toch weer wat meer gemeengoed te zijn
Corina is daarbij een geile donder. Tijdens het gebeft worden (en vorige bezoek, terwijl ze zich in reverse cowgirl op een gast gespiest had) zat ze mij geil aan te kijken, veelbetekende blikken te trekken en te knipogen. Zeker een dame om eens een rondje mee te doen, hoewel ik haar niet als een NZC dame inschat. (maar voor zekerheid over die service moet je niet in babylon zijn).
Voor alle dames geldt nogmaals: ik verwacht bij velen bij langduriger contacten over meerdere bezoekjes dat er best eea mogelijk is

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Ik bedoelde dat neuken hier meestal wel met cd is. Pijpen is zc standaard hier..
Prijs 60/30 minuten.
Cim is extra.
Zag vandaag dat de Colombia milf Sandra er is.. Die heb ik nog nooit met cd gebeukt.

Terug
Naar boven