Eerder zou ik zeggen: let een beetje op wat je hier op het forum schrijft. Er zijn volop figuren die bij gebrek aan sociale vaardigheden 'een beetje dom' zijn zoals jouw maat deed. Die denken dat als jij hier schrijft een dame te hebben kunnen overhalen nzc te doen, die dame dat óók wel meteen met hem zal doen. En dan héél raar staan te kijken als de dame ontkent aan nzc te doen. Om vervolgens haar wat proberen te pushen door te beweren dat ze heus wel aan nzc doet omdat hij dat heeft gelezen of gehoord (zie voor een geheel ander voorbeeld dit).spuitpik zei:Vandaag een maat van me aan telefoon gehad die door een van de dames ervan verdacht werd op dit forum te schrijven, ze was om het zacht uit te drukken erg boos en zette bijna heel Babylon op z'n kop met haar geschreeuw en gekrijs. Toen kwam de theke dame erbij en die heeft het gesust. Mijn maat schrijft nooit wat maar had haar gezegd dat hij op dit forum gelezen had dat zij zonder te nemen zou zijn, maar dat nam ze verkeerd op en toen was hij de gebeten hond. Let er dus een beetje mee op wat je de dames verteld.
Logisch dat een dame stennis maakt als ze erachter komt dat iemand op het forum zich heeft laat ontvallen met haar nzc te hebben gedaan. Zo'n vent kan ze wel verrot schoppen, want zodra het gerucht gaat dat ze is over te halen tot nzc, loopt ze het risico de club uitgegooid te worden. Dat was in Babylon trouwens ook al het geval vóór de per 1 juli ingegane nieuwe wetgeving.
Zie ook wat ik eerder schreef hier. Het voorval dat je nu meldt, bevestigt dat alleen maar. Na 1 januari als de overgangsperiode voorbij is, kom je er denk ik zelf ook wel achter. Want waarom verzwijg je anders nu ineens de naam van de dame die zo'n stennis maakte waarover jij hebt geschreven dat ze aan nzc doet, in tegenstelling tot voorheen als je weer een rubberloze wip had gescoord? Valt nog mee dat jouw maat niet meteen de club is uitgezet omdat hij haar probeerde over te halen tot nzc.
Om elk misverstand te voorkomen: wat mij betreft hoeft er op het forum absoluut niet gecensureerd te worden zoals op Hookers en het IJsberenforum en mag iedereen schrijven met welke dames hij nzc doet in clubs, al is dat in mijn ogen dan wel 'een beetje dom'. Ik geef alleen aan dat het zeer onverstandig is en leg uit waarom (de dame kan erdoor in de problemen komen, de club kan erdoor in de problemen komen, en jij kan erdoor in de problemen komen omdat je in Duitsland sinds 1 juli met nzc formeel een strafbaar feit pleegt dat niet verjaart). Daarmee hoef je het niet met me eens te zijn.
-