Babylon - (FKK) Elsdorf

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ik sprak gisteren een maatje van me die ook vaak naar Babylon gaat met als advies Kendra te nemen, ze zou niet vies zijn van een potje lekkere seks zoals we het allemaal graag willen hebben. Net even op de site van Babylon gekeken en ze ziet er inderdaad ook wel erg spannend uit. Toch maar weer eens naar Babylon rijden deze week en zijn advies op gaan volgen.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren naar Babylon gereden, bij binnenkomst al meteen veel mooie dames. Eerst even aan de bar gaan zitten en met een pilsje erbij even de dames zitten bekijken. Ik had Kendra hoog op mijn lijstje staan, die kwam voorbij lopen en zag dat ik haar aan het bekijken was en draaide meteen om en kwam naast me staan aan de bar. Even met haar staan praten en het was echt een aardige en vooral lekkere dame. Ik denk ik kan wel eerst een half uur eromheen gaan draaien maar heb haar maar meteen de sleutel van een kamer laten halen. Wat ik verwacht had deed ze niet ze wilde alleen met rubber neuken maar ze was wel echt top op de kamer, eerst pijpen en daarna neuken in verschillende standjes vooral op z'n hondjes was erg lekker met haar. Toen ik bijna kwam haar gevraagd of ik haar over haar gezicht mocht spuiten en dat was geen probleem. na een uurtje met haar op kamer zijn geweest weer naar de bar gegaan en gekeken voor een nieuwe dame, het werd weer Anne waar ik al van weet dat ze het alleen maar met rubber doet, Anne is een mooie meid die echt de lekkerste tieten van Babylon heeft en waar de seks altijd goed mee is, ook haar over haar gezicht mogen spuiten na het neuken met rubber. Na Anne wat gedronken en weer terug naar Nederland gereden.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Helaas vandaag Anka die heel de week op de aanwezigheidslijst stond op zondag weer weggehaald, lijkt wel of ze alleen maar als lokkertje wordt gebruikt en dat ze er niet meer werkt. Toch blijf ik hopen dat ze weer terug komt.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
spuitpik zei:
Helaas vandaag Anka die heel de week op de aanwezigheidslijst stond op zondag weer weggehaald, lijkt wel of ze alleen maar als lokkertje wordt gebruikt en dat ze er niet meer werkt. Toch blijf ik hopen dat ze weer terug komt.
Ik vind die lijst niet meer terug op hun site?
Maar wordt ze correct gebruikt? Nu ik hier lees dat bijv Anka als lokkertje gebruikt wordt?

Ik zou vandaag gaan maar is +/- 600 km heen en terug, dus ik wil uiteraard zeker zijn dat er genoeg dvp's zijn :roll:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
mnmcer zei:
Maar wordt ze correct gebruikt? Nu ik hier lees dat bijv Anka als lokkertje gebruikt wordt?

Ik zou vandaag gaan maar is +/- 600 km heen en terug, dus ik wil uiteraard zeker zijn dat er genoeg dvp's zijn :roll:

Ik ken niet alle dames. Ik heb het idee da als ik op de lijst een dame zie en ik ga, dat ze er dan ook meestal wel is. van anderen hoor ik andere verhalen. Het is geen exacte wetenshap maar je moet wel zo eerlijk zijn dat in een club met "zelfstandige werkenden" de websitebijhouder ook niet een dag van te voren weet wie er allemaal wel of niet zullen zijn. Sterker, de dames komen in de loop van de dag binnen vallen dus dat 11:00 bij een aanwezigheid vanaf 11:00 uur moet je echt met een korrel zout nemen. En helaas, waar de lijst vroeger om een uur of 12 nog wel eens geactualiseerd werd zie ik dat niet meer gebeuren. Lijst wordt denk ik vooral bijgehouden op basis van "ik denk dat ik wle kom "of "ik denk dat ik niet kom" en wat e rgebruikelijk is. BV als een dae iedere week op een paar vaste dagen werkt zal ze , tenzij ze zegt dat ze niet komt, gewoon op die dagen blijven staan en als ze niets laat weten dus ook als ze niet komt.

Ik weet niet of bepaalde dames bewust als lokkertje gebruikt worden, bepaalde toppers waar mensen van heinde en verre voor komen verdwijnen echt wel van de lijst als ze er niet zijn (dat zou erge anti reclame zijn), ik denk eerder een bepaalde laksheid bij het samentellen van die lijst, het niet zeker weten en dan maar gokken.

Er wordt overigens al enige tijd gezegd dat de lijst echt aangepakt gaat worden.

Zondag? de rustigste dag van de week. Minste aantal dames iets minder wandelaars. maar in mijn ervaring misschien uit daarom altijd wel goed voor 2-3 goede kamergangen

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Volgende week zondag staat Anka er weer op op de aanwezigheidslijst, is elke week zo maar op het laatst wordt ze er dan weer af gehaald, erg jammer hopelijk komt ze snel wel weer terug mijn allerliefste schatje in Babylon.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Helaas door een te drukke agenda afgelopen weekend niet naar Babylon kunnen gaan, maar de aanwezigheidslijst is al weer goed gevuld komende week weer bijna als voor de kerst, dus toch maar snel weer richting Elsdorf gaan. :mrgreen:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Dag Spuitpik, en welke dames staan dan op je verlanglijstje om zonder condoom je de jouwe te maken :?:

ginko01

Snuffelaar
12 jul 2015
1
0
Is dit een ouwe wijven forum geworden. Schrijf aub iets zinnigs ipv ik wil dit of dat of misschien ga ik ook nog eens of wie heeft nog een onvervuld fantasietje. Feiten heren.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
ginko01 zei:
Is dit een ouwe wijven forum geworden. Schrijf aub iets zinnigs ipv ik wil dit of dat of misschien ga ik ook nog eens of wie heeft nog een onvervuld fantasietje. Feiten heren.

en dat zegt iemand die zelf al 2 berichten heeft geschreven vanaf juli 2015.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Op mijn lijstje staan alle dames maar het is altijd de vraag met wie het gaat lukken :mrgreen:

Terug
Naar boven