Babylon - (FKK) Elsdorf

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Zaterdag avond geweest maar het viel deze keer tegen door de verhoging van de entree naar 70 euro zijn ook de betere dames gevlucht naar clubs waar meer klanten zijn denk ik, wat er nu nog was is echt niet meer wat het voorheen was. Als het zo door gaat dan gaat mijn meest favoriete club echt kapot. Erg jammer maar helaas ik ga het nog wel een paar keer proberen of het weer beter wordt.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Rustiger betekend echter vaak en hier nu ook dat de beste dames verhuizen. Eddy (chef) is nu op vakantie hopelijk weet hij er weer een aantal terug te halen na zijn vakantie.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Het is te hopen dat het aantal dames weer stijgt. Maar vooral ook de bare dames. Degene die ik daar kende zijn weg. Iemand nog tips voor deze tent dan?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Janssen33 zei:
Het is te hopen dat het aantal dames weer stijgt. Maar vooral ook de bare dames. Degene die ik daar kende zijn weg. Iemand nog tips voor deze tent dan?

Mila is er nog en met twee andere dames ben ik bijna zover maar dat schrijf ik pas als het ook echt gelukt is, het is wel steeds moeilijker om het voor elkaar te krijgen bij de dames maar zoals altijd de aanhouder wint :mrgreen:

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Mila is er nog en met twee andere dames ben ik bijna zover maar dat schrijf ik pas als het ook echt gelukt is, het is wel steeds moeilijker om het voor elkaar te krijgen bij de dames maar zoals altijd de aanhouder wint :mrgreen:

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren weer even naar Babylon geweest, helaas geen dame kunnen vinden die zonder wilde. Wel naar de kamer geweest met Lana, was wel goede service maar het moest wel met rubber. Mila stond ook op de aanwezigheids lijst maar ik heb haar helaas niet gezien.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Zaterdag 11 oktober is het oktoberfeest in Babylon, hopelijk drinken de dames weer veel pullen bier dan is er vast ook veel mogenlijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Spuitpik 11 oktober is een vrijdag er zit dus een foutje in jouw bericht, maar ik ben ff gaan pieken dus wel degelijk op VRIJDAG 11 oktober

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Inderdaad je hebt gelijk Petergust, bijna fout gegaan dat ik er na het feest zou zijn. Planning even aangepast naar vrijdag. :mrgreen:

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Een beetje off topic misschien maar vanmorgen rond 05.30 stond de smart van Babylon dwars op de a61 na een ongeluk.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Tja dat kan gebeuren als je zonder condoom in je smart de weg op gaat :mrgreen: :lol:

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik lees hier niets meer over nzc. De dames waar ik het mee deed hier zijn allen weg. Ik wil donderdag weer gaan. Heeft er iemand tips?

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ze staat er voor morgen wel op. Ik ga morgen kijken. Ik hoop echter dat er wat te kiezen is. Ik ga daar met plezier met Tanja, Dolly, (erg leuk), Mary, Roxana en Sorana. Maar allemaal met condoom. Ik krijg dat niet zonder.

Ik wil morgen wel weer eens zonder daar. Dus alle tips zijn welkom. En als ik een nieuwe naam heb, deel ik het morgenavond of vrijdag

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ik ben er door omstandigheden al lang niet meer geweest meer Mila staat nog regelmatig op de agenda, en zij is er ook niet vies van :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik ben dit weekend na heel lang nog eens in Babylon geweest. Ik heb eerst een lekkere beurt gehad met Klara, een redelijk stevige meid. Op mijn vraag of ze wou NZC was het antwoord resoluut neen. Mocht wel in haar mond klaarkomen.

Tweede sessie was met Denisa die hier in dit topic al beschreven is. Ook haar heb ik gevraagd om te NZC maar ook zij weigerde, al leek het wel of ze aarzelde. Een volgende keer misschien.

Al is Babylon natuurlijk sowieso een leuke club, zeker nu er een nieuwe prijsstructuur is.

Terug
Naar boven