Babylon - (FKK) Elsdorf

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Volgens een ander forum, zou morgen vrijdag 11-09 Samya nabij Keulen, zijn deuren weer openen, er zou dus beweging zijn in NRW en saunaclub land.

En ja, ik heb bij Samya ooit zonder geneuk, maar meer met.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Zou mooi zijn als de clubs weer langzaam aan opengaan. Kunnen we weer lekker bare gaan voor normale prijzen. Het lijkt er steeds meer op de dat de dames van sexjobs en kinky een gouden poes hebben gekregen vanwege de corona. Ik houd mijn favo club Villa Venus in de gaten😄

4fun

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ik merk op ander forum op dat meerdere SC's in NRW komende dagen open gaan of al open zijn.
Het is steeds een zoektocht in de SC's om te nzc maar in de meeste clubs kan het, beperkt. Gewoon de zoektocht en het gevoel van overwinning geeft een extra kick.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik ga voor zekerheid, dus wacht wel af wanneer de bekende ao clubs weer opengaan.

4fun

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
NZC is idd een zoektocht maar met de juiste aanpak en wat extra geld kom je een heel eind, het is natuurlijk wel het mooiste als je het zonder extra geld voor elkaar krijgt maar ook het lastigste

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ze zijn weer open op de site staan weer welke dames aanwezig zijn. Grobe Prognosenliste
dit weekend ga ik er heen en mijn verslag volgt, ben wel benieuwd hoe druk het er is en hoe ze er met Corona om gaan.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Zaterdag in Elsdorf geweest, binnen mondkapje op bij binnenkomst wordt je temperatuur gemeten, op zich wel een maf gezicht naakte dames binnen maar wel een mondkapje op :shock: Er waren niet heel veel dames en helaas was het mij niet gelukt om zonder condoom te mogen zonder mondkapje mag dan weer wel op de kamer. Maar eerlijk gezegt is het nog lang niet zo druk en gezellig als het er was en ook het vrouwenaanbod was erg mager. Let wel op je moet bij binnenkomst je naam en telefoonnummer achter laten dus als er iemand met corona komt krijg je telefoon.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
spuitpik zei:
Let wel op je moet bij binnenkomst je naam en telefoonnummer achter laten dus als er iemand met corona komt krijg je telefoon.

Als je dat niet zo handig vindt kan je natuurlijk altijd een fake nummer achterlaten.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Christina vroeger Tina is er weer, die is niet heel makkelijk zonder te doen maar als ze het je eenmaal heeft toegelaten, mag het elke keer. Zag haar net op de aanwezigheidslijst staan :mrgreen:

phealiar

Snuffelaar
10 dec 2020
3
1
Zoals gewoonlijk in Babylon een rijkelijk aanbod als je wat stamgasten in de gaten houdt of bevraagt: Denisa (Roe), Aylin (Turkse), Gina (Bulgaarse), Chayna (donkere dame) ea. Benieuwd of KellerJenny binnenkort weer opdaagt, dat is ook een makkie.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
OP andere fora ophef over prijsverhogingen.
Weinig clubs die voor de Corona zoveel geinvesteerd hebben om het ons naar de zin te maken dus van mij mag Eddie, en ik zal nog gaan ook, en het betalen.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
bobbeltje2 zei:
OP andere fora ophef over prijsverhogingen.
Weinig clubs die voor de Corona zoveel geinvesteerd hebben om het ons naar de zin te maken dus van mij mag Eddie, en ik zal nog gaan ook, en het betalen.

Ik ga ook 100% zeker, voor een mooie en luxe club met een goede sfeer wil ik graag wat meer betalen.
Hopelijk ook veel dames die het dan zonder doen, dan maakt het al helemaal niet meer uit

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik ben er nu. Club heeft in de entree nieuwe tegels. Het is rustig op een maandag. Net gekamerd met Christina. Ik dacht hier gelezen te hebben dat zij het zonder doet. Vandaag niet met mij. Wel voor alle dingen iets extra's vragen. Behalve voor.nzc, dat zat er so wie so niet in. Weinig herhalingsgevaar met dit zigeunerinnetje.

Zometeen maar even afsluiten metJulia. Doet het ook veilig en zoent niet eens, maar verder wel super.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ik ben er nu. Club heeft in de entree nieuwe tegels. Het is rustig op een maandag. Net gekamerd met Christina. Ik dacht hier gelezen te hebben dat zij het zonder doet. Vandaag niet met mij. Wel voor alle dingen iets extra's vragen. Behalve voor.nzc, dat zat er so wie so niet in. Weinig herhalingsgevaar met dit zigeunerinnetje.

Zometeen maar even afsluiten metJulia. Doet het ook veilig en zoent niet eens, maar verder wel super.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44

Terug
Naar boven