Babylon - (FKK) Elsdorf

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Babylon is niet meteen de beste club voor nzc want idd veel dames doen het (niet) meer of alleen bij vaste klanten.
maar dat wil dus niet zeggen dat het niet mogelijk is of dat recensenten een grote fantasie hebben.
die bewering is wel bout en dat voor iemand die hier pas zelf drie berichten heeft gepost!
schrijf eerst zelf maar eens wat recensies die we hopelijk serieus kunnen nemen en kraak anderen niet af of beweer dat ze fantasie hebben.
als vast en langdurig forumlid kan ik wel zeggen dat er genoeg leden zijn die goede recensies geven waar we allemaal wat aan hebben.
die kraak je dus niet af als nieuweling of als nauwelijks postend lid.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Cerato zei:
Babylon is niet meteen de beste club voor nzc want idd veel dames doen het (niet) meer of alleen bij vaste klanten.
maar dat wil dus niet zeggen dat het niet mogelijk is of dat recensenten een grote fantasie hebben.
Maar als we de laatste pagina's goed lezen zien we niet veel daadwerkelijke recente verhalen.
Het is mijn (veel) vaker niet dan wel gelukt. Het is vast nog wel te krijgen (niet bij mijn laatste 5 bezoeken) dus ik zou het inderdaad GEEN club voor NZC willen noemen, hooguit een club met beperkte NZC mogelijkheden.

onder "een club voor NZC" versta ik een club waar de kans op NZC wel wat meer mogelijk is dan in Babylon, als je per se NZC wilt is Babylon af te raden. (En als nieuwkomer zomaar rond te vragen is ook niet altijd een idee). Ik kom graag in Babylon maar wil ik echt NZC dan wordt het Venus of Luna, dan prbeer ik Babylon niet eens

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Hoewel ik tot begin oktober niet meer voor betaalde seks zal kiezen, wegens een gedane belofte, nl "ik zal tot mijn verjaardag niet meer naar de hoertjes gaan als.....", en ik me altijd hou aan mijn beloftes, wil ik toch even reageren.

Als ooit zeer frequent bezoeker van de saunaclubs en FKK clubs schreef ik dit al eerder, maar ik wil het nog eens herhalen.

Deze huizen zijn niet de zaken waar je moet zijn voor NZC, en sinds de nieuwe wetgeving in Duitsland al zeker niet meer.
Er was een tijd dat ik wekelijks, of zelfs 2 keer per week in deze zaken kwam, ik heb er veel gedaan, ben gans Duitsland afgereisd van Stutgart tot Hamburg over Berlijn naar Frankfurt AM maar de meeste huizen bezocht ik wel in NRW en die paar in Nederland. Of ik verslaafd was, waarschijnlijk wel.

Toen ik stopte met mijn bijberoep, de inkomste daalden dus en ik bezat geen firmawagen meer, moest ik noodgedwongen gaan afbouwen, een goede zaak toch wel.

Maar nu to the point. Zaken als Babylon, PSR; Samy, Yinyang, Golden Time, Magnum, Golden Dreams, Acapulco, PHG, .... enz, zijn niet de NZC huizen, hoewel het er gebeurd, het gebeurd overal, ofwel tegen de juiste prijs, of om aan klantenbinding te doen, of omdat het die dag, week of maand nu net niet gaat zoals het hoort te gaan.

Als het spontaan komt heb je geluk, ik vroeg er destijds NOOIT aan, maar ik werkte er naartoe, en soms lukte hert, maar meestal ook niet.
Dan kreeg je de vraag of je het wou en bij een ja komt meestal nog de meerprijs.

Ik had toen favo meiden, waar ik vaak mee op kamer ging, en bij een 30% van mijn favorieten kwam het na lange tijd vanzelf, zonder te vragen namen ze zelf het initiatief om het zonder meerprijs aan te bieden.

Als ik echt aan NZC wou doen ging ik NOOIT naar de bekende budget huizen als Arabella; Venus.... Omdat ik die zaken niet vertrouw, het zijn de huizen waar je het vaakst wat oploopt.

Ik ga naar "Ome Bernds" echte naam Saunaclub Schieferhof, waar buiten de inkom van 70€, de normale saunaclub prijzen gelden mit dit verschil dat in de mond klaarkomen in begrepen zit.

Om de 4 weken moeten de meiden op controle en een attest voorleggen, is dat attest er niet, dan komen ze er niet in.

NZC is er inderdaad 50€ extra, maar je krijgt dan wel de full service, lekker lang tongzoenen, pijpen en ze meiden geven zich echt, en geloof me, dat is al 30 jaar zo.

Babylon bood dit in het begin ook aan, maar deze zaak is na verloop van tijd van dat spoor afgedwaald en NZC is er een zeldzaam ding geworden.

Er zitten wel lekkere wijven die goede service geven, maar die vind je in elke saunaclub wel.

Groetjes
Een zeer ervaren man

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Volgende week is mijn vakantie weer voorbij en moet ik helaas weer gaan werken, maar dat is gelukkig wel weer richting Duitsland. Ik zie op de site veel nieuwe dames is er bij iemand al bekend welke dames onze extra service verlenen.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Hallo Janssen33

Ik heb nog vakantie en ben helaas nog niet in de buurt van Elsdorf volgende week wel weer maar dat is altijd een beetje de vraag wanneer ik voor mijn werk daar in de buurt ben. Ik ga er geen 200+ km voor rijden. Als je namen hebt van dames die NZC doen deel ze dan even als je het niet op het forum wil doen dan graag mij een PB sturen. Alvast bedankt.

MMM

Snuffelaar
17 jan 2017
5
0
@Janssen33
Ik ben ook geintersseerd in NZC en ben ook regelmatig in Babylon. Als je namen hebt van dames die NZC doen dan graag mij een PB sturen. Alvast bedankt.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Als je NZC wil is Babylon niet de aangewen plek, er zal wem een uitzondering zijn die het toestazt, bij een vaste klant of omdat de eaken slecjt draaien. Als u het echt wil..... Zijn et andrre plekken.op deze azrdkloot.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Peter, ga wat aan je toetsenbord doen, voorgaande post is weg. gaat nergens meer over

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
64
41
Janssen33 zei:
Als je er vandaag bent, kan ik je wel mijn ervaringen met een aantal dames delen.

Hallo Janssen,

Ik kom ook regelmatig in Babylon maar beschik niet over een erg actuele lijst van dames die bare doen. Waarom post jij de namen hier niet op het forum en worden zij alleen per PM gedeeld? Ik ontvang ze ook graag en als ik er een weet deel ik die natuurlijk ook.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Hoi,

Ik begrijp je reactie. Ik heb de dame echter beloofd om haar naam niet op internet te gooien. (Dat vroeg ze).

Dus ik ga het (sorry) niet openbaar posten. Als ik iemand tegen het lijf loop die het zonder doet en dat wel wil weten voor doet buitenwereld, dan deel ik het.

En als we elkaar zien in Babylon, dan zeg ik het mss ook wel.

Ik hoop op je begrip.
Janssen33

Johan12 zei:
Janssen33 zei:
Als je er vandaag bent, kan ik je wel mijn ervaringen met een aantal dames delen.

Hallo Janssen,

Ik kom ook regelmatig in Babylon maar beschik niet over een erg actuele lijst van dames die bare doen. Waarom post jij de namen hier niet op het forum en worden zij alleen per PM gedeeld? Ik ontvang ze ook graag en als ik er een weet deel ik die natuurlijk ook.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gister middag even geweest, op de terugweg uit Keulen kan je hier toch echt niet aan voorbij rijden.
Ben met Karla op de kamer geweest, na eerst een beetje te hebben drooggeneukt tijdens het tongzoenen wat ze echt lekker doet haar lekker gebeft en gevingerd toen haar kutje lekker nat was weer wat gaan kussen en ondertussen weer een beetje met mijn pik langs haar kutje liggen wrijven maar eens geprobeert of ik hem er zo in kon laten glijden, maar dat was niet helemaal de bedoeling ook niet als ik wat extra zou betalen. Toen haar lekker laten pijpen en alles in haar keel gespoten. Daarna nog een tweede ronde met haar op de kamer gedaan maar ook nu mocht ik nog steeds niet in haar poes zonder rubber. Wel een hele lekkere en gezellige meid waar het op de kamer echt super mee is.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Weet er iemand of Mila en Anka nog terug komen in Babylon, zie ze allebei al een tijd niet meer op de aanwezigheidslijst staan. Het waren twee toppers met erg goede service :mrgreen:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Anka zou het leventje althans in Duitsland vaarwel gezegd hebben uit onvrede met de situatie na de nieuwe wet, Mila, heb ik wat van gehoord maar weet niet meer wat moet ik even nazoeken

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Anka begin juni voor het laatst gezien.

Mila begin augustus voor het laatst gezien, stond toen ook niet vermeld op de awl. :roll:

Met beide dames niet op de kamer geweest, alleen gezien in de club.

Duivenwandelaar

Snuffelaar
16 mrt 2018
7
0
Mila was er vorige week Woensdag en Vrijdag
Heb haar lekker geneukt in al haar gaatjes maar wel met condoom , nzc wil ze niet voor nog geen 500€ extra
Maar voor de rest alles super , was 2u met haar op kamer met vele extras , is wel duur maar zeker de moeite zo een hete doos . Later nog een trio met haar en Nora
Vreemd Spuitpik je schreef dat je er woensdag ook was ??
Op de AWL komt ze voorlopig niet , waarom weet ik niet

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ik heb ze de woensdag niet gezien in Babylon, ben ik haar helaas misgelopen. Ik zal volgend bezoek Eddy eens vragen wanneer ze er is en waarom ze dan niet op de lijst staat.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ik rijd al een tijd over Aken naar Elsdorf omdat de A61 af is gesloten maar hoe lang gaat dit eigenlijk nog duren voordat de snelweg weer gewoon open is? Het is toch best wel klote.

Terug
Naar boven