Baihe Asia Massage Wuppertal/Barmen

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
https://www.kleinanzeigen.de/s-anze...assagestudio-in-wuppertal/3456123597-298-1568
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/erotische-massage/wuppertal-baihe-asiamassage-14229315

Baihe massage stond al op mijn afwerklijst en laatst weekend had ik tijd (wel even daarvoor bij de Aue geweest bij Yoyo).
10 minuten vanaf Aue (via snelweg A46) ben je er in Barmen / Steinweg 26 (42275 Wuppertal). (daar bij het hele hoge viaduct net voor Barmen Mitte)

Op de app geven ze 30 minuten voor 30€ en 60 minvoor 50€. Geen verder informatie over sex of zo, maar bij zo vele andere chinese massages, ruikt het naar meer......

Een leuke dame maakte open en in de hal gauw naar de kamer. Ze heet Xixi (Sisi/ChiChi) en ze zegt 33 te zijn. Kan kloppen.
Toen ze de kamer binnen (gekleed in witte chinese jurk) kwam begroete ik haar met mijn armen open en ze omhelsde mij.
Gaf haar kus op haar voorhoofd, tongzoenen (kan ze goed) en handen op haar billen, als teken dat er meer kan dan alleen masseren.
Ze bod mij meteen aan of B2B (body to body) goed was.
Ja. Ohne Kondom ? Ja. Ze zij ooh, zo van dan kost dat extra.
Ze gaf aan 150 voor half uurtje maar ik had nog maar 100 in mijn zak. Ze ging naar 120 maar zij dat ik maar 100 of 105 had.
Gaf haar de 100€ en ze kwam kort daarna weer terug in de kamer. Trouwens mooie ruime en schone kamer met groot massage tafel (met gat).

Ze kleede zich snel uit en Xixi heeft normaal figuur en hangende cup c borsten. Ze pijpte mij in staand positie en likte mijn ballen en
iets later ging ze dwars op de massage tafel liggen en spreidde haar benen. Goed hoogte en pompte en paar minuten.
Liggend vind ik toch fijner en ze ging mij weer pijpen. Alweer werd mijn pik grondig schoon gepoetst met een doekje.

Ging haar neuken en wat heeft ze een krappe kut. Duurde niet lang en ik kwam in haar. Ze liet mij uitpompen en ze maakte haar kutje schoon van sperma.
Volgende keer mocht ik bij haar voor 100 voor half uurtje. Uurtje kost dan 150.
Gevraag naar haar collega's maar die 2 collega's waren bezet. Zag 2 gesloten deuren. In total 4 kamer zoveer ik het snel knon zien vanaf de balie.
Ben benieuwd naar de andere dames, maar zal voor mij nog een poosje duren voordat ik weer in Wuppertal ben.
Als je zonder afspraak aanbeld, kan zijn zijn dat iederen bezet is zegt ze. Volgende keer ga ik het wel op gokken.

Laatst bewerkt door een moderator:

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Wat is Duitsland toch een heerlijk land! In Nederland betaal je al gauw 80 voor half uur massage, truitje uit en HJ.

• Like
Waarderingen: ggd
Terug
Naar boven