Bannen van alleen maar lezers ( gaat niet gebeuren )

A

Anonymous

Guest
Dus een ieder die zich stoort aan de "lezers" klik hier en bedankt voor uw aanwezigheid de afgelopen tijd.
Kan je dit koppelen aan een rekening want ik vind dat iedereen die deze forum wil verlaten hiervoor moet betalen.
Als we toch bezig zijn met flauwe suggesties. :mrgreen:

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Een forum hoort laag drempelig te zijn, anders loopt het aantal leden en (nuttige) berichten hard achteruit.
De enige drempel hier is dat je je moet aanmelden, en dat is prima, want anders is het eind helemaal zoek en krijg je een berg moraalridders hier en dat is iets waar we niet op zitten te wachten.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Zo'n 2 jaar geleden las ik enkel op het oude forum. Dit omdat ik ook geen ervaringen te melden had. Door het ontdekken van deze forums ben ik uiteindelijk in Duitsland terecht gekomen, waar AO gewoon makkelijker is dan in België. En kan ik nu wel schrijven over mijn ervaringen. Daarom zou ik het jammer vinden dat mensen geband zouden worden als ze niet schrijven. Je hebt ook bijdragers van vroeger die nu bijvoorbeeld niet meer actief zijn bij de DVP's, niets meer te melden hebben maar toch nog graag hier mee lezen. Dan moet ook kunnen vind ik. Er mag wel een beetje verdraagzaamheid zijn tegenover mensen die enkel maar lezen, misschien dat ze later toch nog nuttige info kunnen delen.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
ik ben een lezer, wandel al zo'n 26 jaar in den haag.(toen was poeldijk nog open).
en heb ook in die straat veel zc gedaan.
van doublet doe ik enkele meiden die hier al bekent zijn.
en van geleen een aantal die r ondertussen niet meer zijn, en een aantal die absoluut niet willen dat het bekent wordt.

volgens sommige zou ik dus niet meer mogen lezen, omdat ik vrijwel geen inbreng heb, dat zou jammer zijn, maar dan lees ik toch niet, ik liep en sexte al voordat dit forum er was. :cool: :lol:

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Wat is de tijd hard gegaan, jaartje of 20 geleden was er een soort van hookers forum, iets met raamprostitutiegids ofzo ?
Daar kon je recencies lezen en vooral de raambuurten vinden, en dat zonder TomTom in die tijd.
Ik weet nog dat ik er lang over gedaan heb om de buurten in Leeuwarden en Luik te vinden, vooral Luik was een uitdaging.
Rita in Leeuwarden werd mijn vaste bare adresje, stond altijd actief te werven op de gang, met pzc en kontje :p

Dat forum bestaat volgens mij niet meer, werd op een gegeven moment een betaald forum en toen was het snel afgelopen.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
de voorloper van internet, inloggen met modem op bepaalde kanalen :mrgreen:
ja tijd en techniek is erg hard gegaan, tegenwoordige mobfoon is al vele malen krachtiger dan de pc in die tijd(80386)

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
als er een post verschijnt wat voor mij bekend is , of wat mijn interesse wekt zal ik niet nalaten te reageren of zelf ook iets te schrijven .. maar vind het wel een domme reden als iemand na een maand of twee maanden stilte te gaan verwijderen .. iedereen heeft hier hun interesse en voorkeur , en als het niet in mijn interesse is hoef ik ook daar geen repliek op te geven . want zo krijg je dus de twitter mentaliteit ...discuties van meningverschillen en elkaar afkatten ?? komaan zeg .. het is hier een bare liefhebbers site ..geen kleutertuin toch ?

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Al deze post vind ik gewoon onzin en gewoon spam en alle spammers en rukkers hebben altijd hier iets te zegen, inplaats een review delen :rolleyes::rolleyes::cautious:

Is well triest we zijn hier allemaal volwassen en nog een hoer betalen en neuken, blijk nog moeilijk te zijn, laat staan een gratis date scoren :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Als je een meid zie en ziet duidelijk prijzen van 200 half uurtje of zo en je weet jij zou dat niet betalen, waarom post je dan wie heeft ervaring als je zelf al weet je zou nooit gaan ?

I don't do sloppy seconds so if i see a post from a chick and more spam than actual reviews, even if I visit i won't post, cause there's enough spam and I don't want to join that shit :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

There are enough members that don't post nor spam, they just read and that's fine to me, like a few females here and enjoy reading what others have to say, and that isn't an issue

Members that ask questions like the police or feel like asking unnecessary questions instead of just visiting a DVP and seeing how it goes

Not everyone will have a great time and that's why this site helps if you use it how it should

Too many members don't Respect NZC and it shows, i cant even remember the last time i had a rubber on my dick :giggle::love::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Zou well fijn zijn als ik were review kan delen en niet alle meiden vinden in, Wie heeft ervaring want dan blijf mijn review met mij want jij will overall bij zien zonder te investeren

So many of us dated with 1 specific female daily and due to that don't have to pay much or anything for bare and that's why it is best to invest to impress instead of asking, nobody here wants to see something they took months to build and share with a friend and everything fucked in 1 night

Im starting to get bored seeing cash to blow and can't spend and share a review, so ill stick to close-by dailies and watch cash stack

Fijne Avond Iedereen , meer neuken en minder druk maken

Baley :cool::cool::cool:

Terug
Naar boven