gert123456
Snuffelaar
- 19 mei 2023
- 2
- 2
Heb je haar sindsdien nog gezien en geneukt?Vrijdag nog eens afgesproken op haar appartementje te Hasselt. Deze keer wat vroeger gekomen, want haar ouders vinden het aangenamer dat ze tijdig met de trein naar huis komt.
Veel bericht en ze vroeg me zelf of ik geen hinder had van haar gewicht. Nooit haar 'stats' gevraagd, maar ze zei ze zelf. Ze meet 1M72 voor 120 kg en ze heeft een H Cup. Uiteraard totaal gene last van.
Terug 5 keer zalig klaargekomen. Haar anale ontmaagding vond ze vorige week heerlijk, want heb vrijdag 2 keer haar kont volgespoten. Ze stelde het zelf voor.
Weer een bijzonder fijne ervaring gehad. Ben ook blij dat ze zich heel zeker voelt bij mij en echt 'all the way' gaat. Want als zwaarlijvig persoon word je hier natuurlijk mee geconfronteerd en zeker als tiener en al snel slaat de onzekerheid toe en is er een soort 'teenage angst'.
Heb ze haar zelf naar het station van Lommel gebracht, waar ze door iemand van haar ouders wordt opgepikt. De volgende date staat al gepland. Voor vandaag heb ik haar een fijne Chiro zondag gewenst, want ze is leidster in een Chiro. Het is toch lang geleden dat ik mij zo goe heb kunnen leegspuiten.