Badoo

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Zonder betalend profiel kan je daar ook sex vinden, al moet je er meestal wel wat moeite voor doen en niet te kieskeurig zijn 😄

kapitein81

Toogplakker
24 nov 2022
74
71
Ik ben snel afgehaakt van Badou toen ik door had dat de meeste vrouwen geen betalend profiel hebben en dus nooit op matches reageren, tenzij jij zelf gaat betalen. Wat dat betreft kun je beter op Tinder kijken.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Makkelijker…op Badoo staan enkel maar draken op

Laatst bewerkt door een moderator:

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Valt lme op dat ernu met de schoolvakantie veel leerkrachten op Tinder, Badoo en Bumble staan... ben er mee bezig, na chat eerste afspraakjes volgende week

Ben 4 maanden actief en al 4 bare dates gehad: 2 afrikaanse, wat mollig. Eentje bleef wel zagen en aan mijn deur komen dat ik niet eerlijk was. Een filipijnse die vroeger in Manilla in een hotel gewerkt had als cleaning en ook massage. 1m45 groot, lekkere hoerensex incl rimmen en plassen, ben zeker dat ze in het vak gezeten heeft

Nu een Braziliaanse, beetje mollig, ook geweldige sex. In Brazilië blijkbaar de gewoonte dat 2 sex per dag bewijs is dat men van elkaar houdt. Was wel de eerste die vroeg of ik condooms in huis had, bij een nee... gewoon bare ingeschoven. Met haar ook anaal gedaan op haar vraag omdat ze dan heviger klaarkwam...

Je moet er wat tijd en etentjes insteken maar met buitenlandse meiden toch succes. Neem steeds 5 a 10 jaar jonger

Twee dates met Belgische gehad maar bleek snel dat het een tijdje zou duren voor er sex van kwam. Dus afgehaakt.

Iemand anders ervaringen ? Heb evenveel succes op Tinder als Badoo, op Bumble nog niets. Ben geen betalend lid uit principe

sadowscy

Snuffelaar
19 jul 2022
6
0
what age category are the ladies you match with? do you put anything in your bio that shows you're looking for sex?

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Tussen 34 en 46…en nee, uitdrukkelijk in je bio zetten dat je opzoek bent achter sex gaat zeker niet helpen lol

NickMolen

Toogplakker
24 okt 2016
59
21
Tinder en Facebook dating werkt uit de kunst…bijna elke week wel minstens één date en tot hiertoe nog weinig of geen rubber gezien
Dan ben je lekker bezig want ik krijg de laatste maand geen eens matches. En daarvoor een stuk of 6 maar dan bloedt het binnen een week dood nog voordat we hebben afgesproken. Heb laatst ook maar eens een sexjobs advertentie gemaakt. Meteen 3 reacties, ok eentje was een man dus die niet serieus genomen. De andere twee waren vrouwen, eentje toch echt te vol en die andere wel knap maar geen goed gevoel over (wanhopig type en wilde graag vreemdgaan).

Dus ja de zoektocht duurt voort, maar voelt voorlopig weer even als vissen zonder aas.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Komt wel goed hoor…enfin, lig niet te vragen achter sex ofzo en doe alsof ik opzoek ben naar iets serieus. Maakt dat van mij een klootzak mss wel, maar dan moeten ze maar zo snel hun beentjes niet openen denk ik dan weer.
Verleden week lekkere date gehad en tevens blijven slapen bij eentje en vandaag weer een andere een bezoekje gebracht…
Begint aardig aan te tikken de laatste maanden 😅

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Profiel gemaakt op Badoo (in België). Na enkele gesprekken een huisvrouwtje van rond de 40 gevonden. het gesprek ging al snel de geile kant uit en na een paar dagen bij haar langs gegaan . Na het openen van de deur direct geil beginnen kussen en al snel ging ze voor mij de trap op naar de slaapkamer. Haar daar al kussend uitgekleed, even gelikt en een paar keer klaargevingerd. Na het pijpen haar nog eens klaargeneukt...
Volumineus figuur met malse D cup. Één keer was voldoende.
Badoo is ook al heel lang in Nederland aktief . Net als bvb " two " maar beide heb ik nooit echt denderend gevonden .
En voor mij voegde het aan mijn leven ook niet veel tot niks toe . Veel fake profielen , en echte profielen veroudert en al jaren niet aktief . Enkele keer kom je een veroudert en niet aktief profiel van iemand die je kent tegen . Profielen die aktief lijken die reageren nooit op hun coment secties of naar hun gestuurde berichten . En de keren dat je wel een reactie of bericht op je eigen profiel krijgt , is het een bot , faker of combi met de bedoeling om je finbanceel lichter te maken en niet ervaring rijker , door middel van aanbieden betaalde functies en alle soorten micro payments .

En heel af en toe , als je een beetje geluk hebt . Kom je mischien een profiel tegen van iemand die echt is , wel aktief is en wel reageert op je coment in haar sectie of bericht dat je heb gestuurd . Maar blijkt al snel voor welke rede dan ook , dat ook dat contact een afknapper is .

En een keer heb door een bekende die me op een profiel op two attendeerde , een dame waarmee ik aan het Daten was en die mij had verzekert dat wij exclusief waren betrapt dat ze van meerdere walletjes probeerde te genieten .

Dus nee , In Nederland is over het algemeen , elk van zulke sites en apps is een financiële scam .

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Bij mij in 9/10 wel een one night stand…en voorlopig nog geen relatie materiaal tegengekomen lol

Laatst bewerkt door een moderator:

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Waar komt wandering stranger in een keer vandaan. Wandering neuk je ook of typ je alleen maar?
In een ver verleden , veelvuldig . Maar terwijl de aan mij geleende tijd des leven voortkroop , ben ik het rustiger aan gaan doen . Ook wel omdat bepaalde maatschappelijke aspecten , vaker en negatiever in het publieke domein werd gepubliceert . En mij terwijl de tijd voortkroop , wel duidelijk werd . De wereld was in constante beweging , constante verandering , en daarmee ook de vijver waarin ik voorheen mijn visgerij en aas had uit gegooid . En ik steeds meer begon te twijfelen , over de vijver waar ik zo lang met veel plezier had gevist . En dat ik misschien de hengel , voor onbepaalde tijd beter kon opbergen .
En dat ik zou plaatsnemen op het bankje naast de vijver en genieten van de rust , en het rustieke aangezicht dat ik dan had en of heb terwijl ik vanaf het dat bankje de eendjes in de vijver met broodkruimels van een overgebleven oud brood zou voeren . in de hoop , dat over tijd en verandering het maatschappelijke tij zou keren . En de dagen van maatschappelijke weleer , glorie en plezier zou weder keren . 🎻 🎶

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Waar komt wandering stranger in een keer vandaan. Wandering neuk je ook of typ je alleen maar?
In mijn jonge jaren aardig wat gewandelt en ook aardig wat gedate. Maar helaas. Het kon mij niet bekoren. En terwijl de tijd rustig door tikkte, en de wereld langzamer veranderde werd de wereld van de wandelaars en daters minder en minder bekoorlijker, minder spannend, minder avontuurlijk en romantisch en onschuldig. En heeft zowel de wereld van de wandelaar als de dater, zijn of haar magie van de spoannendde avonturen van de onschuld verloren en plaats gemaakt voor diepe stikende rot van de droom die ik en vele andere met mij en voor ons ooit leefden.

Ik heb de afgelopen jaren nog enkele keren gewandelt en ook gedate maar helaas.

Voormalig lid 4559

Toogplakker
6 jan 2017
133
22
Ik heb nou nooit geluk met badoo of tinder of andere dating websites en apps, Altijd op de 1 of andere manier heb ik alleen scammers of vrouwen met een psychische aandoening.

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
Een filipijnse die vroeger in Manilla in een hotel gewerkt had als cleaning en ook massage,heb je daar nog contact details van ?

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
tinder en facebook-dating werken goed, veel dates maar blijft helaas telkens bij 1 keer met uiteten haha.
maanden geleden toen facebook dating net nieuw was een profiel op facebook dating app gehad . zag er als een veelbelovend toevoeging aan facebook uit . veel echte profielen , die door facebook worden gecontroleert . maar die je zelf ook kunt controleren . na genoeg geen fakers en of bots . en heb toendertijd uit nieuweschierigheid de facebook dating app veelvuldig uitgeprobeert . maar vond het aantal response van weder likes en weder reacties nogal magertjes , en tegen vallen . ook dat er veel semi beroeps dames gebruik van maken , en via facebook dating app klanten proberen te vinden en of werven . en niet al die dames zijn koser in hun semi / beroeps activiteiten . rede dat ik ook na enkele maanden met de facebook dating app ben gestopt en mijn profiel heb verwijdert .

Terug
Naar boven