Bare bang

picard32

Toogplakker
4 mei 2015
189
79
Ik wil me graag aanbieden voor een bare Gangbang in het midden van het land. Plaats Is voldoende discreet. Het zal overdag plaatsvinden op een maandag, woensdag of vrijdag. Max 5/6 mannen.

Wie heeft interesse?

picard32

Toogplakker
4 mei 2015
189
79
Ik ben 36, 1.95 lang, 97 kg, intiem geschoren, geen baard/bril/snor. Donkerblond golvend haar

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Misschien ben ik een beetje de "partypooper" in deze thread, maar mijn ervaring leert dat mannen die oproepen to, adverteren met, fantaseren over, een mannelijke gangbang, nooit iets wordt. En dat is naar 20+ jaar uitgebreide anonieme man/man ervaringen (meerdere malen per week)

Hier zijn de volgende redenen voor:
1) Tops/versa zijn veel minder beschikbaar dan bottoms.
2) Voor een GB moet je vaak langer van te voren plannen: Voor anonieme mannensex is er zo veel aanbod, dat afspreken (langer dan 30 minuten van te voren) bijna nooit gebeurt.
3) Mocht je toch groepsex willen, dan zijn er talloze dark rooms, cruising plekken om snel aan je trekken te komen.
4) Ook in de meeste sexbiossen vind je als versa/top meerdere bottoms waar je lekker je zaad in kan dumpen\
5) Enige uitzondering zijn langere chems avonden met kleine groepen mannen, maar totale bottoms worden daar ALTIJD geweerd.

In het kort: een bottom die fantaseert over een gangbang, zal dat altijd als fantasie houden. En dan heb ik nog helemaal niet over bottoms die fantaseren dat een Top/Versa een GB voor hun organiseert. Dat ben ik nog nooit in het echt tegengekomen. Wel vaak door bottoms gevraagd als fantasie, maar dan weet je meteen dat je met iemand te maken heeft die niks van de mannensex scene weet.

Just my two cents

A

Anonymous

Guest
Probeer het anders eens op bullchat, daar vind je wel wat meer gegadigden denk ik. Fijne gang toegewenst!

Voormalig lid 29459

Snuffelaar
21 mei 2022
9
7
Ik denk dat je het beste naar een feestje kan om door meerdere geneukt te worden. Ik heb zelf al 2 keer een barebang proberen te houden en de hoeveelheid sjaak afhaak die er plaatsvindt is wel écht jammer.

13 mei 2015
1.163
462
Zelfs op bullchat wordt dit vaak gezocht of aangekondigd en dit loopt 'meestal' op een sisser af.
Zoals al aangehaald, iedereen heeft zin van achter zijn pc, maar als er concreet moet afgesproken worden, trekken velen hun staart (of pik ;) :roll: ) weer in! :roll:
Een trio is al moeilijk, doch wel al vaker gerealiseerd!

Geile groeten,
Ypp

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Ga eens op een gay dag naar steamworks en dan hang je jezelf in die Tsjechische wand. Gegarandeerd succes.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Of ga naar de Fuckboxxx van Dirty Dicks of de Fickstutenmarkt van de Eagle of de Meat Market van Club Church. Alle drie in Amsterdam. De eerste op een paar minuten van het station, de laatste iets verder maar wel op loopafstand (in elk geval de heenweg, haha).

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Die fuckbox is dikke pret op de draaischijf en bovenverdieping is alles bare, toilet is een rooster waar iemand onder in bad ligt :lol:

Everts

Snuffelaar
7 feb 2023
1
0
Welke leeftijden tref je bv in de fuckbox ? Ik zou me graag eens laten vollopen door een mannetje of 20. Kan dat daar of in één van de andere pret locaties ? ben zestiger : is dat een probleem ?

AstridTV

Toogplakker
22 jan 2023
38
59
In dezelfde categorie; horsefair bij the boots in Antwerpen. Laatste keer waren de rode maskers (=bare) veruit in de meerderheid 25 rood 3 wit..

AstridTV

Toogplakker
22 jan 2023
38
59
6 maart is ie weer, beetje gek op maandag. Maar als top man gegarandeerd scoren !!

Terug
Naar boven