Babylon - (FKK) Elsdorf

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Ben wel benieuwd naar die Gianina.
Zou voor mij de eerste keer bare zijn in een saunaclub, waar ik toch regelmatig kom maar dus nog nooit "prijs" gehad :mrgreen:

Heb trouwens een reductiekaartje voor de Babylon maar de jacuzzi werkt er nog steeds niet voor zover ik weet.
Ben er nog nooit gekomen want omdat het zo ver rijden is, zit ik graag eens in een bubbelbadje om te relaxen :)

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Afgelopen week weer in Babylon geweest en met Violetta en Susi op de kamer geweest allebei goede kamer gehad alleen jammer maar mocht niet zonder neuken, bij Susi begon het goed met pussy-slide maar dat was dan ook wel het maximaal haalbare. Heb bijde dames wel na het neuken lekker in hun mond mogen spuiten zonder condoom. De verbouwing van Baylon tuin is nu in volle gang, parkeerplaats wordt bestraat het zwembad in de tuin is uitgegraven en er komt een stuk bij waar de sauna en de jaccuzi komen te staan. was dus weer een leuk bezoek aan deze steeds mooier wordende club.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Wees er van gerust dat met de nieuwe wetgeving NZC steeds minder zal voorkomen in de "gewone" saunaclubs.

Gelezen op Ijsberenforum en gaat over Ome Bernds "Schiferhof" waar NZC bij veel meiden wel in de aanbieding zit

Met enkele dames ook nog die nieuwe Duitse wet besproken,
instanties zoals Gesundheitsamt en Steueramt kwamen voorbij.

De uitwerking: dames worden officieel geregistreerd, met een pasje :
je raadt natuurlijk al, hoe de dames dat pasje noemen: Hurenpass

Bedoeling: dat pasje dient o.a. om de vrouwenhandel aan te pakken :
clubs moeten naar dat pasje vragen, als een dame wil komen werken,
waarschijnlijk met bewaren van kopie-bewijs, in de club-administratie.

Gezondheidsaspect: er mag alleen nog maar gewerkt worden met condoom.
Op de kamers is dat natuurlijk niet te controleren, in de publieke ruimtes wel.
Mogelijk gevolg: o.a pijpen op de banken met condoom, op de kamers niet.

Vanaf 1 juli zou een en ander z'n beslag moeten gaan krijgen.
Dus dat wordt tongzoenen op de bank en daarna een kamer

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
mnmcer zei:
Ben wel benieuwd naar die Gianina.
Zou voor mij de eerste keer bare zijn in een saunaclub, waar ik toch regelmatig kom maar dus nog nooit "prijs" gehad :mrgreen:

Heb trouwens een reductiekaartje voor de Babylon maar de jacuzzi werkt er nog steeds niet voor zover ik weet.
Ben er nog nooit gekomen want omdat het zo ver rijden is, zit ik graag eens in een bubbelbadje om te relaxen :)
Schijnbaar was de verschijning van Gianina van korte duur....ze staat niet op de site van de club.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren met het mooie weer belt een vriend me op of ik mee op een biertje ga pakken, ik zeg hem dat is goed maar dan wel bij Babylon op het terras in de voortuin. We zijn een paar maanden geleden ook een keer samen naar Babylon geweest dus we waren het snel eens dat we dat maar moesten gaan doen. Ik haal hem op met de auto en we rijden naar Elsdorf. Onderweg verteld mijn maat dat hij een keer samen met mij een dame flink wil nemen het lijkt mij wel een goed plan om een hoertje helemaal kapot te neuken. We laten even wat namen passeren welke dame wel geschikt zou zijn voor ons plannetje. Maar omdat we niet precies weten wie er aanwezig is gaan we daar bekijken wie het slachtoffer gaat worden. Na een rit van bijna een uur parkeren we de auto voor het pand langs de weg en bij binnenkomst krijgen we een handdoek en gaan we buiten in de voortuin zitten met een pilsje en bekijken we de aanwezige dames. Plots zie ik Mila rond lopen en zeg mijn maat die wordt het wat mij betreft die gaan we samen een flinke beurt geven. Eerst twijfelt hij even maar als ik hem vertel dat ik haar altijd zonder condoom vol mag spuiten kijkt hij eerst een beetje verbaast maar meteen daarna wil hij dat ook wel eens proberen (hij heeft nog nooit zonder geneukt in een hoerentent) Als ze voorbij loopt wenk ik haar en vraag haar of ze zin heeft in een potje sex met mij en mijn vriend samen, ze kijkt verbaast maar gaat snel in op het aanbod om dubbel te kunnen verdienen. Ik zeg haar dat ik met mijn maat eerst even onder de douche springen omdat het buiten heet is en we flink zweten in de zon en we haar dan meteen komen halen. Mila gaat alvast een kamer reserveren en als we uit de douche komen gaan we naar een kamer met airco waar het lekker koel is. Mila begint mij staand te pijpen en na een paar minuten gaat ze mijn vriend af staan zuigen ik ga op mijn knieen achter haar zitten en ga lekker likken zodat haar kut alvast lekker nat is dan ga ik staan en duw mijn pik lekker zonder condoom in haar kutje, mijn maat kijkt echt met grote verbaasde ogen zo van hoe kan dit nu weer. Als ze na een tijdje mijn maat zo ver heeft dat hij gaat komen spuit hij haar bek lekker vol met zaad ik vind dit ook wel een geil gezicht en kom nu ook snel klaar en spuit haar kutje vol met zaad en met een natte zaadkut staat Mila nu tussen ons in. Als ze na een minuut of 10 op haar rug ligt en mijn maat alweer een harde pik heeft wil hij haar gaan neuken als ik haar goedkeurend toekijk en zeg dat het dan twee keer 50 euro extra is gaat ook hij zonder condoom in haar al met zaad gevulde kutje liggen neuken ik ga op mijn knieen langs haar hoofd zitten en laat me lekker pijpen door haar, is toch wel een geil gezicht dat ze ondertussen lekker geneukt wordt door mijn maat. Op een gegeven moment stopt ze met pijpen en ze laat mij anders gaan zitten op mijn knieen en begint nu mijn kontgat lekker uit te likken en gaat met haar tong zo diep mogelijk in mijn gaatje. Mijn vriend wordt het nu toch echt teveel en komt lekker klaar in haar kutje, als hij zijn pik eruit trekt ga ik er meteen met mijn pik in om haar nog een keer lekker te neuken en na een aantal minuten spuit ik voor de tweede keer in haar kutje en heeft Mila drie keer zaad in haar kut gehad. Na een uurtje zijn we de kamer af gegaan en moesten we allebei 150 euro betalen (en met een lach kreeg ik te horen dat het kontlikken voor mij gratis was) We hebben nog wat gedronken en zijn weer naar huis gegaan met het idee dat we dit veel vaker gaan doen

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vrijdag of zaterdag ga ik weer naar Babylon, zijn er misschien mensen die nog dames weten die ook NZC doen maar die hier nog niet beschreven staan, het is toch wel jammer dat er zo weinig namen gedeeld worden op een forum wat juist is om dit te delen.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Dit is een klassieke FKK Saunaclub en in deze clubs is NZC, in tegenstelling tot AO clubs, niet vanzelfsprekend.
In deze huizen ga je ervan uit dat NZC niet van toepassing is, al zijn er steeds uitzonderingen op de regel
Als u na 1 juli gaat, zou ik er zeker niet op rekenen om hier nog NZC te vinden, de nieuwe wet weet je.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Nieuwe wet maakt echt niet uit nu mag het volgens de huisregels ook niet en doet een briefje van 50 op de kamer bij veel dames wonderen :mrgreen: Maar Idd lang niet alle dames doen het maar er zijn er toch steeds weer die het toelaten, en net die probeer ik steeds te vinden.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
spuitpik zei:
Vrijdag of zaterdag ga ik weer naar Babylon, zijn er misschien mensen die nog dames weten die ook NZC doen maar die hier nog niet beschreven staan, het is toch wel jammer dat er zo weinig namen gedeeld worden op een forum wat juist is om dit te delen.
Ben er afgelopen week nog geweest, maar nzc is me niet gelukt.
In elk geval kan je het vergeten bij Jenny (beauty, maar matige service) en Paris (schat van een meid).
Bezetting is overigens erg goed bij deze club die qua voorzieningen op een eenzame hoogte staat.
En hopelijk is het buitenzwembad dat in aanleg is, snel klaar met het mooie weer in vooruitzicht.

Hoe prettig het verder misschien is om op het forum te delen welke dames voor nzc zijn te strikken, je loopt daarmee wel het risico dat zodra de clubleiding dat ontdekt zo'n dame daarna uit de club gezet wordt...

.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren vroeg in avond of laat in de middag nog snel even naar Babylon geweest, omdat ik in Heerlen moest zijn voor mijn werk maar meteen na het werk een stukje omgereden via Elsdorf en daar even naar binnen gegaan. Het was druk om het zwembad met het lekkere weer en eerst maar even wat gegeten en een biertje besteld om rustig mijn keus te maken wie ik zou gaan nemen. Altijd moeilijk, je gaat voor het uiterlijk maar dat gaat niet altijd samen met de beste service dus keuze maken is lastig. Uiteindelijk gekozen voor Klara een lekkere dame niet heel dun maar wel erg lekker. Op de kamer eerst me laten pijpen en toen geprobeerd wat ze toe zou laten maar toen ik met mijn lul bij haar kutje in de buurt kwam merkte ik al dit gaat niet zonder lukken, ook op de vraag of 50 euro extra wat zou doen werd ze al een beetje boos en ik denk laat ik de sfeer maar niet verder verpesten en haar het condoom laten monteren. Om toch nog wat te voelen met condoom dacht ik dan ga ik haar echt hard en als een wilde stier nemen, dat vond ze gelukkig geen probleem en ze spoorde me zelfs aan om haar echt hard te nemen en na eerst op z'n hondjes haar op haar buik liggend achterlangs genomen tot ik bijna het rubber vol spoot en haar het toen pijpend af laten maken en heel haar bek lekker vol gespoten. Na dit half uurtje nog even in het zwembad gesprongen en gaan douche en weer naar huis gegaan.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Op de kamers wordt ondanks de nieuwe wet 1 juli nog gewoon lekker zonder rubber gepijpt en de meeste dames mag je ook nog gewoon in hun bekkie spuiten, een enkeling slikt het ook nog lekker door allemaal net als voor 1 juli. In de tuin zag ik zaterdag ook verschillende dames die zonder condoom hun klanten pijpte dus echt veel is er nier veranderd. Het neuken zonder condoom gebeurde al niet openbaar en een beetje onder de radar en dat gebeurd gelukkig nog steeds maar wordt wel steeds moeilijker. Helaas afgelopen zaterdag niet zonder mogen neuken Emilia wilde het niet doen maar wel lekker zonder me laten pijpen in de tuin bij het zwembad daarna na de kamer en een lekker uurtje gehad.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Andrea laat zich voor 50 euro extra lekker zonder neuken vertelde een colega beer mij gisteren, hij zei wel dat het niet de mooiste dame was en ook niet de slankste maar wel alles was mogelijk. Ik denk dat ik haar snel op ga zoeken daar...

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
50€ voor 30 min + 50€ voor bare voor ee niet al te mooie dame
plus uw inkom 60€ dat is dan 160 lappen.

Voor 100€ neuk ik bare een mooie dame op 20 km van mijn deur.
Zal straks schrijven waar, kijk rubriek Brussel privé dan.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Vrijdag weer eens naar Elsdorf gereden. Bij binnenkomst meteen Mila gezien en haar om een kamer gevraagd. Op de kamer me eerst heerlijk laten pijpen en haar daarna weer lekker zonder rubber liggen neuken tot ik haar kutje weer lekker vol spoot, altijd lekker de eerste keer als er veel neukroom bij haar naar binnen gaat :mrgreen: even rusten en meteen aan ronde twee begonnen en haar lekker in haar nog gevulde kutje liggen rammen tot er weer een kwakkie naar binnen ging en we allebei moe en voldaan de kamer verlieten. eerst wezen douchen en daarna wat van het buffet gegeten en een paar pilsjes naar binnen gegoten. Toen weer gaan zoeken naar een volgende dame het werd Anka met haar super dikke naturelle tieten. Op de kamer lekker pijpen zonder rubber maar neuken mocht helaas niet zonder (ik heb het echt geprobeerd maar het mocht echt niet) toen maar met rubber liggen neuken en haar toen ik kwam lekker in haar mond gespoten. Na deze kamer nog even getwijfeld om Mila nog een keer vol te spuiten maar helaas ging er net een andere beer met haar naar de kamer en ik had geen zin hier op te gaan wachten dus maar naar huis gegaan. Was weer een lekker bezoekje aan Babylon.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
In een "gewone" saunaclub NZC is niet vanzelfsprekend, maar het komt voor.
Bij Parksauna doe ik het ook zonde met eentje.

Wettelijk mogen ze zelfs niet pijpen zonder, of er veel zijn die zich aan deze regel houden weet ik niet, maar volgens wat jij schrijft, in Babylon blijkbaar niet.

PZC in het openbaar zal wel voorbij zijn vrees ik. :(

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Openbaar is het inderdaad niet meer te zien, ook niet met condoom gezien. Het is nu meer even praten en wat zoenen en tieten betasten en dan naar de kamer, tenminste toen ik er was. Ik denk dat er bij alle saunaclubs nog gewoon zonder condoom wordt gepijpt ik heb het nog niet anders gehad of gehoord maar het staat niet meer op de site van de clubs. Wat je wel vaak ziet nu dat de dames een condoom klaar leggen op bed zo van als er controle komt, zijn ze net bezig met een condoom te met monteren. Ik weet dat het altijd moeilijk is in een gewone club dames zonder te mogen neuken maar 50 euro doen wonderen en de dames normaal behandelen. Ik kom niet alleen in Babylon maar dit is wel zo'n beetje mijn stam club zodoende dat ik daar meer dames ken die overstag gaan om het zonder te doen.

paternoster

Toogplakker
26 mrt 2015
34
11
Het is hier nog een voordeel dat er vrij mag geschreven worden. Op het forum van Ome Willem en Zwijn30 wordt alles direct gewist en krijg je direct een waarschuwing.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
spuitpik zei:
Ik denk dat er bij alle saunaclubs nog gewoon zonder condoom wordt gepijpt ik heb het nog niet anders gehad of gehoord maar het staat niet meer op de site van de clubs.

Onlangs Acapulco Velbert geweest. Hier was pijpen zonder condoom standaard inbegrepen. Na 1/7 is het pijpen met condoom althans dat heb ik meegemaakt met enkele dames. Een dame waar ik al vaak mee gekamerd had vroeg plots 10 euro meer voor pijpen zonder condoom (doet wel geen nzc). Er is dus zeker ook een duidelijke verandering ivm pzc. Maar niet overal uiteraard

Terug
Naar boven